II. Évad 9. rész 02/17 H

.:: Zoe Szemszöge ::.
(+18)

Egyszerűen nem tudtam vissza aludni. Louis vállát használtam párnának, és néztem a plafont. Ő békésen szuszogott mellettem. Hirtelen jött ötletből vezérelve elkezdtem apró köröket rajzolni a meztelen mellkasára, meg a kockás hasára rajzolgattam körbe. Sóhajtott egyet az érintéseimre. Az felbátorított és apró puszikkal kezdtem el behinteni a nyakától a nadrágjáig. Mikor a végig értem vissza feküdtem abba a helyzetbe amiben elkezdtem.
 Miért kínzol?  kérdezte rekedtem hangján Louis.
 Én nem kínozlak  tettem az ártatlant.
Megvártam amíg újra megszunnyadt, végig simítottam a mellkasától a nadrágjáig a kezemmel, mire megfeszültek az izmai az érintésemre. A nadrágjánál benyúltam és bele markoltam a férfiasságába. Nyögött egyet. Hirtelen megfogta a vállaimat majd ellökött az ágyon és fölén tornyosult.
 Ezt megbánod  morogta a fülembe, majd megszívta az érzékeny bőrt.
 Én nem csináltam semmit, csak nem tudtok aludni  néztem rá angyali mosollyal.
 Meg leszel büntetve.
Nem tudtam válaszolni rá, mert megcsókolt. Nyelvével megnyalta az alsó ajkam bejutásért könyörögve. Nem adtam meg neki hanem bele haraptam az ajkába. Egy kicsit idegenjük még.
Nyelvünk dominanciáért küzdött amit én nyertem meg. A számról áttért a nyakamra, majd elkezdte szívni, harapdálni. Tuti meg fog látszodni, de nem érdekelt a sál csodákra képes.
A kezével benyúlt a pólóm alá, és simogatta a hasam. Majd a pólómat egy kicsi feljebb húzta és elkezdte puszilgatni. Fokozatosan húzta feljebb az egyetlen ruhát a bugyin kívül, még a fejem át nem bújtatta. Amikor le akarta húzni az utolsó ruha darabot rólam, a hajába markoltam és felhúztam egy csókra. Teljesen bele veszett a csókba, ezt kihasználva fordítottam a helyzetünkön, hogy én legyek felül.
A kezemmel a mellkasán támaszkodtam és nem kíméltem a nyakát. Haraptam, szívtam ahol értem, közben leszedtem róla a nadrágot és boxerén keresztül simogattam a dudorodó férfiasságát, bele is markoltam, hogy fokozzam a kínzását.
Kínzó lassúsággal szabadítottam meg az utolsó ruhadarabtól.
Felhúzott, hogy megcsókoljon, mivel teljesen belevesztem az ajkaiba, azért kihasználva a helyzetet alá kerültem. Simogatta a belső combom, közben a nyakam szívta, addig én a vállát haraptam.
Kezével a csiklómat ingerelte, majd hirtelen két ujját belém vezette. Váratlanul ért, a hátam ívben feszült meg a gyönyörtől, amit Louis egyetlen érintésével ki tudott váltani belőlem. Mikor kihúzta az ujját, ki vettem a fiókból egy gumi felhelyezte, majd teljes hosszával belém tolta magát. Felnyögtem a hirtelen jött érintéstől. Várt egy kicsit, hogy megszokjam a méretét, majd lassan elkezdett bennem mozogni. Fokozatosan gyorsított a tempón, közben folyamatosan csókolt én a hajába túrtam vagy a hátát karmoltam.
 Tommo!  nyögtem az ajkába.
 Mindjárt kicsim még egy kicsit bírd ki.
Nem kellet sok és a hátam ívben feszült a gyönyörtől. Nem sokkal utánam Louis is elment. Még lökött rajtam párat, majd kicsúszott belőlem és erőtlenül mellém dőlt. Levette a gumit, majd kidobta.
 Sűrűbben kelen korán kelnünk  húzott közelebb magához.
 Ritka alkalmak egyike  húztam magunkra a takarót.
 Hozzá tudnék szokni  puszilta meg a homlokom.
 Én is  ismertem be mire felnevetett.
 Szeretlek.
 Én jobban  haraptam meg a száját.
 Most bibis lett  szomorodott el.
 Kis gyerek  csókoltam meg.
 Nem is igaz  nézett durcásan.
 De.
 Egy kis gyerek tud ilyet?  döntött le az ágyra, érzékien megcsókolt, közben az oldalamat simogatta. Imádom Louis nyugodt és romantikus oldalát.
 Nem, csak az én kisgyerekem  pusziltam meg az orrát.
Győzelem ittasan elmosolyodott, majd újra megcsókolt.
Mivel anyáék nincsenek itthon, így vissza feküdtünk, meg mit csinálnánk ezen kívül kora reggel?

3 megjegyzés:

  1. Imádom, hamar a kövit. :D
    Puszi: *Helen*

    VálaszTörlés
  2. Én, mint harmadi igen HARMADIK kommentelő, mert nem akarom megelőzni M.Step-et de Zoe már zaklat a komment miatt ezért így jobbnak láttam. Szóval M.Step a második!! Imádom a részt és várom a folytatást

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D
    Olyan aranyosak!:D Nagyon várom a folytatást!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés