III. Évad 47. rész 03/08 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Nem is tudom az elmúlt pár napba mikor aludtam ilyen jól, amikor tudatosult is bennem, hogy milyen jól alszok azonnal felugrottam. Louis lecsúszott rólam, fejét fogva felült.
– Mi van Tiffanyval?
– Nyugalom megettem, tisztába tettem és már le is fektettem – nézett rám anya, aki az egyik karfában üldögélt.
– Mennyit aludtunk? – simított végig a combján Louis.
– Nyolc órát végig aludtatok.
– Többiek?
– Nagyjából akkor mentek el mikor ti kidőltetek.
– Kösz anya, sokat segítettél. Apa?
– Már fent alszik, de ha már felkeltetek én lefekszem.
– Én kialudtam magam, te? – fordulta felém Louis, közben meg a combom simogatta.
– Én tudnék aludni.
– Akkor feküdj le, majd felkeltelek ha van kellenél.
– Kösz – adtam a puszit az arcára. – Nem akarsz véletlenül fent lenni velem?
– De, majd némítva nézem a tévét.
– Szeretlek.
– Tudom – húzta ki magát büszkén, mire a pólójánál fogva közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam. Hirtelen nem értette a reakciómat, de azonnal kapcsolt amikor a szájam rányomtam az övére. Az édes csókunknak az egyetlen lányunk vetett véget. 
– Gyere anyuka – fogta meg a kezem és elkezdett lassan felfele húzni.
– Nem akarsz vinni?
– Sajnálom az orvos megtiltotta.
– Mindent be fogunk tartani amit az orvos mondott?
– Igen, azért mondta – állított meg a szobánk ajtaja előtt.
– Megyek megnézem min nevet a lányunk.
Bevackoltam magam a pihe puha ágyamba, mit már több mint öt napja nem láttam, szavakban sem lehet önteni, hogy mennyire hiányzik. 
Lekapcsoltam a villanyt, csak az éjjeli lámpát hagytam felkapcsolva az ő oldala felől. Nyakig felhúztam a paplant egészen a nyakamig, már majdnem elaludtam mikor hallottam az ajtó nyílását. 
– Csak akkor marad csendbe ha kézben van – ült le Louis.
Feléjük fordultam és figyeltem ahogy dajkálja a lányát. Olyan kicsi, hogy egy kezében elfért, ezért a másik meg oda adta neki és az ujját szopta. 
– Nem éhes?
– Nem anyád úgy fél órája ette meg.
Odabújtam hozzá és a homlokon neki támasztottam a felkarjának. Óvatosan oda fordult felém és adott egy puszit az arcomra.
– Örülök.
– Minek?
– Ennek az egésznek.
– Kifejted?
– Hogy itt vagy nekem, itt van a csodálatos lányunk.
– Igen ha alszik tényleg aranyos.
– Máskor is, szóval annak örülök, hogy végre nekem is van egy normális életem, mindig is ezt akartam, és nagyon jó, hogy veled oszthatom meg.
– Köszönöm – kúsztam feljebb és adtam neki egy szájra puszit.
– Van egy rossz hírem.
– El kell rontanod ezt a pillanatot?
– Igen, jobb ha tudsz róla.
– Miről kellene tudnom? – ültem fel és szerintem szemmel ölni tudtam volna.
– Kiderült, hogy összeházasodtunk, mivel nem akartam, hogy valami hülyeséget találjanak ki, ezért inkább elmondtam mindent, remélem nem baj.
Csak arról volt szó, de majd talán elnéz ide az egyik újság riportere, vagy valahol találkozok vele.
– Ebben az a rossz?
– Veled is akar, és megígértem, hogy beszélek veled erről.
– Nekem minek is kell ott lennem?
– Ezt én sem tudom, de ha nem akarsz akkor majd megmondom hogy fertőző mandula gyulladásod van.
– Holnap kitalálom, most inkább alszok.
– Szép álmokat – adott egy puszit a hajamra, majd vissza fordult a lányához.
Átfordultam a másik oldalamra és Louis halk motyogása nyomott el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése