II. Évad 52. rész 08/03 N

.:: Louis szemszöge ::.

Ma pakoltunk át az új szállodába. Oda ahol az a Steven kölyök dolgozott, meg a másik ficsúr szokott járni. Pont oda kellett mennünk. Volt vagy ezer hotel New Yorkba, de mi pont azt az egyet fogtunk ki. Mi ez ha nem balszerencse?
– Kész vagy? – jött ki Zoe felöltözve a fürdőből.
– Nem – fordultam be a fal felé.
– Mi a baj? – jött oda mögém, meg megpuszilta az arcom.
– Biztos, hogy oda abba a szállodába kell mennünk?  keltem ki az ágyból, mire ő eldőlt.
– Igen, mert oda van foglalás, de nem értem, hogy mi a baj a szállodával.
– Az alkalmazottal.
– Á értem, szóval féltékeny vagy – mosolygott.
– Nem – mentem be a fürdőbe.
Folyattam magamra a forró vizet, de nem maradhattam bent örökre. Amikor kiléptem azt hittem, hogy Z bealudt, de nem volt ekkora szerencsém.
– Szóval kire vagy féltékeny? – nyitotta ki a szemét.
– Tényleg soroljam fel?
– Nem kell, mert felesleges az aggodalmad – tápászkodott fel, majd adott egy gyors csókot a számra. – Öltözz, mert a többiek csak rád várnak.
Nagy nehezen magamra kaptam valamit ruhát, majd mosoly nélkül megindultam lefelé. Soffyt elvittük a reptérre, mert haza kellett menni. Valami olyasmit magyarázott, hogy szül valaki.
Ahogy megérkeztünk a szállodába kivettük a csomagjainkat, majd indultunk a folyosó felé. Ott Zoe egy hatalmas öleléssel üdvözölte Steventet, majd megindultak a lift felé.
– Féltékenység, te nem mész? – kérdezte tőlem Harry.
– De megyek – léptem be melléjük.
– Örülök, hogy látlak – mondta Steven.
– Én is, már hiányzott a nyüzsgés – válaszolta boldogan Zoe.
– Soha nem tudsz nyugton maradni.
– Nem.
Nem vettek rólam tudomást. Valahogy fájt.
– Hidd el én vagyok a legboldogabb – mondta Zoe majd össze kulcsolta a kezeinket. Meglepett a hirtelen gesztus. Azt hittem azt sem tudta, hogy itt voltam.
A másik kezével átölelte a felkarom, majd teljesen hozzám simult. Nem bírtam ki, hogy ne adjak a feje búbjára egy puszit.
– Lennék a helyedben – sóhajtott fel Steven, majd jelzett a lift, hogy megérkeztünk.
– Mi az, hogy lenne a helyembe – akadtam ki a szobámba.
– Ki mondta, hogy a te helyedben lenne? – kérdezte miközben kinyitotta a bőröndöt.
– Mi? – ugrottam hátra.
– Remélem most már megnyugodtál.
– Meg – forgattam a szemem.
Neki kezdünk a kipakolásnak. Pár óra alatt kész is lettünk vele, rendeltünk vacsorát, majd miközben a tévét néztünk, el is fogyasztottuk a gombás csirkémet, még Zoe valami tengeri halat evett,
– Emlékszel amikor ugyan ebben a szobában reggeliztünk? – kérdeztem.
– Igen.
– Akkor tudod mi volt a desszert?
– Igen.
– Kérek belőle újra  simítottam végig a száján.
– Csak akkor, ha fel hagysz az üldözési mániáddal – jött közelebb.
– Felhagyok.
Törökülésben ültem, majd bele húztam az ölembe. Lassal csókoltam, ki akartam élvezni minden percet hisz ismertem a bandát. Tökéletes élveztük, hogy végre kettesbe voltunk, mikor berontanak.
– Harry hozhatod is a kaját – mondta Niall.
– Nem hiszem el, hogy megint vesztettem – mérgelődött, majd csukódott az ajtó.
– Gerle pár van egy rossz hírem hozzátok – kezdett bele Liam.
– Louis velünk jön egy fotózásra – fejezte be Zayn
