II. Évad 90. rész 06/07 L

.:: Amy szemszöge ::.


Az aréna öltözőszobájában ültem és vártam, hogy végre vége legyen a turnénak. Az utolsó koncertjüket játsszák Londonba.
Utána, meg három hónapig csak a díjátadó, fotózás, meg pár dal felvétel. Szóval csak az enyém lesz. Nekem szünet, neki szünet, jobb már nem is lehetne. Már átvittem Zoeval az összes cuccom Liam házába. Zoe meg kijelentette, hogy három hónapra elmegy a világvégére. Remélem csak szórakozik és nem megy sehova. Lehet hogy utálja Louis, de azért csak meg élnek már egy városba.
Hirtelen kinyílt az ajtó, Liam jött be rajta póló nélkül és a kis füles izét szedegette ki a füléből, majd a zsinórokat húzgálta.
Nem vett észre, hogy itt voltam, levette a nadrágját, majd kivett a hűtőből egy üveg vizet, amit fenékig lehúzott, majd hosszában elfeküdt a kanapén.
Oda mentem mögé, majd rátettem a kezem a hátára. Félelmében hatalmasat ugrott, de szerencsére nem fejelt le.
 Azt hittem, hogy egy rajongó jött be  sóhajtott fel megkönnyebbül.
 Az vagyok, a te rajongód  ültem bele az ölébe, szembe vele és közben a haját piszkáltam.
Ő a kezét a derekamra vezette, átöleltem a nyakát és neki támasztottam az homlokom az övének.
 Most csak nézzük egymást, vagy végre meg is csókolsz?  húzott még közelebb magához.
Éreztem, hogy alattam egyre jobban keményebb lesz a szerszáma, és folyamatosan nedvesíti az alsó ajkát.
 Csak nézzük  mosolyogtam rá.
 A francokat  kapott fel, majd levágott a kanapéra, közben meg teljesen hozzám simult.
Folyamatosan kínzott a nézésével, de véletlenül sem akart megcsókolni.
 Most akkor tényleg csak nézzük egymást?  karoltam át a nyakát.
 Te mondtad  húzódott fél mosolyra a szája.
 Nem gondoltam komolyan, bár imádom a szemeid, de jobban örülnék annak, ha...  nem tudtam befejezni, mert letámadta az ajkaim. Végig húzta a kezét a ruhám cipzárján, majd lehúzta rólam a nyári ruhámat és ledobta a földre.
 Vége a mulatságnak kelletek  jött be Richard. Azonnal felugrottam, majd Liammel egymás mellett ültünk fehér neműbe.  Vegyetek fel valamit  forgatta a szemét.
Felvettem Liam egyik pólóját, ő meg felvett egy mackó nadrágot. Vissza ültünk, mire az ajtó kinyílt és Louis kivételével az egész banda itt volt, meg persze Richard.
 Mi lesz, hogy ide kell jönnünk?  kérdezte Zayn.
 Tervet készítünk  dobott le az asztalra Richard egy dossziét.
 Mihez?  kérdeztem.
 A két önpuszitót le kell ültetni, hogy beszéljenek, mert ha így haladunk, akkor ki herélem azt a szerencsétlent. Az unoka húgomat is ki fogom herélni, ha így folytassa.
 Hogy heréled ki Zoet?  ráncolta a homlokát Niall.
 Megoldom  vonta meg a vállát.
 Jó, de miért nincsenek itt?  mutatott körbe Harry.
 Mert ha felhozod az egyiknek a másik nevét akkor ott hagy, szóval kell egy terv, hogy tudod rá venni őket, hogy beszéljenek.
 Zárjuk be őket egy szobába  ajánlotta Zayn.
 Vagy bilincseljük őket össze  dobta be az ötletét Niall.
 Vagy csináljuk új külsőt nekik és akkor olyan lenne mint ha most találkoztak először.
 Úgy találjátok ki, hogy még a szünet előtt részt kell vennetek egy bálon  vágott közbe Richard.
 Ne már  hisztizett Niall.
 Velencébe lesz egy maszkabál, egy nagy valaki lányának lesz a szülinapja. Élete álma az, hogy találkozzon veletek és ti teljesítitek.
 Elmehetek egy igazi maszkabálba, vagy csak a fiúk vannak meghíva?
 Persze, hogy jöhetsz, de ami a legfontosabb a balfaszt meg az idiótát kibékíteni. Zoe nem vállalta el a munkát, mert összeveszett Louissal  mesélte Richard.
 Nem azért vesztek össze, mert elvállalta a munkát?  kérdezte rá.
 Nem csak Párizsba segített. Úgy mond próba idős volt.
 Akkor a semmin vesztek össze  akadt ki Harry.
 Igen, de ezt Louis nem tudja, így semmi esély rá, hogy magától megindul.
 Mondjuk meg neki  indult meg kifelé Harry.
 Nem fog ránk hallgatni  fogta meg a kezem Liam.
 Akkor meg mit csináljunk?  tárta szét a karját Zayn.
 Tervezzünk  vontam meg a vállam.
 Kinek van egy ép ötlete?  törte meg a csendet Richard.
 Elrabolni?  ajánlotta fel Niall.
 Összekötni őket  dobta be az ötletét Harry.
 Majd minden happy  fejezte be Zayn.
 Nem  ráztam meg a fejem.
 Ötleted van akkor?  fordult felém Richard.
 Talán  mosolyodtam el.
 Mi?  kérdezte mindenki egyszerre.

2 megjegyzés: