II. Évad 88. rész 03/21-22 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Bevágtam magam után az kocsi ajtót, a garázsajtót, bejárati ajtót a konyha ajtót, pedig nem esett útba. Majd legvégén a saját ajtómat.
 Hagytál ép ajtót a házba?  jött be Amy.
 Nem  csaptam be a fürdőszoba ajtaját is.
 Mi a franc kattant be nálad?
 15 órát vezettem szóval volt időm gondolkodni. Nem érdekel a kis sztárocska csináljon, amit akar, ha csak egyszer, egyetlen egyszer kellett volna meghallgatni a történetem, hogy mit miért csinálok. Meghallgatja akkor most nem tartanánk itt, ott kellett volna befognia a pofáját, akkor minden jó lenne. De neki pofázni kellett.
 Nem gondolhatod ezt.
 Ó, de nagyon is  mosolyodtam el.
 Nem tetszik nekem ez a mosoly.
 Hát van, hogy pár dolog nem tetszik  vontam meg a vállam, majd az akvárium felé fordultam. – Adtál nekik enni?
 Nem, azt mondtad, hogy csak Lucifernek kell adnom.
 Igen csak megkérdeztem.
Elővettem a halkaját, mire mindegyik azonnal feltűnt az üveg előtt.
 Hány van?
 4 fekete vitorlás 2 koi vitorlás, 2 fehér tapogató, 1 harcos hal, meg úgy húsz Neo, ha nem több azt nem tudom pontosan.
 Bele lehet ennyit tenni?
 250 literes, ha nem több, nagy a mélysége.
 Hiszek neked, de mikor kattansz vissza?
 Soha  vontam meg a vállam hanyagul.
 Jó, de én megyek vissza fekszek  hagyott magamra.
Engedtem egy nagy kád vizet magamnak. Lucifer meg bejött velem.
 Utálok mindent  panaszkodtam neki miközben beszálltam a kádba.
Utálom, hogy Hillsidebe már nincs miért haza mennem. Molly meghalt, apám utál, anya apám oldalát fogta. Hillsidebe már csak a lovarda maradt nekem. Azzal meg foglalkoztak, mert fontosabb volt nekik, mint nekem. Már nem is értem, hogy miért az én nevemen fut. Talán csak azért, hogy apám ne tegye rá a kezét.
Utálom, Louist. Utálom a mosolyát, amit nem tudok kiverni a fejemből. A nevetését ami engem is mosolyra késztet. Tetoválásai amit az elején utáltam, mert minek teszi tönkre magát vele, de legbelül szexinek tartottam. Utálom minden egyes porcikáját.
Utálom, hogy nem tudom gyűlölni. Rühellem, hogy nem tudta befogni a száját, amivel édes csókokat hagyott a testem össze pontján. Utálom, hogy hiányzik a perverz beszólásai, vagy a vadabbnál vadabb ötletei. Utálom, hogy nincs velem mikor rossz napom volt.
Utálom, hogy egyedül kellett lennem minden este. Rühellem, hogy nem rohangált fel-le a házba egy szál boxerbe, mert nem találta a ruháit. Utálom, hogy amikor a fürdőben voltam a tükör előtt nem állt mellettem és igazította a haját. Utálom, hogy nem tehetem tönkre a gondosan megcsinált frizuráját.
Utálom, hogy nem kötött már bele reggel mit is vegyek fel. Utálom, hogy a konyhába egyedül vagyok, nincs mögöttem, hogy átölelje a derekam, és akadályoztasson. Utálom, hogy nem lógott a nyakamon, hogy segíteni szeretne, közben meg csak ront a helyzeten.
Utálom, hogy ő vitte el Lucky futni, vagy focizott vele kint az udvaron, imádtam nézni ahogy élvezik a gondtalan délutánokat, vagy reggeleket. Utálom, hogy nincs aki elkísér jelentéktelen helyekre. Utálom, hogy nincs kivel kimenjek a parkba.
Nincs aki felajánlja, hogy viszi a táskám. Utálom, hogy nincs aki megvédjen az esőtől. Utálom, hogy reggelente senki nem lepett meg forró csokival.
Utálom, hogy nincs akivel össze tudok bújni egy nyálas film alatt. Utálom, hogy nem botlók fel a cipőjébe, amikor jövök haza. Elegem volt abból, hogy nem ment az idegemre a hülye vicceivel, nem ment az agyamra a fárasztó vitáival. Utálom, hogy nincs kivel a zokniról vitatkozni. Utálom, hogy nincs velem senki miközben szarul vagyok.
Utálom, hogy annyi közös emlékünk van. Utálom, hogy ha rágondolok mindig mosolyognom kell. New York, Bora Bora, Los Angeles, Hillside, London, Dublin és Párizs.
Utálom Párizst, hazudtak amikor azt mondták, hogy a szerelem városa. Minden volt csak szerelem nem.
Utálom ŐT. Utálom, hogy hiányzik. Utálom, hogy csak rá gondolok. Utálom, hogy még mindig mosolygok a közös emlékeken.
Utálom, hogy SZERETEM.
Utállak Louis William Tomlinson. Utállak, hogy még mindig tiszta szívemből szeretlek.
Utállak, mert te, te vagy és még mindig vonzódom hozzád.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon gyorsan kovit!!!! Imadom!! Remelem hogy vegre beszel Louis-val! Nagyon szeretnem ha vegre osszejonnenek!!! Gyorsan kovit!!!!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Kövit!

    VálaszTörlés