Zoe kiszállt az ölemből, majd magára húzott egy pólót. Miközben figyeltem ahogy öltözik azon gondolkodtam, hogy mikor került le róla. Mit művelt velem? Már azt sem tudtam mikor mit csináltam.
A fotózás sokáig elhúzódott, majd a fiúkkal beültünk egy közeli pizzériába.
– Teljesen hulla vagyok – nyögött fel Niall. – Több napja nem alszok. Ha nem éppen dalokat veszünk fel este vagy lépünk fel akkor meg Leotól nem tudok aludni.
– Ez semmi. Amikor megyünk fel a lifttel Zoe fejére adtam egy puszit, mire megszólalt Steven, hogy lennék a helyedben – kezdtem bele.
– Hát ebből nem jössz jól ki, a végén lecsapja a kezedről.
– De nem az én helyembe akart lenni – mondtam ki mire Liam torkán meg akadt a falat.
– Mik ki nem derülnek – gondolkozott hangosan Zayn.
– Tényleg Zayn itt az ideje, hogy kibeszéljük a csajokat, akkor most, hogy is van ez a Perrie és Soffy ügy? – kezdett bele Harry.
– Tudod Soffy szép lány, meg jó az ágyba, de Perriet sokkal jobban szeretem.
– Nem hogy jobb az ágyba – lökte meg Niall.
– Nem, Perriet szeretem, csak haragudtam rá, szóval Perrie a legjobb az ágyba.
– Tuti, hogy Grace ezerszer jobb nála. Rúdtáncos – védte Harry a kedvesét.
– Tévedésben éltek. Zoe a legjobb. Több mint öt éves tánc múlttal maga mögött. Neki van a legjobb csípő mozgása, egyik csaj sem tudja felül múlni azt amit ő tud.
– Leila a legjobb minden be vállal – vágta rá azonnal Niall.
– Amy egy kiéhezett vadállat, szinte olvas a gondolataimba.
Egy elégi hangos vita alakult ki arról, hogy melyik csaj jobb az ágyba. A körülöttünk ülök meg fogyatkoztak. Ők nem voltak kíváncsiak az intim részekre, pedig szaftosak voltak, simán el leheett volna adni az újságnak, de hála a magasságosnak nem tették.
– Tudjátok ti milyen csípő mozgást mutatott be nekem Hillsidebe, már attól elmentem ahogy néztem – fokoztam a vitát, nekem kell nyerni.
– Grace showja a legjobb.
– Leila meg csak nekem add sztriptíz számot elő.
– Perrie annyira ki volt éhezve, hogy nem szórakozott olyannal, hogy elő játék.
– Ne tudd meg mit csinált Amy, amikor egy hét után találkoztunk. Tépte rólam a ruhát, kedvenc ingem veszett oda, nincs meg az ujja, eltűnt. Mai napig nem találom.
Kellően kibeszéltük a lányokat, hogy milyenek az ágyba ha vadak vagy érzékiek. Esetleg mivel védik ki az esti hancúrozást. Meg ettük a pizza utolsó falatjait is, majd mindenki rendelt még egy kört estére fel a hotelba.
– Jó éjt – mondtam miközben a kulcsainkat kerestünk.
– Jó hancúrozást – mondta féloldalas mosollyal Niall.
– Perverz estét – fordult körbe Harry.
– Édes álmokat – mondta Liam.
– Ne legyetek túl hangosak. Holnap korán kell kelni – lépet le Zayn.
Mindenki vissza vonult a saját szobájába. Szomorúan vettem tudomásul, hogy annyira késő volt, hogy Zoe már aludt
Vettem egy gyors zuhanyt, majd bebújtam mellé. Adta az arcára egy puszit, majd felé fordulva kezdtem el számolni a bárányokat. Egy, kettő, három, négy, öt, hat, hét, nyolc, kilenc, tíz, tizenegy, tizenkettő .......... ezerhuszonkilenc, ezerharminc.

1 megjegyzés:

  1. Háát jóó! Nagyon jó rész volt siess a következővel. Amúgy nem néztem volna ki a lányokból.

    VálaszTörlés