II. Évad 47. érsz 07/31 H

Meghoztam az igazi részt. 
Amit ÁPRILIS ELSEJÉN írtam. Az egész rész egy poén volt. Én jót röhögtem rajta. 
Egy nagyon szemét író. ;) ;) :P :P 

.:: Zoe szemszöge ::.

Amíg Soffy itthon volt bemutattam neki apucit. Apuci egy búbos kakas volt, akit követnek a gyöngyösök. Innen kapta a nevét. De nem hallgat rá.
Elmesélte, hogy milyen volt a állatorvosi gyakorlat. Alig várja, hogy ő gyógyítsa az állatokat, teljesen meg van bolondulva értük. Végre eljött a napja, mehetünk a fiúk után.
– Mikor indul a gépünk? – kérdezte Soffy.
– Nem tudom – vontam meg a vállam.
– Mi az, hogy nem tudod? Akkor hogy jutunk el?
– Hívnak.
– Mivel megyünk? – ráncolta szemöldökét.
– Fiúk magángépével, mert a rajongok már nyomoznak így egy kicsi reptéren felvesznek, majd Amerikában is egy kisebb reptéren szállunk le és onnan Paul visz minket a szállodába.
– Ezt mikor találtátok ki?
– Tegnap este – gondolkoztam.
– Rendben, mi lesz addig?
– Egyesekkel ellentétbe nekem nincs bepakolva, szóval. Én bepakolok utána meg szerintem nem fogok semmit sem csinálni.
– Abban verhetetlen vagy.
– Köszi – mosolyogtam.
Soffy lement, hogy egyen valamit, közben én már neki láttam a pakolásnak. Mikor vissza jött még javában a ruhák alatt voltam és kerestem a megfelelő darabot amit elvihetek New Yorkba. Szerencsétlen Soffynak hallgatni kellett a nyavalygásomat, amikor megunt egyszerűen lement Mollyhoz meg a kölykökhöz.
Whisky, hát vele érdekes dolgok történtek az a három nap alatt. Elcsavarta a fejét a szerelem és elfejtett haza jönni. Négy házzal arrébb volt, ott is volt egy Brith rövid szőrű macska. Szóval hivatalosan is átruháztam rájuk. Pedig többségben ő keltett reggelente, és azt átkozottul élveztem. Lusy meg Molly maradt örökre Hillsidebe. Lucifer és Lucy meg Londonba lettek vissza szállítva. Louis akarta, hogy Lucy legyen, a szívéhez nőtt a bajkeverő.
Két óra alatt sikerül bepakolnom. Soffy közben megpróbálta a lehetetlen, Lucyba értelmet nevelni. Én már még kisebb kiskorában fel adtam, főleg amikor a fejére borította a vizet. Egyszerűen apucinak több esze volt mint neki, kezdtem azt hinni, hogy valami borsó volt a fejében az agy helyet. De anyáéknak nem hagynám itt az ördög fajzatot, mert képesek lettek volna, hogy azért lejöttek Londonba, hogy oda adják, még masnit is kötnének a nyakába. Sőt amikor mondtam, hogy csak az egyik kölyök viszem magammal Lucyra egy masnit kötöttek és kijelentették, hogy ő az utú húsvéti ajándékom. Szóval nem volt sok választásom. Megkaptam a saját kutyámat. Jipp Jipp, jobb ajándék nincs is.
– Azt hittem, hogy soha nem leszel kész – könyökölt fel az ágyra Soffy.
– Nem kell mondani. Tudom, hogy lassan pakolok, de csak néha.
– Soha nem láttalak gyorsan pakolni.
– Mert rosszkor voltál rossz helyen.
– Néző pont kérdése.
– Vagy inkább az, hogy kivel voltál – cukkoltam.
– Bagoly mondja verébnek.
– Veréb szép madár és fürge.
– Ja fürge, mint a verseny táncos?
– Csönd még meghallják – fogtam be a száját.
– Én nyertem.
– Ezt a csatát megnyerted, de a háborút még nem.
– Hidd el azt is megfogom. Sötét.
– Szőke.
Fő, hogy értelmesen beszélgettünk. Külső szemlélő ha hallotta a beszélgetésünket, akkor kórházba vinne, majd onnan egyenesen a diliházba.
Megkaptam a telefon hívást és apa már vitt is ki minket a reptérre. Mivel nem tudták, hogy Soffy ki is valójába, én meg beöltöztem kalapárusnak így gond nélkül mehetünk végig. Felszálltunk a gépre, majd irány New York. Már beszéltem is Stevennel, hogy megyek meglátogatni.

3 megjegyzés:

  1. Haha jó vicc volt egyépként én télleg elhitem de mindegy igy jobb jó lett a rész

    VálaszTörlés
  2. A kedvenc művésznő. Vicces vicces ami azt illeti. Nagyon jó rész volt siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  3. Meg nyugodtam. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés