II. Évad 85.rész 03/19 L

.:: Amy szemszöge ::.


 Biztos, hogy haza kell menned?  fogta meg a kezem a reptéren.
 Igen, de már csak négy hónap  öleltem át a nyakát.
 Nem tudsz hamarabb jönni?  adott egy puszit az orromra.
 Nem, mert ott az iskola, a vizsgákat szétszedték. Így minden hónapban lesz egy ha nem több, meg felvettek a Starbuckba. Nem hiányozhatok első nap.
 Sehogy nem tudlak rá venni?
 Nem  ráztam meg a fejem.
 Megkérjük kedves utasainkat szálljanak fel a Londonba tartó járatra – szólalt meg egy idegesítő hang.
 Hamarosan találkozunk  adtam egy utolsó csókot neki, majd felszálltam a gépre.
Ahogy felértem a gépre nagy nehezen megtaláltam a helyem, bele süppedtem az ülésbe, a telefonomat átállítottam, majd megkerestem a fülhallgatómat és megkerestem rajta a zenét.
Ahogy földet ért a gép kicsatoltam a biztonsági övemet, majd utolsónak szálltam le a gépről. Odamentem a szalaghoz levettem a bőröndömet és fejemet lógatva megindultam kifelé. Megláttam Z kocsiját majd kinyitottam a hátsó ajtót bedobtam a csomagom és beültem előre.
 Indulhatunk!  szólaltam meg.
 Elnézést, de ki maga?  kérdezte egy idegen hang.
Azonnal odanéztem és egy 60-as éveiben járó öreg tatával találtam szembe magam.
 Sajnálom rossz kocsi  mondtam elvörösödve.
Kivettem a csomagjaimat majd visszasétáltam a járdára és elém gurult egy kocsi. Kétszer is meggyőződtem róla, hogy most jó autóba szállok-e be. A csomagjaimat bebasztam hátra majd én is bevágódtam előre.
 Na meg volt a nagy búcsú?  kérdezte a sofőr.
 Igen  morogtam.
 Meg ne egyél!  emelte föl a kezét, de a kocsi lassan gurult.
A szívverés egyet kihagyott, ahogy megláttam, hogy mit csinált. Kikerekedett szemmel nyúltam a kezei után közben kiabáltam vele.
 Te normális vagy? Tedd már vissza a kormányra a kezed! Nézd vezetés közben itt a helye a kezednek  tettem a kezét a kormányra.
 Remélem nem baj, de be kell menni a bevásárlóközpontba.
 Ne!  vágtam rá miközben még mindig remegtem a sokktól.
Végig száguldott az utcán, mindent kerülgetett, ami mozgott. Szerintem a hangyákat is próbálta kikerülni. Valami lassú Trabant kéne neki, nehogy megöljön valakit az első kanyarban. Megérkeztünk a Tescoba vettünk fejenként egy-egy kocsit majd bementünk.
 Remélem, ezzel nem akarsz száguldozni.
Nem mondott rá semmit csak egy csúnya pillantással nyugtázta a nem tetszését. Körülbelül olyan fejjel nézhetett rám mint aki itt akart hagyni és kidob az utcára. Elővett egy listát a zsebéből majd ketté tépte. Az egyik felét oda adta majd áttanulmányoztam. Éppen szóvá akartam tenni, hogy minek neki májva színű festék, de mire feleszméltem már csak a távolodó alakját láttam. Azért kellett neki festék, mert szétverte a házat vagy felújítsa. Remélem az utolsó, de úgyis tudtam, hogy az első. Lehetetlenség itt bármit is megtalálni, utálok vásárolni és minden egyes perccel jobban utáltam. Ez kemény 3 perc alatt játszódott le bennem. Több, mint egy óra alatt megszeretem a lista felét plusz ami nekem kellett. Na jó megtetszett, de csak az édességek miatt. Végig húztam a pénz tárok előtt a járgányt és megláttam Z-t. Odahúztam mellé a kocsit, majd kipakoltam azokat a cuccokat amiket Zoe írt fel.
