II. évad 17. rész 02/21 D-L

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Hogy tudtok így aludni?  kérdezte Felicite.
 Miért? – ültem fel. Lehet hogy nyaka tekert pózban alszunk, de attól még kimondottan kényelmes, ahogy Louis a hasán feküdt kitekert lábakkal, én meg félig rajta görbe gerinccel. 
 Nem fáj a hátatok?
 Nem  válaszolt helyettem Louis.
Felicite kiment a testvéreivel. Ezért jöttek be, hogy megkérdezzék, hogy fáj-e a hátunk.
 Jó reggelt  csókolt meg Louis.
 Neked is  mosolyogtam.
 Mi ez a jó kedv?
 Nem szabad, hogy jó kedvem legyen?
 De. Csak érdekel, hogy kitől van?
 Nem hiszem, hogy ismered.
 Tényleg? Mesélj róla.
 Hat hónapja ismerem. Nagyon figyelmes, de néha a fejét is elhagyná. Nagyon jó hangja van. Tánctudását, még fejleszteni kell. Hatalmas szíve van. És szeretem.
 Én is szeretlek  puszilta meg az orrom.
Mivel ma megyünk vissza Londonba a lányok kiharcolták, hogy maradjanak és elköszönjenek tőlünk. Mondjuk nem értem minek nem kellett menniük iskolába mikor későn indulunk. Vérbeli iskola kerülök.
 Hívj, hogy ha megérkeztetek  mondta Jay, majd adott egy puszit az arcára.
 Mindenféleképpen  ölelte meg Louis.
Lányok is kiszorították belőle a szuszt, meg engem is megszeretgettek.
London eye. | via Tumblr Figyelj rá  suttogta a fülembe miközben megölelt. Egy aprót bólintottam, majd kinyitottam a kocsi hátsó ajtaját, hogy az utasok beszálljanak.
Louis is bepattant mellém, majd irány London.
Vaksötét volt mire a város határhoz értünk. Minden  fényben úszott. Tele volt élettel. Lehet hogy most forgalmasabb mint nappal. De London ilyenkor a legszebb.
Louis segített becipelni a cuccokat a házban, majd ment is, mert a fiúk már keresték, hogy hol volt ilyen sokáig.
Ahogy leültem a kanapéra elővettem a telefont megkerestem hozzá a töltőt. Ahogy áramot kapott a készülék újra életre kelt. 10 hangposta, 32 nem fogadott hívás, 63 üzenet. Mind a lányoktól, meg a fiúktól.
Csoportos hívást indítottam, a lányokkal.
 Sziasztok  vettem egy mély levegőt.
 Hol vagy?  kérdezte azonnal Grace.
 Otthon.
 Vissza mentél Hillsidebe?  kérdezte Leila.
 Igen, de most Londonban vagyok.
 Mindjárt ott leszünk  tették le a telefont.
Oda mentem az ajtóhoz, és amint hallottam a lépteket kinyitottam az ajtót. Bejöttek rajta a lányok és készültem a legrosszabbra. Leila nyakon csapott, Soffy megölelt. Grace 10 perces szentbeszédet tartott arról, hogy mennyire felelőtlen vagyok. Amy meg afelől érdeklődött, hogy milyen volt az utam. Mit csináltam oda haza?
Mindent elmondtam neki. Louis kivételével. Ő úgy is a családjával volt. Majd egyszer megmondjuk nekik. Így is szarul érzem magam, hogy nem mondhatom el mitől vagyok ennyire boldog.
 Jót tett neked az otthoni levegő  jegyezte meg Leila.
 Igen  bólogattam.
Beszéltünk egy kicsit, majd hirtelen megjelentek a fiúk az ajtóban. Fiúk körbe csókolgatták a lányokat.

4 megjegyzés:

  1. Wííííííííííííííííííííííííííííííííííí ilyen se lesz sokszor, hogy véletlen dupla rész legyen áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh most feldobtad a holnapi napomat amit nekem doga írással kell töltenem legyen holnap kellemes napod:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Játssz el az orvosnak hogy halálos beteg vagy. Panaszkodj, hogy sok dogát írtál és kész az igazólás

      Törlés
  2. Imádom hamar a kövit. :D
    Pusz.: *Helen*

    VálaszTörlés