III. Évad 19. rész 07/05 H

.:: Louis Szemszöge ::.

Óvatosan ültem fel, nehogy bevertem a fejem a plafonba.
– Fent vagy? – böktem meg magam mellett egy hajkupacot.
– Most már igen.
Felült, nagy kínszenvedések árán, kifújta a szeméből a haját, de nem ért el vele semmit, visszahullott. A füle mögé tűrtem, a kezem ott hagytam, mire rátámaszkodott. A szemei álmosan csillogtak, de alig lehet látni, mert laposan pislogott. 
– Nem feküdhetek vissza – dőlt rá a mellkasomra.
– Anyának megígértem, hogy délre, de legrosszabb esetre is egyre ott leszünk.
– Csak egy kicsit.
Ellökött az ágyon, és rajtam helyzet magát kényelembe. A paplant is ránk húzta, a kezeimet a a bőre és a bugyija közé csúsztattam két oldalt.
– Tudom mitől lennél éber – suttogtam a fülébe.
– Nincs szex – szavazott le.
– Még meg sem hallgattad, mert nem is azt akartam mondani.
– TE? – könyökölt fel, hatalmas szemekkel.
– Jó, tényleg ezt akartam, ennyire nem ismerhetsz.
– De, te meg ismerhetnél annyira, hogy tud szeretek aludni.
– Addig elég, míg felöltözök.
– Nincs kedved még elmenni boltba.
– Tudod, ha anyádéknál maradunk, nem jövünk el a kis házba, akkor nem lett volna ilyen gond.
– Nem tudom feltűnt, hogy ahogy Edward megjelent az ajtóban körülötte forog a világ. Meg még egy fontos dolog ami miatt, már este indultam volna Donstasterbe? Barbara ott van.
– Jó, ez tényleg jogos, és elég erős érv. Mire vissza érek kész leszel?
– Megpróbálom, de nem ígérek semmit.
– Nők – sóhajtottam fel.
Felvettem a ruháimat, ami a kanapén volta szétdobálva. Megmostam a fogam, majd bele léptem a cipőmbe. Zsebre vágtam a telefont, és a pénztárcát, majd megindultam a nagy világot felfedezni. Annyiszor voltam, már ebbe az eldugott kis házba, hogy minden gond nélkül megtaláltam a kivezető utat. 10 perc alatt beértem a városkába, bementem az első boltba. Megcsapott a frissen sült péksüti illata. Vettem három darab kakaós csigát, meg egy almás pitét, mert tudom, hogy az asszony szereti, sőt ez a kedvence. Luckynak is vettem kaját, majd beálltam a sorba. Jó volt, hogy senki nem akart autógrammot, meg senki nem akart velem közös képet csinálni. Megtudtam volna szokni, hogy ilyen nyugodtam tudok boltba menni. Kifizettem a rendelésem, majd papírzacskóba tették, amit magam elé fogtam.
Ahogy vissza értem Zoe már kávéval várt.
– Milyen fitt vagy – öleltem magamhoz, majd adtam az ajkaira egy forró csókot.
– Ha délig aludtam volna, akkor gondolj bele milyen energia bomba lennék.
– Akkor mit tudtunk volna csinálni az ágyba – tettem bele a kezem a farzsebébe.
– Ennyire nem lehetsz kanos – sóhajtott fel.
– Mondtam, hogy a reggeli kócos éned izgat fel a legjobban.
– Ilyenekre nem vagyok kíváncsi. Ezeket az információkat tartsd meg magadnak.
– Pedig mindent meg akarok veled beszélni.
– De arról ne számolj be, hogy mikor van merevedésed.
– Pedig miattad van.
– Nem érdekel.
Megráztam a fejem, majd oda adtam neki a reggelijét. Luckynak oda adta a a kaját, mire azonnal megzabálta, mint valami malac.
Beleakartam harapni a csigámba, már szinte éreztem az ízét a számba, mikor Zoe oda hajolt és bele harapott, ezzel teljesen tönkre tette a csodálatos pillanatot.
– Ez az enyém – vittem tőle a lehető legmesszebb.
Felajánlotta a pitéjét, mire bele haraptam. Lucky is kunyerált magának pár falatot, majd amikor rá jött, hogy többet nem kap már lefeküdt a földre. Az utolsó darab csigát Zoeval elfeleztük, a lehető legigazságtalanabb módon. Ami úgy történt, hogy kiszedte a közepét, és az utolsó pillanatban éppen, hogy tudtam egy kis falatot leszakítani belőle.
– Indulunk? – kérdeztem miközben az ujjaimról szopogattam le a kakaót.
– Jó, csak szóljunk anyámnak.
– Mindenféleképpen oda kell mennünk, mert ott a kocsi.
– Vissza felé, minden negyedik benzinkútnál megállunk.
– Jó.
– Ja én én vezetek.
– Na nem, ki van zárva – ráztam meg tagadóan a fejem.
– Azt mondtad, hogy vezethetem – biggyesztette le a száját.
– Egy ilyen cuki mosolynak nem tudok ellen állni, de meddig akarsz vezetni? – fohászkodtam magamhoz.
– Hát úgy hazáig.
– Nem csak... – akadt torkomon a szó.
– Nem alkudok. Mehetünk – vette fel a táskáját.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper!! Zoe! Tudtam hogy sikerül neki! :D Jó de ez alap! Na jöjjön gyorsan a folytatás vagy bajok lesznek!! Nagyon jó lett!!
    Puszi: Panni*

    VálaszTörlés
  2. OMG *-*
    A részek még mindig zseniálisak :) TE pedig egy zseni vagy úgy imádom a történeteidet. Egyszerűen nem tudom megunni. Szívesen járnék veled egy osztályba melyik iskolába jársz lehet hogy megfontolom az átíratkozást na meg, hogy hányadikba jársz(bár remélem nem volna az akadály). Lécci siess az új résszel:D
    Ölel: Lau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tekoba és 13. osztályba, várlak hátha még beférsz.

      Törlés
    2. :D De ha sikítva rohanok feléd és megölellek akkor ne lepődj meg. Rendben?
      -Lau-

      Törlés
    3. Ha halkan sikítasz akkor rendben lesz.

      Törlés