II. Évad 98. rész 06/09 L

.:: Soffy Szemszöge ::.

– Végre vissza jött az áram – örültem meg.
– Mintha nagyon fel tűnt volna, végig a laptop előtt görnyedtél.
– Meg kellett írni a szakdolgozatot.
– Több hetet írod, már átlépted a megadott oldal számot.
– Jó, jó nem tudom rövidebben leírni.
– Minek írtál bele olyat ami nem kellet bele.
– Mert kell és kész – fontam össze a kezem.
– Szerintem meg nem.
– Olvasd el és elhiszed, hogy igazam van – nyomtam a gépet a képébe.
Szem forgatva elvette, majd leült és olvasni kezdte az irományom. Közben meg átnézte a helyes írási hibákat.
– Egy oldalnyi szöveg felesleges – adta vissza.
– Nem igaz – vettem el tőle. – Adam! – kiáltottam.
– Igen – forgatta a szemét.
– Mond meg, hogy kinek van igaza.
– Nekem – vonta meg a vállát, majd ki ment.
– Talán össze vesztetek? – kérdezte anya.
– Nem csak szerinte vicces engem halálra csikizni.
– Szóval igen.
– Csak egy kicsit.
– Szóval nagyon.
– Igen – sóhajtottam fel. Anyának soha nem tudtam hazudni, és szerintem soha nem is fogok tudni.
– Nem akarod megbeszélni vele.
– Inkább írok még hozzá – nyúltam a gép után.
– Nem – csukta be, a kezébe fogta.
– Jó akkor meg ülök – szóltam utána.
– Makacs vagy mint az apád – hagyott magamra.
Apa nem nevezném annak. Itt hagyott még az előtt, hogy megszülettem volna. Ennyit róla, ez is túl sok.
Adam bejött, majd leült mellém, és vártam, hogy megszólaljak.
– Sajnálom – törtem meg a csenget.
– Én is – fordult felém.
– Szent a béke? – tártam szét a kezem.
– Igen – ölelt meg –, békülős szex? – húzta perverz mosolyra a számat.
– Most nem – fáztam meg a fejem, majd bele fúrtam az arcom a mellkasába.
– Miért? – tolt el egy kicsit magától.
– Mert.
– Akkor ezért voltál hisztis.
– Nem vagyok hisztis, csak rossz napom volt. Nem tudom honnan szeded ezt a hülyeséget.
– Tényleg nem vagy hisztis.
– Igen.
– Tényleg? – ráncolta össze a homlokát.
– NA jó, csak egy kicsit – hagytam rá, hagyj higgye, hogy ez egyszer igaza volt.
– Elolvashatom a dolgozatod?
– Persze – mentem ki a a konyhából, majd oda adtam neki.
Csendben olvasta, az arcáról nem tudtam semmit leolvasni, hogy mire gondol.
– Szerintem is van egy fölösleges oldal, sőt több is. Több mint öt oldalon keresztül dicséred a kutyáid.
– Az a saját vélemény.
– Akkor a maradék 3 mi?
– Az is a saját véleményem, Tetszett a téma ezért írtam róla sokat.
– Tényleg, mert csak három oldal van ami a témáról szól. A 17 oldalból.
– Jó, nem érdekel megcsináltam, nem szólhat.
– Te tudod – vonta meg a vállát.
– Akkor kész – mentettem újra, majd lecsuktam a gépet.
– Jössz velem? – nyújtotta a kezét.
– Hova?
– Fürdeni.
– Igen – fogadtam el, mire felhúzott.

11 megjegyzés:

  1. Nem szimpi nekem ez az Adam.
    Jójó nevezz paranoiásnak, de valamiért a rosszat látom benne és különben is a Zoffy páros sokkal cukibb volt.:P
    Adam valamibe sántikál lehet Ő a fő gonosz. Muhahahahaha :D
    Elhiszed, hogy már csak 2 rész és vége a 2.évadnak? Mert én még mindig nem tudom elhinni annyira fergeteges évad volt és fogadni mernék a 3.évad is az lesz csak akkor is hiányozni fog a 2.évad.:/ Mint minden sorozatba.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez már jel.
      Első kommentelő.*-*Whííí :D

      Törlés
    2. Nem tudom én bírom Adam fejét, úgy is akarta megírni hogy mások is rá bírjanak nézni, de ha nem hát nem, lehet több felé is pillantani, majd legközelebb kicsillagozom a nevét.
      Nem tudom, nekem sokkal jobban tetszik a harmadik évad, lehet hogy azért mert rövidebb lesz?

      Törlés
    3. Én is bírom csak olyan furcsa, mintha valami nem tudom valami hátsó szándéka is lenne, de ez lehet a paranoiás fejem miatt is.:D
      Hát amit eddig kidolgoztam a buksimba a címekből amiatt nekem is tetszik a 3 évad.:)) Csak hát minden sorozatból az első évadok a jók aztán jönnek a fordulatok ami miatt a következő évad lesz a szimpi.:))

      Törlés
  2. Nagyon jó! De én vártam hogy mi történik a két jó madárral! Rájuk vagyok kíváncsi szóval a következő részt ne merd Louis és Zoe szemszögén kívül senki szemszögébe irni mert annyira kíváncsi vagyok hogy tanulni alig birok!! Amúgy várom a kövit gyorssaaaan!!

    VálaszTörlés
  3. Huu, én már nagyon várom a 3. évadot...és izéség volt tőled, egy picit, hogy nem zoe vagy William szemszögéből írtad. De, szerintem csak azért is külső szemszögből fogod írni, hogy hódolj a hobbidnak, ami az emberek agyának húzása. Jó lett

    Ölel Tami

    VálaszTörlés
  4. Nah jó..
    Húzod az agyamat!! :D
    Asszony mi lesz Zoéval???????????????????????????????
    AHjjjjjjjjjjj..
    Siess :D
    Xoxo
    Viki

    VálaszTörlés
  5. Zoee, képzeld megvan a bizim, egy 2-em lett, két hármasom, a többi négyes ötös :D am csak annyi, hogy az előző fejezet alatt kérdezted, hogy bárkit kinyirhatsz, csk Lucifer-t hagyd életben, erre a válaszom igen Bárkit kinyírhatsz, csak Lucifert ne... Az olyan rossz, ki fogja megismeri a bolond kalapost, ha nem ő??! Na látod. Csak Ennyi volt, és hogy már várom a részt, ahogy szerintem mindenki. A többi blogodgoz is írtam, nemtom, láttad e.

    Ölel Tami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó, akkor már nem kell sokat írnom. Következő részekben megölöm őket C vitamin túl adagolásba.

      Törlés
    2. De, sokat kell írnod, mert akkor már csak Lucifer marad életban, és akkor köré kell szövogetned a szálakat. ;D

      Törlés