 A többit nem teszed fel?  csodálkozott.
 Nem, külön fizetem.
 Tedd fel őket.
 Nem kell.
 De tedd fel őket.
 Így is a terhedre vagyok.
 Nem vagy a terhemre csak tedd fel most!
 Nem  vágtam rá.
 MOST!  szólt rám
 Nem!  ráztam meg a fejem.
 Szeretnéd, hogy Liam a hírekből tudja meg, hogy vásárolni voltál  bökött egy csapat lány felé akik folyamatosan közeledtek felén és 1D-s cuccok voltak rajtuk.
 Utállak!  fordultam el.
Feltettem a szalagra, mire Zoe gonosz mosolyt ejtett meg felém. Végre mi kerültünk sorra, Zoe állt a pénztárnál én meg pakolta bele a kocsiba a cuccost. Mire végeztünk a rajongók ott álltak körülöttünk. Zoe oda jött mellém az ajándék matricával a kezében, amit az egyik rajongó kezébe nyomott. Megfogtuk mindketten a kocsinkat és megindultunk kifelé. A rajongók pedig követtek minket. Bepakoltunk mindent a járgányba és mikor beakartam szállni Zoe megállított.
 Mit szeretnétek?  mosolygott a rajongókra.
 Egy képet kérhetünk  szólalt meg a legbátrabb.
Megcsináltuk a képet velük és már indulhattunk is végre haza. Otthon nem voltunk egyedül nagyon sokan lézengtek ott, ebből csak Edwardot ismertem a maradék 10-et nem.
 Mit keresnek ezek itt?  böktem feléjük.
 Szoba átalakítást csinálunk.
 Melyiket?
 A sajátomat.
Kiszedtem a bőröndömet majd felcipeltem a szobámba. Kipakoltam, a szennyest bedobtam a mosógépbe, majd elkezdtem … majd hirtelen kopogtak az ajtómon.
 Gyere!  kiáltottam.
Edward jött be tescos szatyrokkal.
 Zoe küldött  emelte fel.
 Köszi  vettem el tőle.
Elpakoltam mindent, majd megindultam kifelé. A folyosón Luckyban buktam fel, akit ha jól láttam egy ágy lábat rágcsált. Nagy nehezen kikerültem és benéztem Zoe volt szobájába. Ahogy belestem csak a két ajtó maradt a helyén. Mást nem igazán láttam, mivel folyamatosan mászkáltak az emberek.
 Miért lesz átalakítva?  fordultam Zoe felé, aki a másik szobából jött ki Luciferrel a karján.
 Kitört az ablak és ki kell cserélni ezért, ha már szét verjük a szobát, akkor legalább csináljuk rendesen.
 Milyen lesz?
 Holnapra kész lesz és este jönnek meg a bútorok.
 1 hét alatt megtudták csinálni?
 Igen. Lehetetlen?
 Nagyon.
Lementünk a konyhába, ahol Edward olvasott. Elhiszem, hogy félti a húgát, de könyörgöm nincs saját élete? Egyáltalán van munkája? Zoe kilökte az ajtón majd utána dobta az újságot ami fejbe találta.
 Mindig ilyen kedves vagy vele?
 Áhh, dehogy sokkal kedvesebb vagyok. Mit csinálunk?
 Vacsorát!
Pillanatok alatt előpakoltunk majd neki láttunk megcsinálni a kaját. Én pucoltam a krumplit addig Zoe rántotta ki a húst, amint végeztem a feladatommal Zoe bedobta a sütőbe, és visszafordult a húshoz. Rántott még sajtot és karfiolt is, ahogy kész lett a vacsora a bútorok is megjöttek. Edward felvitette a szobába majd leült mellénk enni. Zoe felment, hogy rendezze a szobáját Edwardot pedig befogtam mosogatni és mivel közben eszembe jutott, hogy ki kellett teregetni elmentem megcsinálni. Ahogy végeztem bezárkóztam egy kurva forró és kellemes zuhany után bebújta a pihe-puha ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése