II. Évad 16. rész 02/20 D

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Mit csináltatok este? Úgy néz ki a szoba, mintha háborús őzevet lenne.
 Anya?  ült fel Louis, majd tüsszentet egyet.
 Nem kellene ruha nélkül aludnod  adott neki egy zsebkendő.
 De van rajtam ruha  mondta, majd kifújta az orrát.
 Ja egy alsó, és be sem voltál rendesen takarózva. Nem csoda, hogy megfáztál. Zoe hol van?
 Itt vagyok  ültem fel, mondjuk nem látszódtam, mert az paplan pokróc párna mind rajtam volt.
 Mi történt a hátaddal?  nézegette Louis hátát.
 Bevertem az ágyba  mondta.
 Persze. De a szobával mi történt?  nézett körbe.
Tollak hevertek mindenhol, cipők meg pár ruha hevert össze vissza. Az ablak tárva nyitva, de nem emlékszek rá, hogy valaki kinyitotta volna. A falról hiányoztak a képek, össze vissza hevertek a földön. Valamelyiknek az üvege is meg volt repedve.
 Párna csatáztunk  mondta Louis.
 Csinálok teát nektek. Louis te ma maradj mindenféleképpen ágyba.
 De ma akartunk vissza menni  köhögött.
 Betegen nem mész sehova  ment ki Jay.
 Nem hitte el az igazságot  mondta Louis.
 Őszintén? Én sem hittem volna magamnak  ismertem be.  Még mindig örültségnek tartom.
 Ne mond az, hogy nem volt jó.
 Fáj még mindig a kezem  szorítottam a csuklómat.
 Szegény pára. Nem is tudom ki lökött le az ágyról.
 Vigyázz mit mondasz  emeltem a fel egy párnát.
 Este sem találtál el, nem hogy most  cukkolt, mire egyszerűen a képébe vágtam a párnát.
 Beteg vagyok, egy beteget nem szabad bántani – nézett aranyosan.
Elvettem tőle a párnát és már kettővel vertem.
 Ezt azért kapod, amit este csináltál  mondtam neki, mire a lábával megfogta a derekam magára húzott. Elvette tőlem a párnákat a feje alá tette, majd figyelt.
 Tudod idegesítő ahogy nézel  fújtam ki a hajam a szememből.
 Engem nem zavar  simogatta az oldalam.
 De az estét még megkeserülőd  szűkölt össze a szemem.
 Ne mond az, hogy nem volt vicces.
 Mióta vicces az, hogy megfogsz és beledobsz a kádba, majd amikor kijövök nem hagysz felöltözni, mert párnával ütögetsz. Amikor meg végre feltudok öltözni folyamatosan párnával dobálsz.
 Nekem vicces volt  puszilta meg az orrom.
Kiszabadultam az ölelő karjai közül, majd lementem a konyhába. Ott gőzölgő tea várt rám. Öntöttem ki a betegnek meg magamnak, majd vissza mentem a szobába. Louis nyakig be volt takarózva. Befészkeltem magam mellé, majd oda adtam neki az italát.
 Szombaton koncertünk lesz Londonba  törte meg a csendet.
 Mikor akarsz vissza menni?
 Holnap.
Nem mentünk sehova, hanem a beteget ápoltam. Jó nem kell ekkorát hazudni. Feküdtünk az ágyba, ő vagy Tvt bámult vagy a telefonját nyomkodta. Én meg olvastam. Mikor végeztem a könyvvel akkor meg beszélgettünk. Lányok is voltak, hogy megnézzék a haldokló bátyjukat, majd besötétedett. Nem maradtunk fent elrendezni a tegnapi "csatát". Korán lefeküdtünk, hogy holnap ujjul erővel nézzünk szembe a többiekkel.

12 megjegyzés:

  1. She's not afraid of scary movies,she likes the way w kis in the dark....ez most rám jött!várom a szerdát!!!szupiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!gondolkodni való(egyszerű): “A gyáva ember képtelen a szeretet kimutatására, az a bátrak kiváltsága.” (Mahatma Gandhi)

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Nagyon jó!:DDDD Istenem, de várom a folytatást!;)
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. jujj de jó!!!!!!! Nagyon szereteeeem!! Várom a kövit!! :3

    VálaszTörlés
  4. JÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚj nagyon várom már a kövi részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj én meg azt, hogy valahova kitegyem amit beszéltünk. ;)

      Törlés
  5. Imádom. Várom a kövit.
    Pusz.: *Helen*

    VálaszTörlés
  6. Szia,nagyon szeretem a blogodat,és várom a következő részt!
    Annyit mondanék még,hogy sajnálom, hohy ilyen rövidre sikerült. (Szerintem sokkal rövidebbek mostanában,és sajnálom mert nagyon jól írsz!)
    Adri x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom hogy aprócskák a részek. Vagy túl hosszú vagy túl rövid de még kettő rövidebb érsz és utána meg beleuntok az olvasás a hossza miatt.

      Törlés