II. Évad 4. rész 02/15-16 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

Este Louissal kitaláltuk, hogy nézzük valami filmet. Jó ez így nem igaz, ő azt akarta, hogy mutassam meg neki a várost, de én ehhez túl lusta voltam. Meg nem akarom a pletykákat, még nem.
 Mit nézünk?  ültem le mellé.
 Nekem mindegy  vonta meg a vállát.
 Csak béna romantikus film ne legyen  adtam az egy kritériumot.
 Ilyenkor szeretlek a legjobban  puszilta meg a homlokom.
 Tudom, nézünk valami vígjátékot, rég nevettem.
 Mit szólsz a Két kopper-hez?
 Benne vagyok  kezdtem el enni az asztalra tett kukoricát.
 Legalább várd meg a film kezdetét  vette el tőlem a kajámat.
 Hé-hé  nyújtózkodtam.
Kezem az ágyéka mellett volt, és szinte rajta feküdtem, ahogy meg akartam kaparintani a másik kezében lévő kukoricát. Láttam a szemén, hogy élvezi a helyzetet.
 Nem adom, majd ha kapok érte valamit  suttogta a fülembe.
 Akkor inkább nem eszek  ültem vissza rendesen és összefontam a kezeimet a mellkasom előtt.
 Ne durciz már  bontotta ki a kezem.
 Nem durcázok  fordítottam neki hátat.
 Na Zoe  tette arrébb a hajam, hogy hozzá férjen a nyakamhoz.
Elkezdte csókolgatni, szívni és harapdálni. Nagyon erősen koncentráltam  hogy ne mutassam, hogy mennyire is tetszik. Mikor belátta, hogy ezzel nem ért el semmit a fülem mögötti érzékeny részt kezdte puszilgatni.
 Ilyenkor annyira utáltak  adtam meg a magam.
 Tudom  hozott az ölébe.
Mikor meg akart csókolni elfordítottam a fejem így csak egy arcra puszi lett belőle.
 És még te utálsz engem?  kérdezte.
 Igen  néztem bele a szemébe.
Letámadta az ajkaim. Viszonoztam a csókot. Miközben nem figyelt elvettem tőle a tálát.
Az ölében maradtam és onnan néztem a filmet. Filmre nem nagyon emlékeztem Louis folyamatosan elterelte a figyelmemet. Csókolgatta a nyakam, simogatta a combon vagy a fenekem. Szívogatta a fülem mögötti érzékeny rész. Amikor rá akartam szólni nem engedett szóhoz jutni, mert letámadta az ajkaim. Végén meguntam és egyszerűen nem figyeltem rá. Mikor rá jött, hogy nem zavart a piszkálódása végre abba hagyta és tudtam figyelni a filmre. Mondjuk szinte mindenről lemaradtam, azt sem tudtam kik a fő szereplők, de a távirányító messze volt szóval marad ez.
 Az arcodra tetoválok két baszó unikornist  mondta a filmeben a néger.
 Nem szeretnél olyan tetoválást?  kérdeztem Louistól, mire csúnyán nézett rám.
 Szerinted?
 Jobb ha nem csináltatsz a végén a rajongók olyannal a fejükön mennek végig az utcán.
Amikor kezdtem megérteni, hogy miről is szól a film Louis hirtelen eldőlt és magával  rántott engem is. Őt használtam párnának és matracnak is egyben. A hátán nyomott el az álom.

Mikor fel riadtam valami zajra be voltunk takarva és még mindig Louison aludtam. Óvatosan keltem fel ne, hogy felébresztem. Visszatakartam meg adtam egy puszit az arcára mire elkezdett mozogni. Felmentem a szobámba, hogy ágyban aludjak úgy, hogy oldalamban nincs senki könyöke, nem dalolnak alattam, párnám nem mozog. Ledobtam magamról a ruhát. Csak egy póló meg egy bugyi maradt rajtam. Megváltás volt a bele süppedni a piha-puha ágyba és magamra húzni a takarót és a párnám nem ment arrébb. Amint nyakik betakaróztam már el is nyomott az álom.

Arra ébredtem, hogy Louis nagyon unatkozik és simogassa az oldalam, mivel lerúgtam magamról a takarót. Az oldalamról a hasamra tért és ott kezdte el simogatni. Mivel fáradt voltam ezért a hasamra feküdtem. Kitartó volt mert most a hátamat kezdte el simogatni. Megfogtam a kezét és levettem a hátamról. Nem vette a célzást mert folytatta. Morogtam egyet Louisra, hogy hátha abba hagyja. Nem lett szerencsém folytatta, sőt még a keze átvándorolt a hátamról a fenekemre. Elegem volt, feltápászkodtam és felkészültem, hogy leoltom. De csak készültem, egy kicsit meglepődtem.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!:DD
    Juj!xd Louis nem adja fel! Jaj annyira jóóó!:DD Nagyon várom a folytatást!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés