II. Évad 8. rész 02/16 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

Meguntam a várakozást, egyszerűen felkeltem és ott hagytam, hagyj gondolkozzon. Kiakartam nyitni az ajtómat, hogy utána jól becsapjam, csak nem találtam a helyén.
 Holnap jön az új  mondta anya miközben elment mellettem.
 Én ajtó nélküli szobában nem alszok.
 Már rég átvittem a cuccaid a vendég szobába.
 Köszönöm  öleltem meg, majd adtam egy puszit az arcára.
 Holnap kora reggelt elmegyünk apáddal nagyihoz. Csak este jövünk.
 Rendben. Ne tudja senki sem, hogy haza jöttem és mi van velem.
 Én nem mondtam. Apádat is megfegyelmezem.
 Ráférnie  motyogtam az orrom alatt.
 Nézd az ő szemszögéből. Az egyetlen kicsi lánya felnőtt. Neki nehéz volt az is megszoknia, hogy nem vagy itthon. Amikor meg vissza jöttél és Louis is jött veled. Akkor úgy érezte, hogy lecserélted.
 De hát egy hülyeség  tártam szét a karom.
 Mond meg neki.
 Tudod nagyon jól, hogy én nem fogok oda menni.
 Tudom. De egy próbát megért  vonta meg a vállát és lement.
Ez még nekem is furcsa. Nem is foglalkoztam vele tovább. Bementem a szobámba előkotortam egy piszinek való ruhát, majd megindultam a fürdő felé. Bent lehetett hallani, hogy folyik a víz.
 Louis te vagy bent?  kopogtam.
 Igen.
 Akkor bemegyek.
Bent megcsapott a pára, meg Louis illata. Beálltam a tükör elé. Éppen a fogam mostam, amikor kopogtak az ajtón.
 Igen?  szóltam ki.
 Nem baj, hogy ha bemegyek egy percre?  kérdezte apa.
 Nem  léptem be a függöny mögé fogkefével a kezembe. Szerencsére Louis azonnal kapcsolt, így csendben maradt. Folytatta a zuhanyzást, mintha mi sem történt volna.
 Tudod gondolkoztam...
 Térj a lényegre.
 Nehéz úgy beszélni, hogy elválaszt minket egy függöny.
 Mi lenne, hogy ha megvárnád amíg lezuhanyzok, akkor kint megtudnánk beszélni.
 Jó. Kint várlak  hallottam, ahogy csapódott az ajtó.
Louis kiment a zuhany alól. Én kidobáltam a ruháimat, majd beálltam a forró víz alá. Hamar kész lettem.
 Louis tudnál adni egy törölközőt  hajoltam ki.
A tükörből nézett vissza rám. Egy kicsit elbambultam.
 Mielőtt még kiesik a szemed  nyújtotta át a törölközőt.  Várj.
 Igen.
 A formás hátsó felemet figyelted?
 Nem  tekertem magamra a törölközőt, majd kiléptem a takarásból.
 Pedig nem úgy tűnt.
Megdobtam a fogkefémmel. Ahogy hátat fordítottam neki szinte éreztem, hogy lyukat éget a szemével a hátamba.
Oda fordultam és azonnal a haját kezdte el igazítani.
Gyorsan átöltöztem, közben próbáltam nem Louisra koncentrálni.
Ahogy kész lettem felültem a mosdóra és figyeltem ahogy Louis még mindig a hajával szenved.
 Még Zaynre panaszkodnak, hogy sokáig csinálja a haját.
 Feltartottak  fordult felém durcásan.
 De egyáltalán minek csinálod meg a haja este?
 Ez egy jó kifogás, hogy miért maradok bent.
 Szóval csak azért csináltad meg a hajad?  ez még nekem is fáj.
 Igen  vette fel a pólóját.
Oda jött hozzám és lehúzott a ülőhelyemről. Lágyon megcsókolt, közben folyamatosan simogatta az oldalam. Én a hajába túrtam, majd rámarkoltam és meghúztam.
 Kérdezhetek valamit?  simogatta meg az arcom, majd utána adott egy puszit oda ahol előtte az ujjai érintettek.
 Már kérdeztél.
 Akkor hármat?
 Igen.
 Haza jössz vele?
 Talán  húztam az agyát.
 Kérlek  nézett kiskutya szemekkel.
 Jó  sóhajtottam.
Adott egy csókot, majd magamra hagyott.
Kimentem a fürdőből és elindulta megkeresni apát. A nappaliban találtam rá ahogy nézi a fekete tévét. Leültem mellé és vártam, hogy bele kezdjen. Közben a lépcső felé pillantottam és megláttam anyát és Louis ahogy leskelődnek.
 Mikor jöttetek össze?  fordult felém.
 Most vagy két vagy három napja, de a hely tuti. Fent a szobámba  gondolkoztam hangosan. Vajon mennyire vagyok, most gáz, mert ezt nem tudom, remélem nem annyira.
Apa hatalmas szemekkel nézett rám, sőt még a szája is nyitva volt.
 Akkor hogy került ide múltkor.
 Ő volt velem.
 Akkor nem volt köztetek semmi komoly?
 De volt  nem éri meg hazudni.
 He..de....ha...ha  tátogott-hápogott.
 Nem megy mi.
 Nem  rázta meg a fejét.  nem értek semmit.
 Szerintem ezzel ketten vagyunk  öleltem meg.
 Ha bármi rosszat tesz veled...  sziszegte a szavakat.
 Nem fog.
 Ebben egyet értek. - jött le anya is.
Louis fent leskelődött a lépcsőnél. Intettem neki a fejemmel, hogy nemjen, mire csak bólintott és eltűnt.
 Szóval, akkor most mi is van köztetek?  kérdezte apa.
 Én szeretem. Ő is szeret  mondtam.
 Mi van, hogy ha kihasznál? - húzogatta a szemöldökét.
 Én Louis sajnálom  szólalt fel anya, mire apa és én egyszerre néztünk értetlenül.
 Miért?  kérdezte apa.
– Mert a lányod össze hozta a volt barátnőjével. Azt hitte, hogy a legjobb barátjával járt. Majd megnémult, így nem tudtak beszélni.
 Cöcö. Küzdjön.
 Nem a lányod kell félteni hanem Louist.
 De hát még kicsi  mutatott rám.
 Nagyobb vagyok, mint anya  vágtam vissza.
 Nem hagyhatnátok végre békén  háborodott fel a család legkisebbje.
 De, most arról beszélünk, hogy mikor is feküdtetek le  fordult teljes testtel felém apa.
 Hát... a műtét előtti este.
 Nem akarok nagyin lenni  mondta anya.
 Én utálom a gyereket. Mindig megtalálnak azok az állatok amiket ki nem állhatok. Gyerekek és macskák. Mondjuk Whiskyvel nincs bajom.
 Tényleg Leilaval mi van?
 Összevesztünk egy kicsit. Mert nem mondtam senkinek, hogy megműtenek, csak Louisnak. Csak azért titkoltam, hogy ne idegeskedjen, mert nem tenne jót nekik.
 Elmondhattad volna neki azonnal a műtét után.
 Igazad van. Néma üzemmódban majd beszélgetek.
 Nem mondtam semmit  emelte fel védekezően a kezét.
 Én megyek. Jó éjt  öleltem meg őket.
 Szép álmokat a SZOBÁDBA  hangsúlyozta ki apa.
 A VENDÉGSZOBÁBA fogok szépeket álmodni  emeltem ki a lényeget.
 Hagyd rá  legyintett anya.
Ahogy fel értem láttam, hogy Louis már rég aludt. Befeküdtem mellé, majd hozzá bújtam. Álmában átölelt.
Holnap után mindenféleképpen vissza megyünk. Bármi jöjjön közbe. Hiányoztak a lányok. A telefonom lemerült, töltött nem hoztam. Morze jeleket nem tudtam küldeni, Lucifer sem posta galamb, aki megint Mollyval volt. Ez a pár nap alatt összebarátkoztak. Molly még Whiskyvel is jóban volt. Ilyen gondolatok közt nyomott el az álom.

13 megjegyzés:

  1. Kedvenc zeném ennél nem is kell jobb. Imádom továbbra is a blogod alig várom már a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. buta vagy amíg írtam beelőztél és nem lettem elsőő!!!pedig a blogodat is olvasom!!!!!mind a 3-at!!!!!most harizom!!!!!!

      Törlés
    2. Bocsi legközlebb hagyom, hogy te legyél az első :)

      Törlés
    3. Most komolyan féltékeny vagy?

      Törlés
  2. ha 1. vagyok!!per-fect!!csak enyi tényleg!!!!like a boss!!!!xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D
    Nagyon jó!:DDDDDDDDDDDDDDD Imádom!:))) A zenén pedig besírtam!:"D Mi ez?:"DD
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap találta Robin, de ki volt kapcsolva a mikrofonom így nem hallotta a káromkodásomat, csak a hülyébbnél hülyébb grimaszokat

      Törlés
    2. Jól van na nekem akkor is tetszett :) Szegény Vilmos szerintem ha elért volna agyon ütött volna

      Törlés
    3. Meg anyád is meg a fia meg a lány meg a leendő unokái is

      Törlés
  4. Imádom a blogodat *-* olyan jól írsz hogy az már fáj.. :)

    VálaszTörlés