II. Évad 77. rész 11/02 P


.:: Louis szemszöge ::.

 Örvendek  adott egy puszit az arcomra.
 Zoe?  csodálkozott mindenki.
 Az eredeti és hamisítatlan Zoe áll előtettek  hajolt meg színpadiasan.
Teljesen magamhoz tértem, majd átléptem a minimális távolságot, ami közöttünk volt és hosszasan megcsókoltam. Hiányzott, nagyon, de nem tudtam elfelejteni, hogy mit csinált a hátam mögött, de nem akartam kiabálni vele a többiek előtt. Sőt kiabálni sem akartam vele, de voltam annyira ideges, hogy akkor sikerült volna. Míg Londonba voltunk végig erről beszéltek, de nem volt képe megmondani, vagy nem is tudtam, hogy miért nem mondta el. Csak annyit mondott, hogy nem biztos benne. Ezek szerint elfogadta, anélkül, hogy meg kérdezett volna, vagy legalább szólhatott volna, hogy mire is készült. Ha már nem bízik meg bennem annyira, hogy elmondja a terveit. Vajon még mit titkolhat még előlem?
 Várj, ha te itt vagy akkor...  kezdett bele Niall.
 Itt vagyok és segítek Richardnak  vonta meg a vállát és kerülte a szemkontaktust. Tudta, hogy dühös voltam, bár szerintem mindenki.
 Lányok?  kérdezte Harry.
 Jól vannak  erőltetett az arcára egy mosolyt.
 Ki érti?  kérdezte Zayn.
 Mi  mondta Richarddal egyszerre a titkos.
 Rajtatok kívül?  nézett körbe mire értetlen pillantásokat kapott.
 Várom, majd a magyarázatod  suttogtam a fülébe, mire csak egy aprót bólintott.
Az volt ez egyik szerencséje, hogy ezzel az új külsővel piszok szexin nézetett ki meg, hogy annak ellenére, hogy a hátam mögött kontárkodik, még mindig szeretem, remélem valami épeszű és igaz magyarázatot talált ki.
Visszamentünk a hotelbe, majd amikor kinyitottuk a lakosztály ajtaját a lányok ugrottak elő és fiúk karjaiba vetették magukat. Vagy is helyesbítek, Leila lepasszolta Leot Harrynek, majd megcsókolta Niallt. Liam, meg felkapta Amyt és megindultak a szoba felé. De csak akartak menni, mert Zayn visszahúzta őket Liam gatyájánál fogva.
Richard és Zoe lementek valamit intézni, előtte Zoe meg egy sajnálom pillantással küldött felém.
 Ti tudtátok, hogy Zoe Richard segédje?  fordultam a lányok felé, miközben az ujjaim tördeltem.
 Nem. Folyamatosan könyvekbe volt bele merülve. Volt egy hét, amikor nem is láttam  mondta Amy.  Semmit nem mond. Még Lucifert is kérdeztem, de még ő sem tud semmit.
 Próbáltam belőle valamit kihúzni, de nem sikerült  ismertette a tényeket Leila.
 Semmi  vonta meg a vállát Amy.  Te sem tudtál róla?
 Még júliusba kihívta beszélni, majd mondta, hogy tett egy ajánlatot. Akkor nem tudta, hogy elfogadja vagy nem. De ezek szerint elfogadta.
 Mindent titkol. Szinte már rémisztő  mondta Amy.
Ahogy ki mondta úgy tárult ki az ajtó. Richard tartotta, majd Zoe csusszant be rajta felpakolva kajával. Szétosztotta, majd mindenki neki állt a gyors vacsorájának.
 Amúgy mi hozott ide titeket? Nem úgy volt, hogy egy hét múlva jöttök?  kérdezte Niall miközben a térdére ültette a fiát.
 Reggel mikor felbuktam egy tucat bőröndbe, majd bevertem a fejem az ajtóba, kedves anyám közölte, hogy délben indul a gép pakoljak  mondta Amy, közben meg gyilkos pillantásokat küldött Zoe felé.
 Legalább hozzád nem jött be hajnalok hajnalán, hogy pakoljak, mert jön érted  tette kezét derekára Leila.
 Gracevel mi van?  kérdezte Harry.
 Jól van, felvették az iskolába, szóval minden nap látjuk, Sőt Leila jóba van vele, így ha vissza jön az emléke azonnal megtudjuk. A bátyával folyamatosan tartom a kapcsolatot, de semmi hír, hogy hatnának a kezelések.
Még maradtunk egy kicsit a lányok elmesélték, hogy mi történt, mi meg panaszkodtunk a sok munka miatt. Mivel már késő volt ezért mindenki elvonult a szobájába. Gyorsan lezuhanyoztam, majd utána Zoe zárkózott be egy fél órára. Leült az ágyra, mint ha tudta volna, hogy nem aludni akarok.
 Miért nem mondtad el?  tettem fel a kérdést, ami már egy ideje nyomta az oldalam.

2 megjegyzés: