III. Évad 37. rész 07/07 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Meg akarom ölni, ki akarom tekerni a nyakát, közben meg figyelni ahogy az arca eltorzul a fájdalomtól. Amikor meg megöltem egyszerűen csak ott akarom hagyni a kertben elásva, hogy szebb legyen a fű. Ha véletlenül az anyja keresné megmondanám, hogy nem viseli el a bátyámat ezért megszökött. Az utolsó hír meg hogy Dubajban van. Pontosan ezt fogom tenni. 
– Kész van már a terv, hogy fogjuk ezt túl élni? – ült le mellém Louis egy sörrel a kezébe, majd össze kulcsolta a kezeinket.
– Én akarom leinni magam – vettem el tőle, majd belehúztam az üvegbe.
– Ez nekem jár, két lány akarja a világgá kürtölni, hogy itt lakok. Ha így halad akkor el fogok költözni egy lakatlan szigetre – vette vissza az üveget, miután húzott belőle egyet, nyújtotta felém.
– Kösz azt mi lesz velem?
– Jössz velem, nem hagyom itt a jegyesem. Majd ott megtartjuk titokban az esküvőt, bár családtagot meghívunk, meg a barátokat. 
– Mintha a valóságban nem ezt csinálnánk. 
– Igaz, még az esküvőt is ki kellene találni. Minél hamarabb.
– Éljük túl ezt a hetét és akkor beszéljük erről.
– De ha már most elkezdjük szervezni akkor hamarabb lesz.
– Jöjjön meg Amy majd meglátjuk, a részletekbe akkor elég bele bonyolódni.
– MAYA! – kiabálta Barbi.
– BARBI! – ordította teli torokból az ajtóba álló.
– KUSS! – mondtuk egyszerre.
– De kukacos szomszédaitok vannak, miért nem anyád új pasijának a húgával. 
– Ő a húga, de tudod kivel jár?
– Hát ha ilyen izgatott vagy akkor nem valami vén faszi akinek sok a pénze és ezért van vele.
– Nem hanem egy hírességgel, ki találod, hogy melyikkel.
– Várj egy hírességgel fogok egy házba lenni?
– Igen, de eléggé köcsög Zoe, mert el vette a telefonomat, meg szerintem a tiédet is el fogja venni, mert nem akarja, hogy megoszd akárhol, hogy itt vagy.
– Várj anyád pasija Goldenwin?
– Igen.
– Akkor a húga Zoe Samantha Goldenwin, aki Louis William Tomlinsonnal jár.
– Telefont ide – nyújtottam a kezem, szó nélkül oda adta, de közben  csodálattal nézett rám –, nincs kiabálás, senki nem tudhatja meg, hogy itt vagytok, és nem zaklattok. Azt hiszem ennyi.
– Láthatom Louist?
Akartam válaszolni neki, de megszólalt a csengő, mivel tudom, hogy kik jöttek meg ezért nem indultam meg ajtót nyitni. A lányokat kezdtem el felfelé a szobájukba terelni, de őket az érdekelte, hogy ki jött. 
– Azt hittem legalább kinyitod az ajtót, de látom nem változtál semmit amíg oda voltunk  lépett oda mellém Amy.
– Amint látod gyerek csősz lettem.
– TE? – csodálkozott Liam.
– Hoztam több pezsgőt is – jelent meg Harry kezében négy üveg pezsgővel.
– Anyám a One Direction – nyögött fel a két lány.
– Sziasztok – néztek csodálkozva a fiúk.
– Gyerünk felfelé – kezdtem el lökdösni ködös tekintető lányokat.
Nagy nehezen végre fel tudtam őket küldeni. Leo meg lerohant amikor hallotta , hogy kik is jöttek. Először Liam nyakába ugrott bele örömébe, majd onnan átkéredzkedett Harry kezébe. Mikor meghúzta haját, átadta Amy kezébe. Kézről kézre adtuk a gyereket, és agyon dédelgettük. Amikor Louishez került már teljesen elálmosodott és a kezében elaludt. Felvitte a szobába, majd vissza jött közénk.
– Friss házasok, milyen érzés? – szegeztem Amynak a kérdést, amikor meggyőződtem róla, hogy egyik lány sincs a közelbe.
– Ha azt mondom ugyan olyan mint eddig, mit fogsz reagálni? Várj annyi a változás, hogy van egy drága és szép gyűrűm. Sokkal jobban érdekel, hogy milyen az anyaság? Három gyerek szakadt a nyakadba.
– Az egyik holnap már megy is el. Leoval meg nincs annyi baj, de Barbiról inkább nem beszélek. Nem akarok a pokolba jutni, bár tudom, hogy sok ott az ismerős, de nem vagyok annyira oda a melegért.
– Ennyire nem lehet rossz.
– Akkor Harry menj fel és bírj ki velük.
– Megyek is – indult meg felfelé.
Meglepődtem, mivel nem jött le. Hát így járt mi ittuk meg a pezsgő több mint a felét. Egyetlen üveggel hagytunk neki, azért nem voltunk annyira szívtelen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése