III. Évad 43. rész 08/25 H

.:: Louis Szemszöge ::.

Harry meg én rendeztünk le az étterembe az utolsó simításokat. Sikerült elküldenem valami kaját megkóstolni így sikerült megbeszélnem az egyik pincérrel, hogy majd a koccintásra ő hozza nekünk a pezsgőt. Így el tudtam érni, hogy Zoenak valamilyen almás kölyök pezsgőt hozzanak, ami teljesen hasonlít a rendesre.
Harry kirakott Zoe anyjáéknál majd tovább hajtott Zayn kíséretével. 
– Le van rendezve minden az étterembe? – fordult felém Zoe anyja, mire csak szaporán bólogattam.
– Nagyon jó, beágyaztam neked a vendég szobába – nyújtott felém valami sütit amiből azonnal vettem is. Tudom már kitől örülhette Zoe az édes száját. Míg én csak haraptam belőle addig Peggie egy egészet megvetett. 
– Vendég szobába? – motyogtam telli szájjal, közben próbáltam nem megfulladni a döbbenettől.
– Persze, mit vártál majd esküvő előtt együtt alszotok, az bal szerencsét okoz. 
– Így jártam – nyúltam egy újabb sütiért, de Peggie rácsapott a kezemre.
– Nem csak Zoenak kell figyelni arra, hogy fel tudja venni a ruhát, többet nem kapsz – jelentette ki, mire csalódottan figyeltem ahogy elviszi a tálcát és beteszi  hűtőbe.
– Eltiltatok az menyasszonyomtól azt még elviselem, de hogy a sütitől is, ezt már nem fogom eltűrni csendben.
– Miről maradtam le? – érkezett meg Zoe, majd leült a mellettem lévő székre.
– El vagyok tiltva tőled meg a sütitől is.
– Ismerve téged a süti jobban meghatott – hajolt oda, majd egy puszit adott a nyakamra. 
– Azért egy kicsit megviselt – tettem a kezem a szívemre.
– Hát... – köszörülte meg a torkát mellettünk Peggie.
– Nyugodtan hazudhatsz anya úgy is tudom. Kapok azért én egy sütit? – pislogott hatalmasakat Z mire az anyja kivette a tálcából egy szeletet amit rárakott egy tányérra és oda tolta a lánya elé.
Ketté törte a sütit, és az egyik felém nekem nyújtotta. Az anyja csak rosszallóan rázta a fejét, elmosott valamilyen tányért majd egyszerűen ott hagyott minket.
– Kérsz még? – fordulta felém, mire csak megráztam a fejem.
Kivett magának még egyet, mikor le akart volna ülni a mellettem lévő székre belehúztam az ölembe, majd a hasára tettem mind a két kezem. Kibontottam a haját, majd bele fúrtam az arcomat a göndör fürtjeibe.
– Ha anyám csörget megyek megnézni mi van velük, eljössz?
– Baj ha erről a találkáról lemaradok?
– Nem, csak gondoltam míg oda megyünk vagy vissza felé tudunk beszélgetni.
– Az neked nem jó, ha megjössz fellopózol a szobámba?
– Nekem megfelel – csókoltam bele a nyakába.
– Mennyire haragszol? – fordult meg az ölembe, és neki döntötte a homlokát a halántékomnak.
– Csalódott vagyok, de ki fogok valami találni, és teljesen megértelek.
– Köszönöm – simított végig az arcomon.
Teljesen szembe fordítottam magammal és a haja végével játszottan. Ő mosolyogva beletúrt a hajamba.
– Ma még meg sem csókoltalak rendesen.
– Nem indult valami jól a napunk.
– A holnapi majd tökéletes lesz, vagy legalább megközelíti.
– Csak igazad legyen – adott egy puszit a számra, de én nem elégedtem meg ennyivel. Teljesen magamhoz préseltem és végre először a nap folyamán megcsókoltam. 
Elkezdett a telefonom rezegni, mire nagy nehezen elszakadtam az ajkaitól és neki támasztottam a homlokom. Kiszedtem a telefonom a zsebemből, mikor láttam, hogy anyám hív a fülemhez emeltem. A másik kezemmel meg Zoe haját piszkáltam. 
– Ne gyere már el, nagyon késő van, pihenj inkább.
– Rendben anya, majd holnap reggel találkozunk, úgy is el vagyok tiltva Zoetól.
– Nagyon helyes balszerencsét hoz – erre a kijelentésre Zoe felröhögött mellettem, a kezével próbálta valamennyire vissza folytatni, de nem ért el semmit vele. – Ő röhög.
– Igen.
– Majd beszélünk szia.
– Szia – nyomtam ki a telefont, majd feltettem az étkező asztalra.
– Lopózzunk fel a szobámba – fogta meg a kezem és elkezdett húzni.
– Úgy érzem magam, mintha megint tini lennék és egy menetre mennék csak fel.
– Hát az most ki fog maradni.
Behúztam magam után az ajtót, és eldőltem az ágyán és magamra húztam. Lábaimat átkulcsoltam az ő lábán és a nyakát csókolgattam vagy az állát. A kezem folyamatosan a pólója alatt simogatta finom selymes bőrét, és meg minden egyes mozzanatra felsóhajtott.
– Tudom mi a megoldás – toltam el egy kicsit magamtól.
– Mire?
– Arra, hogy nem akarod felvenni a nevem.
– Mi a megoldás?
– Kötőjel.
– Ezt fejtsd ki.
– Csak kötőjellel hozzá kapcsolod.
– Zoe Samantha Goldenwin-Tomlinson?
– Igen.
– Lerohad a kezem mire alá írom.
– Lehet rövidíteni. Meggondolod? 
Aprót bólintott, de nem is látott szinte engem. Teljesen előre meredt és elkezdte kapkodni a levegőt. Leszállt rólam, és előre hajolt, a kezét a mellkasára tette. Gyér fényben is látszódott, hogy kipirosodott a bőre és fényes az izzadságtól.
– Jól vagy drágám?
– Nem – rázta meg a fejét.
– Megint pánik rohamod van?
– Igen.
Magamhoz húztam és elkezdtem a hátát simogatni, közben próbáltam megnyugtatni. Teljesen bele bújt a mellkasomba, majd hátra dőltem vele. A hátát simogatva sikerült megnyugtatnom annyira, hogy még el is aludt. Amióta kiderült, hogy terhes rátört már párszol, remélem ha lemegy ez az esküvő akkor ezeknek a rohamoknak is vége. Magunkra húztam egy takarót és nem foglalkoztam azzal, hogy mi a babona. Zoenak szűksége van rám akkor mellette leszek.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése