II. Évad 82. rész 11/11 L

.:: Soffy szemszöge ::.

Anya tegnap ment el üzleti megbeszélésre Svájcba. Mivel nem akart egyedül hagyni. Indoka csak kellet ezért annyit mondott, hogy összeverem magam ezért Adam erre az egy hétre ideköltözött, ezután majd tovább, ha meg tudom őket győzni. Anyát könnyű lesz, de Adam forrófejű és makacs.
 Jó reggelt  kezdtem el bökdösni.
 Még öt percet anya  hisztizett.
 Nincs öt perc.
 De, nem baj ha kések elnézik  húzta a fejére a paplant.
 Ne már, tegnap jött haza Amy, Zoe is biztos haza ért. Meg érdekel, hogy miért jött hamarabb Londonba. Szóval ébredj, mert még az előtt oda akarok érni, hogy elmenned reggeli kávéjukért a Startbuksba.
 Majd mész utána.
 Nem utána akarok hanem előtte.
 Akkor mehetsz, de én nem fogok felkelni korán, amikor nem kell iskolába menni.
 Nem hiszem el, hogy ilyen lusta vagy.
 Pedig az vagyok, főleg, hogy este el is fáradtam  csípett bele a fenekembe.
 Fejezd be  csaptam a kezére.
 Nem, de egy reggeli ébresztő után felkelnék.
 Ne legyél már ennyire kanos, az este nem volt elég.
 Nem volt elég  rázta meg a fejét.
Felvettem a köntösöm, majd szorosan megkötöttem. Ahogy ki akartam lépni az ajtón, vissza rántott a megkötőjenél fogva.
 Ne menj el, nem szeretek egyedül lenni.
 Akkor öltözz fel és gyere.
Morogva felvette a bokszerjét, meg belelépet a mackónadrágjába. Ahogy kiléptem a nappaliba két éhes szempár fordult felém.
 Gyertek  mentem ki az udvarra.
Ott volt a táljuk, adtam nekik száraz tápot, majd megindultam a konyha felé. Ott Adam főzte a kávét, oda mentem mellé, majd behajoltam a hűtőbe. Kivettem pár dolgot és elkezdtem szendvicseket gyártani.
 Mikor jössz vissza?  kérdezte miközben az ölébe húzott.
 Nem maradok sokáig, mert Zoenak lesz második órája, Amynek meg harmadik.
 Szóval délután csak az enyém vagy?
 Többé kevésbé.
 Legyen több  csókolt meg.
 Majd megpróbálom.
Felkeltem, majd bementem a szobába. Felvettem a ruháinkat a földről, bedobáltam a szennyesbe. Kivettem a szekrényből a tiszta ruhát, majd megindultam a fürdő felé. Beálltam a zuhany alá, ezután megmostam a hajam. Mikor mindennel végeztem magamra csavartam egy törölközőt és beálltam a tükör elé fogat mosni. Megjátszottam a hajam, utána felvettem a zöld ruha össze állításomat.
 Majd jövök  mondtam a Tv előtt henyélőnek, miközben felvettem a kabátom.
Az udvaron a négy lábuim fogadtak, megszeretgettem őket, majd kiléptem a kapun. Mivel jó volt az idő annak ellenére, hogy November volt, meg volt bőségesen időm így gyalog mentem.
Ahogy sétáltam párszor a nyakamba esett a hó a fákról. Nem esett, valami jól a hideg a nyakamba. Végre megérkeztem, a lányokhoz. Ráfeküdtem a csengőre és vártam, hogy bejussak a melegre.
 Szia Soffy  köszönt Amy.
 Szia  léptem be. Levettem magamról a kabátot, majd kiléptem a cipőmből.
 Mi szél hozott erre?  mentem utána a konyhába.
 Kíváncsi voltam, hogy mi történt veletek Párizsba.
 Tudod, hogy a szerelem városa?
 Igen.
 Leila haza ment Hillsidebe szakított Nialllal. Zoe és Louis annyira összevesztek, hogy nem beszélnek egymással.
 Tényleg?  csodálkoztam. Nem gondoltam volna, hogy ilyesmi történik pont velük. 
 Igen, szóval Párizsról ilyen téren hazudtak.
 Pont ők hisz olyan jól megvoltak.
 Igen Leila azért ment haza, hogy Leonak jobb legyen. Amit meg is értek. Zoe meg összeveszett azon, hogy mit titkolt Richarddal.
 Miért mi volt a titok?
 Ő Richard segédje.
 Van segédje?
 Igen.
 Érdekes amúgy hol van?
 Egy hete a kanapén döglik.
Bementem és a kanapán fetrengett miközben a laptopja mellette fel volt nyitva. Nem láttam, hogy melyik oldalon van, Tvben meg valamilyen sárkányos mese ment. Lucky a lábánál feküdt Lucifer meg a helyén volt nyitott kalitka ajtóval.
 Szia  köszöntem neki.
Felnézett rám, intett a kezével, majd folytatta az olvasást.
 Nem fog beszélni, nem tudsz belőle semmit kiszedni. Edward meg én is megpróbáltuk.
 Majd én  ültem le az ágyra.
Zoe rám nézett, megfogta a laptopját, majd hátat fordított nekem.
 Zoe mi a baj?  tette a kezem a vállára.  Nekem elmondhatod.
Leszedte magáról a pokrócot, felvette a köntösét a kezébe vette a laptopját és felcsörtettet az emeletre.
 Mielőtt utána akarnál menni, sok szerencsét bezárja az ajtót.
 Szakítottak? Mert úgy néz ki.
 Nem tudunk semmit. Liam is kérdezgette Louis, de neki sem mondott semmit. Egy fiúnak sem hajlandó beszélni. Annyit tudunk amennyit még mondtak az elején. Egyik sem fog a másik felé nyitni. Majd lesz valami, egyszer már engedett az egyik, remélem lesz olyan, hogy valaki megint megadja magát.
 Ez röhejes, nem Zoe vigasztalt minket régen amikor a fiúk turnézni voltak?
 Úgy látszik visszatért a régi énje.
 Hogy érted, hogy a régi?
 Még mielőtt idejött állítólag ilyen csendes volt.
 Ő csendes?
 Látod  vonta meg a vállát.  De én megyek, mert még kell valami reggelit is szereznem.
 Zoe nem csinált, mindig panaszkodott, hogy a konyha az öve és senkinek nem szabad bemennie.
 Nem, este mikor felmentem ott feküdt. Reggel amikor lejöttem annyit volt a különbség, hogy a másik oldalán feküdt.
 Gondolom iskolába sem megy.
 Nem, de ha így halad akkor kirúgják.
 Mert?
 Vizsgaidőszak van, már kettőről lemaradt. Sőt levelet is kapott, hogy vagy megjelenik a holnapi vizsgán vagy nyáron újra kezdi  bólogattam miközben mondta.
 Nyáron vajon újra kezdni, szerintem igen.
 Majd lesz valami, de megyek szia  hagyott magamra.
 Lucifer tudod mi lett a gazdáddal?  kérdeztem mire elkezdett bólogatni.
 Elmondod?  kérdeztem mire megrázta a fejét, sőt még hátat is fordított nekem.
 Belőled sem szedek ki semmit.
 Igen  adta az egyértelmű választ.
Hallottam, hogy fent megnyílik a csap, és az egész ház némaságát a víz csobogása töltötte be. Bezártam az ajtókat, majd megindultam haza felé. Otthon elmeséltem Adamnak hogy mi történt, majd a nap hátra lévő részét édes kettesben töltöttük.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon joooo!! Remelem hogy ujra osszejon Zoe Louis-val!!! Gyorsan kovit!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is köszönöm még a kicsit régebb írt üzenetedet másodszor pedig szeretném neked továbbítani a díjam.
    http://onedirectionfanfictionbyn.blogspot.hu/

    VálaszTörlés