II. Évad 66. rész 08/21 L

.:: Liam szemszöge ::.

Zoe kámforrá vált, mi meg folytattuk az evést. Leot végre megtudtuk tömni, így ő már a hordozójában aludt békésen.
 Zoe hova szaladt?  kérdeztem Louis.
 Nem tudom  vonta meg a vállát.
 Nem is zavar?  csodálkozott Harry.
 Nem lóghatok mindig a nyakán  vonta meg a vállát, majd vissza fordult a törölgetéshez. 
Mindenki besegített a takarításba és így pillanatok alatt kész lettünk. Ahogy végeztünk leültünk a kanapéra és élveztük a csendet, ami kettő pillanatig tartott, mert Leo felriadt.
Leila felvette és azonnal csendben maradt. Az apró kezeivel nyújtózkodott, mire Leila adott neki egy puszit és felkacagott. Tündéri egy gyerek az egyszer biztos. Niall elvette tőle és feldobta, mire Leila szívinfarktus kapott a lányokkal karon fogva, de a kis Horan csak tovább röhögött. 
 Add ide szerencsétlen gyereket  vette le tőle Leila.
 Mi elmegyünk  kelt fel Zayn meg Perrie.
 Rendben.
Ők leléptek mi meg a nappaliba mentünk és beszélgettünk. Leo meg Niallnal volt és folyamatosan gügyögött neki. Még nekünk is, ha kérdeztünk valamit. Harry meg Grace elmentek valahova, nem mondták meg. Én felmentem a szobámba, Amy meg lent maradt a konyhába, valamit ügyködött. Louis meg a szobájába szétterülve horkolt.
Lefeküdtem az ágyra, majd benyomtam a tévét és a híreket figyeltem.
Amy oda ült velem szembe, majd adott egy apró csókot a számra, majd lefeküdt mellém.
 Mi lenne ha elmennénk valahova?  öleltem magamhoz.
 Hova?
 Állatkertbe.
 Minek? Van itt elég majom  nevetett fel.
 Mit mondtál asszony  tornyosultam felé.
 Jól hallatod  nyújtotta rám a nyelvét.
 Vigyáz, mert leharapom  hajoltam közel az arcához.
Hosszasan megcsókoltam, a nyelvem dominanciáért küzdött, de piszkos módon belemarkolt a fenekembe, így elvesztettem a koncentrációmat.
 Te kis csaló  morogtam a nyakába, majd elkezdtem kiszívni.
 Mi lenne ha elmehetnék valahová?  kezdtem el piszkálni a haját.
 Hova?  fogta maga elé a takarót.
 Állatkertbe  húztam vissza magamhoz.
 Jó, csak menjünk haza, hogy ne ebbe a ruhába kelljen mennem  mutatott a székre ahol a kék koktél ruhája volt.
 Miért nem jó az ami rajtad volt reggel?  mutattam a padlóra.
 Igaz nem lennék feltűnő, hogy a te ruháid vannak rajtam.
 Nekem tetszik  csókoltam meg a homlokát.
Nagy nehezen elengedtem magamtól, majd a takarót maga elé fogva gyorsan felvette a ruháimat a földről. Mire kikeltem én is az ágyból már felöltözött. Gyorsan magamra kaptam egy kényelmes ruha viseletet, majd Amyvel a jobbomon megindultam lefelé. Louis az ajtóban tömte magába a csokit miközben valami után kutakodott.
 Liam, nem láttad a kocsi kulcsom  fordult felém teli szájjal.
 Nem  vontam meg a vállam.  De hova akarsz menni, elvihetünk?
 Megnézem, hogy otthon van-e az asszony a telefonját itt hagyta, így nem tudom elérni.
 Mi is oda megyünk  mondta Amy.
Mind a hárman beszálltunk a kocsiba, majd gázt adtam neki. 5 perc alatt ott voltunk. Amy kizárta az ajtót és ahogy beléptük megcsapott minket az isteni illat. Ahogy megéreztem a sült krumpli meg a húsok illatát a nyálam össze futott a számba. Mind a hárman egy emberként mentünk a konyha felé.
A konyhába egy eléggé érdekes látvány tárult a szemünk elé.
Zoe ült középen és figyelt minket. Mellette Lucifer figyelt a szárnya alól. A másik oldaláról meg a széken ülve Lucy nézett ránk. Eddig még nem is annyira kísérteties hanem, hogy Lucy és Zoe egyszerre rágtak. Ennél a pontnál futkosott hideg a hátamon.
 Sziasztok  köszönt nekünk.  Többiek?
 Mit főztél asszony?  ült le Louis Zoeval szembe.
 Mit mondtál?  húzta fel a szemöldökét.
 Mit finomat csináltál  vetette be angyali mosolyát.
 Megjegyeztem  mondta Zoe, de a további beszélgetést nem halottunk, mert felhúzott Amy a szobájába.
 Nem akarok hallani azt, hogy összevesznek  rázta a fejét, majd oda sétált a szekrényéhez.
 Valami csinosat vegyél fel  kacsintottam, mire megrázta a fejét.
Gyorsan felöltözött egy fekete farmerbe, meg egy szürke V kivágású pólót, majd elköszöntünk a civakodó pártól. Közben az asztalról felkaptunk pár muffint, ilyen alkalmat nem volt szabad elszalasztani.
Miközben elmentünk a pláza mellett kikönyörögte tőlem, hogy menjünk be, mert akart pár új ruhát. Amilyen kölyök kutya szemekkel nézet rám nem tudtam neki ellen állni. Végig rángatott az összes bolton. Az én kezemen fejenként 10 szatyor lógott, nála is volt kettő.
 Köszönöm  mondta, majd oda hajolt hozzám és egy puszit nyomott az arcomra.
 Csak ennyit kapok?  görbült lefelé a szám.
Oda hajolt hozzám és egy hosszú csókot kaptam, megérte ezért vásárolni. Végre eljutottunk az úti célunkhoz. A szatyrokat a kocsiban hagyva kézen fogva léptünk be az állatkertbe. Elmentünk az fehér tigris mellet, majd folytattuk az utunkat Nagyon élveztem, a társaságát, bár mikor nem. Volt rajongó akik kértek tőlem autógrammot, volt pár lány aki még tőle is kért képet. A mosolyogva vártam, hogy végezzenek.
 Hogy van az én szupersztárom  öleltem magamhoz.
 Jól  bújt oda az oldalamhoz.
Elmentünk a tigris ketrec mellett, mire hatalmasat sikítva a karjaimba vetette magát. Oldalra pillantottam és láttam, hogy attól ijedt meg, hogy a tigris kiugrott a vízből.
 Nyugi cica a nagy cica el van kerítve  nevettem.
 Ez nem vicces  hajtotta le a fejét.
 Ez nagyon, cica  adtam egy puszit a feje búbjára.
Be volt sértődve, mert meg ijedt egy bezárt macskától. Az út alatt nem szólt hozzám, nagyon jól játssza a sértődöttet. Haza vittem, majd követtem a szobájába. Ott neki nyomtam a falnak.
 Nem kell félned cica. Megvédelek minden más macskától  csókoltam meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése