II. Évad 67. rész 08/22 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Amikor meg akartam fordulni, hirtelen szörnyű fájdalom nyilallt bele a hátamba.
 Jó reggelt  ölelt át Louis, mire felnyögtem.
Még jobban magához szorított, mire fájdalmasan felsikoltottam. Azonnal elengedett és fel ült az ágyon.
 Mi a baj? Valami rosszat tettem  mondta aggódó hanggal.
 Itt meg mi történik?  rontott be az ajtón Harry.
 Halkabban  húztam nagy nehezen a fülemre egy párnát.
 Louis mit csináltál Zoeval?  kérdezte Zayn.
 Nem tudom.
 Elhiszem, hogy hamarosan megyünk, de nem kell szerencsétlent halálra dugni  mondta Harry.
Minden erőmet össze szedtem, majd felültem és megfogtam a párnát és eldobtam. Ment vagy pár métert, a fiúk meg röhögtek.
 Jól van, hagyd szerencsétlent most egy kicsit pihenj  lépett ki Harry mellette meg Zayn ment.
 Miért sikoltottál?  ült le mellém.
 Izomlázam van.
 A bowlingozás?
 Igen  nyögtem fel, majd vissza estem az ágyra.
 Mondtam, hogy hagyd regenerálódni  kiabálta Harry.
 Jó kiherélem  indult meg Louis.
Összeszedtem az összes erőmet, majd elvánszorogtam a fürdőig. Jót tett a fáradt izmaimnak a zuhany. Felvettem Louis egyik pólóját és vissza fekszek az ágyba.
 Hoztam neked forró csokit  ült le mellém, majd oda adta nekem az italt.
 Köszönöm  ültem fel, majd elvettem az italt.
Még megittam az italom közben meg beszéltünk. Főleg a közelgő esküvőről volt szó. Addig-addig könyörgött még bele nem mentem, hogy utána jöhet. Lementünk a kanapéra és ott figyeltük a tévét amiben semmi nem volt.
 Sziasztok  vágta le magát mellém Liam.
 Helló  fordultam fel. Louis átölelt én meg a vállara hajtottam a fejem.
 Jobban vagy?  kérdezte.
 Kicsit, csak izom lázam van a tegnapi bowlingozástól.
 Tudod én is ezt mondanám.
 Nézd meg Twitter vannak fényképes bizonyítékok.
 Megyek is  hagyott magunkra Liam.
 Nézzenek oda, még éltek is  ült le a szemben lévő fotelre Harry.
 Kapd be Styles  mutattam fel a középső ujjam.
 Te kapod be Louisét.
Megfogtam a távirányított és teljes erőmből neki vágtam a férfiasságának. Miközben a lába közét fogta lassan vánszorgott felfelé. Zayn jót röhögött rajta, de megszólalni nem mert. Nap további részében én fájlalom a kezem vagy a lában, néha a hátam, Louis meg fel ajánlotta, hogy megmasszíroz.
 Maradsz?  kérdezte miközben éppen a nyakam nyomkodta.
 Igen  ásítottam.
Bementem a fürdőbe és Louis jött szorosan mögöttem.
 Meg kellene mosni a hajam  gondolkodtam hangosan, miközben megengedtem a vizet.
 Majd én megmosom  csókolt bele a nyakamba.
Végül megengedtem neki, hogy kezelésbe vegye. Mikor végzet a köntöst magamra vettem, ő meg egy töröközőt csavart a derekára. Valamennyire megszárította a hajam. Felvettem a pizsamámat és befeküdtem az ágyba. Louis felém fordult, mire mellkasára hajtottam a fejem.
 Nem is tudtam, hogy papucs lettél  motyogtam a mellkasába.
 Csak egyszeri alkalom, szóval ne szokj hozzá  puszit bele a hajamba.
 Pedig hozzá tudnék  adtam egy gyors puszit a szájára.
 Csak ennyi? Ezért mostam a hajad?  mondta tetetett felháborodással.
Feltápászkodtam, majd hosszasan megcsókoltam, mire bele markolt a frissen mosott hajamba, majd maga alá gyűrt.

1 megjegyzés: