III. Évad 4. rész 06/13 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Átfordultam a másik oldalamra, mire megfájdult a nyakam. Felültem, majd szembe néztem Louissal. Első ránézésre nem értettem, hogy mit keresett itt. Főleg miután meggyőződtem róla, hogy valójában otthon vagyok. 
– A nyolc hónap álom volt? – kérdeztem tőle.
– Nem.
– Ide fekszel? – kérdeztem, mire csak bólintott.
Levette a nadrágját, meg a pólóját, majd befeküdt mellém. Párnának használtam a mellkasát, majd átölelt. Szabad kezemmel meg össze-vissza rajzoltam a hasára, meg a V vonalára a körmeimmel. 
– Hogy kerültem ide?
– Rád tört egy kisebb hiszit roham, majd kaptál nyugtatót, amitől bealudtál és fel ajánlottam, hogy haza hozlak a többiek, meg mondták, hogy ragadjam meg az alkalmat és beszélgessek veled. Amúgy a papírjaid az asztalon vannak.
– Köszi – könyököltem fel rá, majd figyeltem az arcát.
– Fáradt vagy? – ölelt magához.
– Nem tudom – vontam meg a vállam.
– Ilyet sem hallottam még tőled  adott egy puszit a homlokomra.
Kiengedte a hajam, majd megcsókolta a nyakam. Elkezdte csavargatni az egyik tincsemet és közben folyamatosan figyelte a reakciómat. 
– Mik vannak a papíron? – kíváncsiskodott.
– Az, hogy hivatalosan is az asszintese legyek.
– Miért jó ez már neki?
– Van ott több papír abba mindent kifejt.
– Elolvashatom?
– Igen, de ne mozdulj el, ez kényelmes – motyogtam.
– Túlságosan elkényelmesedtél.
– Igen, nyolc hónapig nem mozgott a párnám.
– Sajnálom, de most mozogni fog.
Átfordultam a másik oldalra, majd magamhoz öleltem a pokrócom. Louis kiégette a szemem, amikor felkapcsolta a villanyt.
– Mikor lett megcsináltatva a szobád?
– Valamikor, nem tudom így megmondani, talán öt hónapja vagy kevesebb.
– Jó lett.
– Aludhatok.
– Nem.
– Aludni akarok.
– Sajnálom, most nem fogsz – fordított maga felé.
– Megharaplak – morogtam.
Felnevetett, de nem foglalkozott nagyon velem. A papírokat olvasgatta, de legalább hagyott engem aludni. Bár nagyon zavaró volt a fény, amit olvasáshoz használt. Nem akartam semmire sem gondolni, jobb inkább aludni, ott legalább béke volt, és nem vesztettem el mindenkit.

8 megjegyzés:

  1. ahhwwww!!! éppen blogot olvastam, amikor megnéztem az irányítópultot, és kétszer olvastam el, hogy kint a 4. rész :D na, a szemüveg miatt jobb a látásom ;)
    8 hónap!? az komoly... :) csak így tovább várom izgatottan a következő részt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye nyolc hónap, ennyi idő alatt szülhetett is volna.

      Törlés
  2. Naaa, Menj már, megint alszik? Én iiiiis akaroook! Ágyikó...ágyikó...szép álom... Oké, én is eléggé épelméjű vagyok...szeretek aludni... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem találkoztam olyan emberrel aki nem szeret aludni.

      Törlés
    2. Fura, én már igen, de szerintem nem volt igazán épelméjű a csaj... Most komolyan, ki nem szeret aludni?

      Törlés
  3. Waaa!! Nagyooon jo <3
    Annyira edesek eggyut, nagyon varom a kovetkezo reszt!
    EN IS ALUDNI AKAROK!! :'D

    VálaszTörlés
  4. Az érzés amikor Zoe többé nem titkol el semmit Louistól.:D
    És kikérem magamnak 9 hónapig tart a terhesség ne szállj vitába egy egészségügyissel.:))):DD
    Bár én lennék a legboldogabb, ha Zoe terhes lenne Louistól.:3 Viszont egy valami hiányzik... a csapat, Lucifer és mindenki :( Megetted Őket? Köpöd ki de azonnal!:))

    VálaszTörlés