II. Évad 34. rész 03/04 L

.:: Niall szemszöge ::.

Tegnap átcsaptunk csajokba. Kipletykáltuk a barátnőinket. Sőt szóba jött a legdögösebb színésznő. Nem kicsi vita lett belőle. Mindenki a kedvencét védte. De akkor is Demi Lovato a legdögösebb. Kész. Nem nyitok vitát róla.
Ma meg mehetünk egy rádiós interjúra. Ott találkozunk, majd Leilaval. De rég láttam, tegnap este mikor lelépett pletykálni.
 Készüljetek indulunk  jött be Richard.
Megindultunk, majd a kilenc személyes kocsiba beültünk. Paul vezetett, mellette meg Richard. Folyamatosan tanakodtak valamiről, de nem túl hangosan így mi nem hallottuk. Nem figyeltem, de nem is érdekelt. Folyattuk a tegnap esti vitánkat, a legdögösebb hírességről.
 Fejezzétek be  szólt ránk Richard miközben megállt.
Ahogy kiléptünk kezdettét vette a sikongatás. Oda mentünk és csináltunk közös képet vagy adtunk a karukra vagy papírra aláírást. 
Fél óra múlva Paul betuszkolt minket az ajtón. Elvezetett a terembe ahol egy kopasz koma egyedül ült.
 Sziasztok Mason vagyok. Üljetek le. Mindjárt adásba vagytok.
Elfoglaltunk a helyünket. Mivel ha már ott voltak a fülhallgatók csak azért is a nyakunkba tettük.
 Üdvözlöm a kedves hallgatóinkat. Még mindig én vagyok a mikrofon végén, de most nem egyedül. Jelen van velem öt szívtipró is. Harry, Louis, Niall, Liam és legvégül pedig Zayn.
 Helló  mondtuk egyszerre.
 Mi a tervetek a nyára?
 Take Me Home turné indul  mondta Harry.
 Meg a This Is Us forgatása is folyik  mesélte Liam.
 Meg az új videó klipen is hamarosan elkezdünk dolgozni  szólalt meg Zayn is.
 Mozgalmas nyaratok lesz. Pihenni?
 Most. Rajongókért mindent  mondta Louis. 
 Ha a pihenésnél tartunk. Milyen volt az utad?  kérdezte Louist.
 Nagyon jó, köszönöm  mosolygott.
Még ment a sokászos kérdések arról, hogy mi lesz a turnén a filmről meg a videó klipről.
Idegesen figyeltem az ajtót, hogy mikor jön be rajta bárki is. Ahogy ki nyílt azonnal oda fordultam. Csak Richard jött be rajta. Leült az egyik fotelbe és ő is az ajtót nézte.
Hirtelen halk kopogást hallottunk. Richard kinyitotta az ajtót. Közben meg gyilkos pillantással figyelte, hogy ki jött be rajta. Végre megjött a gyerekem anyja. Meglepetésemre nem csukták be utána az ajtót.
 Zoe  biccentett Richard.
 Richard  viszonozta a köszönést.
Ahogy elhelyezkedtek egymás mellett szinte vágni lehetett a levegőt közöttük.
 Megérkezett köreinkbe Leila is, meg hozott magával egy meglepi vendéget is.  mondta.
Louis ki ült a szélére, hogy Leila mellém tudjon ülni.
 Sziasztok  köszönt.
 Szóval fiúk tegye fel az aki szingli  mondta Mason, majd fel is tette, egyedül a kezét. Pár pillanat múlva kapcsoltak, hogy fel kelleni tennünk. Rajtam kívül gyorsan feltették.
 Szóval tegyük félre a fiúkat, Leila. Mi igazak a pletykából, hogy terhes vagy.
 Minden szava  mondta, mire a kezem a térdére csúsztattam majd biztatóan megszorítottam.
 Mikor jön a banda hatodik tagja.
 Júniusba.
Valami morgást hallottunk, majd oda fordulta a hang irányába. Richard adta ki. Zoe meg gonoszul mosolygott. Ezek megfogják ölni egymást élő adásban.
Leila és a riporter közben folyamosan beszéltek. De valahogy a gyilkolás jobban izgatott minket.
 Louis  bökte meg Harry a társát.
 Igen?  fordult felé.
 Vidd ki Zoet. Mészárlást nem akarok  mondta, miközben lefogta a mikrofont.
 Szerinted rám hallgat? fogta le Louis is. Feltettem a füles és csak motyogást lehetett hallani.
 Hamarabb mint rám  fordult vissza Harry.
 Ebből elég  csattant fel Zoe.

5 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-O-M !!!!!!!!!!!!
    LÉcci lécci legyen akkor dupla rész :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Wáó! Jó, jó, jó, tökély!:DD Már várom 15-t!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Wow! Tök jó! Igen, légyszi!! Legyen akkor dupla rész! Könyörgöm!! :)

    VálaszTörlés
  4. Csak akkor hozok dupla rész ha az írásban eljutok Párizsig. Szóval sok szerencsét nekem.

    VálaszTörlés
  5. Nem csalodtam bened. Várom a kövi részt.
    Pusz.:*Helen*

    VálaszTörlés