II. Évad 15. rész 02/19 D


.:: Zoe Szemszöge ::.

 Mióta vagytok együtt?  kérdezte Charlotte.
 Nem rég  válaszolt.
 Louis anya megengedte, hogy én is járjak táncolni  ujjongott Daisy.
 Tényleg és mit szeretnél táncolni?  kérdezte.
Annyira aranyos ahogy próbál egyszerre öt felé figyelni. A keze végig a combomon pihent. Közben meg a lányokkal beszélt.
 Olyan mint a lány a tévébe.
 Sok lány van a tévébe  mondtam.
 Amikor te is ott voltál. Tudod az amerikai.
 Sok pár lépte fel. Nem tudom, hogy melyikre gondolsz pontosan.
 Amelyiken volt maszk  ahogy kimondta nekem a torkomon akadt a pirítós. Louis ütögette a hátam.
 Jól vagy?  kérdezte.
 Igen.
 Biztos, nagyon sápadt vagy  mondta Phoele.
 Igen, csak félre nyeltem  ittam bele a teába.
 De nem láttam, amikor leveszi a maszkot, mert elaludtam  szontyolodott el.
 Zayn és Harry barátnője is táncolnak  mondta Louis.
 És mit?  kérdezte Jay.
 Zayn barátnője balettozik Harry barátnéja meg...  nézett rám Louis.
 Nem jut az eszembe  szimuláltam gondolkozást, majd tagadóan megráztam a fejem.
 Hirtelen nekem sem ugrik be  sóhajtott fel Louis.  Daisy miért akarsz pont olyat táncolni?
 Mert lenne nekem is egy barátom akivel tudnák táncolni és még díjam is lenne.
Louissal egymásra néztünk és szerintem mind a kettőnknek kétszer akkora volt a szeme mint a normális. A díjak csak porfogónak jó. Attól hogy valakivel táncolsz még nem jelenti azt, hogy van kőzetetek valami is.
 Szeretnéd tudni, hogy ki az?  kérdezte Louis.
 Igen  ugrott fel örömébe.
 Ha nagyon szépen megkérem lehet hogy még tanít neked pár lépést is.
 Ismered?  kérdezte Jay.
 Nagyon, nagyon jóban vagyok vele. Sokat segítette nekem és én is neki. Szerintem hogy ha szépen megkérem akkor bármire rá tudom venni  nézett rám.
 Erre nem vennék mérget. Ismerem én is. Elég makacs. Ha valamit kitalál akkor az úgy lesz.
 Igen, de ennek ellenére hatalmas a szíve  fordult vissza a többiekhez.
 Szerinted van ideje eljönni?  kíváncsiskodott Daisy
 Biztos, hogy most ráért.
 Louis hívd fel most  ahogy mondta Louis úgy adta oda nekem a telefonját.
 Mindjárt jövök  álltam fel és mentem vissza a szobába.
Nem tudom, hogy Louis mit talált ki, de ebből jól nem jövök ki. Valahogy beigazolódott az állításom, mert megcsörrent a telefon a kezembe.
 Igen  vettem fel telefonját.
 Szia. Tudsz nekem segíteni?
 Attól függ, hogy miben?  sétáltam.
 Eltudnál jönni ma Doncasterbe?
 Hát nem is tudom. Rengeted a dolgom. Ott van a tömérdek próba meg fellépés.
 Kérlek.
 Mit kapok cserébe?  ha már játszunk akkor legyen tétje.
 Mit kérsz?
 Lepj meg.
 Akkor sok szeretett várlak. Mikor jössz?
 Nemsokára ott leszek  tettem le a telefont.
Visszamentem a konyhába és leültem a helyemre. A reggeli további része viszonylag nyugodtan telt el. Segítettem elpakolni Jaynek, addig a többiek a nappaliba mentek. Miután végeztünk én is oda mentem. Jay elment dolgozni és csak a lányokkal maradtunk.
 Louis mikor jön már?  türelmetlenkedtek az ikrek.
 Már itt van.
Az ikrek kirohantak a ház elé. Felicite és Charlotte felsóhajtottak. Mibe mentem bele.
 Nincs kint  Daisy.
 Ki mondta, hogy kint van?  kérdezte Louis vissza tartott nevetéssel.
 De hát nincs itt. Nem látom  nézett körbe Phoele.
 Kösz lányok, de a barátnőm nem láthatatlan  ölelt magához.
 Végig szórakoztál velünk  akadt ki Phoele.
 Nem kérdeztétek, hogy ki?  vonta meg a vállát.
 Mondjuk ez igaz, de attól meg mondhattad volna.
 Inkább lépjünk túl ezen. Leszerveztem nektek egy tánctanárt, ráadásul meg is zsarolt.
 Mikor zsaroltalak meg?  tettem csípőre a kezem.
 A telefonba.
 Az nem zsarolás volt.
 Én annak vettem  ült vissza a kanapéra.
Miután bemelegítettem és kellően megnyújtottam az izmaimat elkezdődött az okítás.
Louis élvezte a legjobban. Az egész tánc alapja a csípő mozgás, végig a fenekemet nézte, anélkül hogy egy kicsit is leplezné.
 Kifulladtam  rogyott össze Daisy.
 Én sem bírom  mondta Phoele.
 Hogy lesz belőletek táncos? Nem volt ez csak negyven perc. Amikor versenyre készülök, akkor egy hétig miden nap majdnem minden órájába táncolok. A maradékban alszok meg eszek.
 Hogy bírod?
 Hat éve csinálom már hozzá szokott a szervezetem a hajtáshoz  vontam meg a vállam.  Sokkal nehezebb eltitkolni, hogy mit csinálsz. Öt kíváncsi pasi elől aki őrt áll az ajtódnál még este is, hogy minden lépésed figyeljék  néztem Louisra, mire megvillantotta tökéltestes mosolyát.
 Csak féltetlek  nézett nagy szemekkel.
 Mitől?
 Denistől?
 Akit akkor még nem ismertél  helyesbítettem.
 Az részlet kérdése  legyintett.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon fantörpikus a rész sőt az egész blog. Kis Vilmos ezt követeli mielőtt megy aludni. Szerető lányod és hisztis unokád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mikor láthatom a hisztis unokámat ahogy fel van kötve a haja?

      Törlés
    2. a Következő részem elejére teszek ki egy képet ahogy úgy áll a haja Megfelel?

      Törlés
    3. Nem, most akarom látni az egyetlen egy kis unokámat

      Törlés
    4. de nem holnap hanem most van a kettő között pár nap különbség

      Törlés
  2. hú de nagyon juj de jó!!! el sem tudod képzelni hogy mennyire szeretem a sztoriaidat!!! Imádlak!

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Hamar a kövit.
    Pusz: *Helen*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóó,várom a következőt,siess vele! (:
    rendszeres olvasod: Én :))

    VálaszTörlés