II. Évad 12. rész 02/18 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

Reggel egyszerűen nem tudtam visszaaludni. Akármikor hunytam le a szemem, egy gombóc fagyi vagy egy szelet süti akart megenni. Ilyen még soha nem volt velem. Pedig ritka volt az a nap amikor nem sütivel vagy éppen fagyival kezdtem. Mondjuk most megdöntöttem a rekordomat. Többségbe hat gombócot eszek, de most tízig meg sem álltam. Utána vártam egy kicsit, hogy egyek, meleg sütit. Én olyan rosszul voltam, hogy csoda, hogy haza jutottam, de előtte még elmentem öregapámhoz. Az első fekvő helyre letelepedtem és sajnáltattam magam látványosan, néha nyöszörögtem. Amikor apa hazaért kiakarta tenni Louis szűrét, mert biztos ő csinált velem valamit. Amikor mondtam nekik, hogy mi volt, csak egy sóhaj kíséretében otthagytak. Ilyen jó volt a tegnapom.
Óvatosan kimásztam Louis karjai közül, majd a bőröndbe bepakoltam. Elvettem a kocsi kulcsit, hogy be tudjak tenni mindent. Annál hamarabb indulhattunk.
Lezuhanyoztam, majd felvettem egy pólót meg egy farmert. Beleléptem a csizmámba, bőröndöt magam után vonszolva megindultam lefelé. Molly végig nézte, hogy mit csináltam, de csak a helyéről, nem erőltette meg magát.
Már tettem be a kocsiba a cuccot, amikor valaki, ugyan ki felkapott a hátára és megindult velem visszafelé.
 Louis tegyél le.
 Hova készültél?  hagyott figyelmem kívül.
 Gondoltam bepakolok, így hamarabb tudunk indulni.
Amikor eljutott az agyáig, hogy nem megszökni, csak pakolni akartam végre valahára letett. Szúrós szemmel néztem rá.
 Sajnálom  pislogott aranyosan.
Megböktem a mellkasát.  Előbb kérdez, utána cselekszik  hagytam ott.
Végre bepakoltam, de a csomagtartót nem tudtam lecsukni, mert Louis úgy gondolta, hogy vicces lenne engem a hátán vissza vinni a szobámba. Amin van ajtó.
 Igen?  vettem egy mély levegőt.
 Jobban vagy?  simogatta meg a hasam.
 Igen  forgattam a szemem.
Louis magával rántott az ágyra. Engem magához ölelt és nem engedett el.
 Nem jó, úgy ébredni, hogy nincs mellettem senki  duruzsolta a fülembe.
 Mikor akarsz indulni?
 Ne rontsd el  kezdte el puszilgatni az arcom.
Mivel fáradt voltam, jól esett Louis óvatos érintései. Gyorsan visszaaludtam.
Amikor fel ébredtem Louis háttal állt nekem és valakivel telefonált.
- Igen. Nem ígérek semmit... Jó majd ott elmondod neki akkor nem fogja vissza utasítani... Rendben... Szeretlek  tette le a telefont, majd felém fordult.  Végre fel ébredtél  jött oda hozzám.
 Melyik csajoddal beszéltél?  kérdeztem tőle, miközben felkönyököltem.
 Majd ma bemutatom  adott egy puszit a homlokomra.  Amúgy Adam lent vár.
 Álmos vagyok  bújtam vissza a takaró alá.
 A kocsiban aludhatsz  fogta meg a kezem és húzott ki az ágyból.
 Fogok is  igazítottam meg a hajam.
Elköszöntem Adamtól, majd a lelkére kötöttem, hogy vigyázzon a lovakra. Ahogy Adam elment apa belekezdett a szentbeszédében, ami arról szólt, hogy ha Louis bánt, vagy akárcsak csak egy kis ujjal is hozzám ér, kiheréli.
 Ha csak egy rossz szót....
 Hagyjad már, így is terrorban van  védtem Louis, miközben lecsuktam a csomagtartót.
 Hiányozni fogtok  ölelt meg minket anya.
Apa engem is megölelt, Louissal meg kezet fogott. Lucifer, meg Whisky hátsó ülésen utaznak. Én meg az anyós ülésen aludtam.

6 megjegyzés:

  1. Szia!:DD
    Jujujujuj olyan jó lett!:DD Úgy IMÀDOM!!! Nagyon várom a folytatást!:)))
    Szerintem az első a tiéd, második Jazzyé, a harmadik pedig Robiné.:) Amugy nyugi én is 1 írtam.xd Azért remélem hogy fog javulni mindanyiotok helyesírása és remélem jól tippeltem.:))
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. szijóó sztem Jazzy az 1. második a tied Robin pedig a harmadik!!(isteni sugallat)megfejteni való:Ki nyitott szemmel jár még a legapróbb részleteket is észreveszi,míg az elzárkózott ember felszínesen csak a "mai" dolgokat figyeli!!!:Djó munkát:DDDDxoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
  3. Imádom hamar a kövit!!! Am. bocs, hogy eltüntem, csak nem jutotam géphez.
    Pusz: *Helen*

    VálaszTörlés