III. Évad 35. rész 07/06 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

– Szép jó reggelt gyönyörűm, hogy vagy?
– Álmosan – ásítottam közben meg nyújtózkodtam.
Kezét nyújtotta, majd felhúzott az ágyból. 
– Milyen volt az estéd?
– Kellemes régen találkoztam már velük. Mindig csak a bandával meg a körével voltam, jó volt ez a változatosság. Veled?
– Átjött a bátyám és megkért, hogy míg nászúton vannak vigyázzak a sátánra, de nemet mondtam, mire szívtelennek nevezett, és ajtót bevágva elment. Nem tudom, hogy még ma is próbálkozik vagy feladta. De hogy még kerekebb legyen a történet elvállaltam, hogy négy napig mi fogunk vigyázni Leora.
– Ennyire azért nem utálhatod a szomszéd kis csajt.
– Betört, mert le akart fényképezni téged miközben zuhanyzol.
– Jó megértelek, de attól nem kellene elrontani a bátyád nászútját.
– De legalább nem lesz még egy Barbara a szomszédba. Ki tudja mit fog az majd csinálni.
– Te tudod, de azért úgy csináld, ha akarsz valami a bátyádtól kérni nehogy vissza utasítson.
– Egyre szarabbúl érzem magam, hogy így mondod.
– Megszoktam hogy van testvérem. Légy kedves, hogy majd utána kamatostul visszakérd.
– Majd még kitalálom. 
– Amúgy arra gondoltam, hogy mivel hoztam reggelit megehetnénk, majd együtt elmegyünk zuhanyozni. Még sem ünnepeltük – harapott bele a nyakamba –, hogy igent mondtál nekem. – Ahol megharapdált ott végig is csókolta.
– Nem vagyok oda a reggeli szexért.
– Ne már, ha ide jön Leo négy napig úgy is a nyakadon fog lógni. Szerintem érzi hogy nem vagy oda a gyerekekért és ezért akar folyton veled leni.
– Attól függ mit hoztál reggelinek?
– Majdnem mindenből hoztam egyet, szóval kétlem hogy nem fogsz valami fogadra valót találni. 
– Akkor talán bele megyek – túrtam bele a hajába.

– Biztos el lesztek vele? – kérdezte aggódva Niall.
– Igen, szeretni fognak – ölelte meg apját Leo. – Engem csak szeretni lehet.
– Menjetek, mert le fogjátok késni a gépeteket – integetett nekik Louis, majd rájuk csukta az ajtót. – Átmész a bátyádhoz, beszélni vele? 
– Igen, addig vidd fel a cuccait.
Jószívűségemet megint bizonyítottam. Átmentem az egyetlen bátyámhoz, aki mikor meglátott rám akarta csapni az ajtót, mikor megmondtam neki, miért jöttem kitárta az ajtót. Majdnem kilökte rajta a nevelt lányát, aki bőrönddel fel van szerelkezve.
– Tudod, kedves vagyok, de vannak feltételek, ha itt akarsz maradni – böktem meg fenyegetően az ujjammal.
– Nem fogod megmondani nekem mit csináljak.
– De Louis majd megfogja – nevettem fel gonoszul, ezzel el és értem, hogy befogja.
Felvezettem a szobájába, majd átmentem a másikba, ahol Leo és Louis ültek az ágyon. Felkapták rám a tekintetüket, majd visszafordultak Louis telefonjához. Valami játszottak rajta.
– Apa meg anya nem engedi meg, hogy játsszak a telefonjukkal.
– Ne is mond el nekik – adott egy puszit a homlokára Louis.
– Lerendezed a másikat? – böktem a szoba felé.
– Mi az a Goldenwin báj nem volt elég.
– Oda Tomlinson kell.
– Mindjárt, csak ezt a pályát végig visszük, mindjárt meg fogjuk dönteni a rekordot. 
A mindjárt megközelítőleg úgy hat halált meg négy majdnem rekordot jelentett, de amikor már tényleg nagyon csúnyán néztem felkelt és átment a szomszéd szobába. Leo bekapcsolta a tévét és minden figyelmét lekötötte valamilyen macskákról szóló mese, közben meg Nejit simogatta.
– Megkaphatom a jelszót a wifihez, meg kell osztanom, hogy hol is vagyok.
– Nem – vágtuk rá tökéletes egyszerre.
– Miért nem oszthatom meg, hogy lepasszolt anyám, hogy az új pasijával tudjon dugni, ezért a pasija köcsög húgának oda lökött, mint valami darab húst és az egyetlen vigaszom, hogy Louis Tomlinson ágyasa.
– Mert ha egyetlen egy ember megtudja, hogy itt lakunk nem fog rejtve maradni semmi. Akkor el kell költöznünk. Nem lesz esélyed kukkolni, sem alsógatyát lopni. – Emlékeztettem pár apróságra amiket azóta csinált, hogy ide költöztek.
– Nem loptam alsót.
– Persze anyád ezért hozta át.
– Figyelj Barbi éljük túl ezt az egy hetet, nem akarod hogy anyádnak rossz legyen? – próbált Louis a lelkére beszélni, de kétlem, hogy bármit is elért vele.
– De mert elvett egy olyan faszit akik utálok. Mindig parancsolgat, azt hiszi hogy az apám.
– Ne beszélj hozzá, amikor már teljesen elege van, rád fog koncentrálni és értelmesen meg lehet vele beszélni.
– Jó, te régebb óta ismered.
– Dehogy, de nem is akarok a bátyámról beszélni. Nem lehetne valami alkut kötni?
– Majd ki találom mit kérek érte – húzta ördögi mosolyra a száját. 

1 megjegyzés: