I. Évad 93. rész 02/01 L

~ Egy gyötrelmes néma hónap után ~
.:: Louis szemszöge ::.

Ma is mint minden nap reggel első után Zoehoz vezetett. Egy hét volta a kivétel amikor Afrikába mentünk segíteni. Akkor is folyamatos helyzet jelentést kértem a lányoktól, hogy jól van-e. Meg akkor nem mentem hozzá, amikkor ott éjszakáztam.
 Szia  köszönt, ahogy beléptem a konyhába.
 Miért beszélsz?  néztem rá furcsán.
 A drága doktor, aki eltiltott a pasiktól, azt mondta, hogy egy hónapig nem beszélhetek, és ma február elseje van.
 De jó újra hallani a hangod  öleltem magamhoz.
 Nekem mondod. Nem elég, hogy néma voltam, még Dina meg a barátai basztattak, hogy Rihannaous miért nem tudja a megbeszélt türköt. Nem tudtam senkinek sem beszólni. Meg már fájt a csuklóm a sok írástól meg gépeléstől. Meg Lucifer sem mindig találta el, hogy mit akarok. Meg nem tudtam vigasztalni szegény Amyt.
 Hát igen. Én sem örülnék, hogy ha az anyám egy velem egy idős pasival kezdene el járni.
 Ja, utána meg meg is kéri az anya kezét. Most meg megy az esküvő tervezés. Amit Grace élvezz, mert szereti. De Amy nem tud róla.
 Tudom. Harry tegnap panaszkodott, hogy Grace, csak az esküvővel meg a koszorús lány ruhákkal foglalkozik.
 Igen, de az a szerencse, hogy most már mindenki jól van. Elég szarul sikerült az a kis New Yorki kiruccanás.
 Nem volt az olyan rossz  védtem a legszebb napokat amit együtt töltöttünk. Közös hülyéskedést. Amikor a többiekkel szúrtunk ki. Az éneklést, vagy az együtt alvást.
 Voltak jó pillanatok is, de nem sok.
 Szerintem meg csak az volt.
 A vége akkor is számomra katasztrófa volt. Némultam már meg. De nem egy hónapra. Annyi mindent akarok mondani, de nem tudom, hol kezdjem. Nem találom a megfelelő szavat. Meg nem tudom kifejezni hálámat, azért mert végig velem voltál.
 Elég, hogy ha megölelsz  mosolyogtam.
Adott az arcomra egy puszit, majd a kezeit átfonta a nyakamon. Nem akartam leengedni. Adtam a homlokára egy puszit. Melegnek éreztem. Visszatettem az ajkaim.
 Mi az?  kérdezte, amikor elengedtem.
 Lázas vagy  tettem a kezem a homlokára. Forró volt.
 Nem érzem magam rosszul  terelte azonnal a témát.
Nem foglalkoztam a tiltakozásával. Megmértem a lázát, és igazam lett. 39,5.
 Öltözz és megyünk az orvoshoz  mondtam neki, és közben a szobája felé hoztam.
 Nem megyek sehova.
 Ne akard, hogy én öltöztesselek fel  fenyegettem.
Nem értem el sokat, mert csak leült az ágyra és keresztbe fonta a karjait a melle alatt, és durcás arcot vágott. Oda mentem a szekrényéhez és elkezdtem a ruhákat válogatni.
 Az a nadrág nem megy ahhoz a felsőhöz  vette le tőlem a piros nadrágot, és vissza tette.
 Akkor válasz  mentem arrébb.
Belelépet egy koptatott farmerbe, majd elővette a cipőt.
A melltartók között válogatott, én meg elfordultam. Szerencsém volt, mert az ablakból láttam, hogy egy fekete csipkés darabot választ ki. Árgus szemekkel néztem az ablakot, amint a a csupasz háta látszott. Nem tudta bekapcsolni a melltartóját, így oda léptem és segítettem neki. Adtam egy apró csókot a nyakára, majd kimentem, mielőtt, még valami olyat teszek amit később megbánok. Mint szilveszterkor. Vannak emlék foszlányaim, ahogy leteperem az ágyra. Még szerencse, hogy megállított, mert különben, soha nem tudtam volna a szemébe nézni többet.
 Le fogsz bukni  hallottam meg Lucifer hangját.
 Már késő. Nem hatott a gyógyszer, így nincs menekvés.
– Végünk  tárult ki az ajtó és Zoe sétált ki rajta lehajtott fejjel.
Átkaroltam a derekát, majd kihúztam a kocsihoz. Egész út alatt az ablakon bámult kifelé.
 Mit titkolsz?  törtem meg a csendet.
 Amíg Afrikába voltál, addig én elmentem az orvoshoz. Nem ért semmit a némaság, mert egy polip vagy valami hasonló kinövés van a hangszálaimon. Amíg nem műtik meg bármikor elmehet a hangom. Akár több hétre is. Minél később műtik annál tovább lesz némaságom  fordult felém.
 Te inkább megnémultál volna több hétre, mint megműtsenek?
 Igen, még a műtét után durva két hét némaság, de ha szerencsém van kevesebb. Egyszer biztos, hogy rá szántam volna magam, de most nem vagyok képes. Túl sok minden lesz.
 Mire gondolsz?
 Red Nose Day, kupa, vizsgák. Ott beszélni kell. Ha megnémulok, akkor buktam  nyitotta ki a kocsiajtót.
 Majd meglátjuk mit mond az orvos, és az alapján megoldunk mindent  mentem utána.
Ahogy beértünk, nem kellett sokat várni és már hívtak is minket.
 Szia Zoe. Örülök, hogy viszont látlak, már hívni akartalak, hogy találtam időpontot a műtéthez  engedett be minket az orvos a rendelőjébe.
 Engem nem fognak megműteni  rázta a fejét. Magamhoz öleltem.
 Mikor lenne a műtét?  kérdeztem.
 Holnap délután 3-kor, a részleteteket meg Goldenwin kisasszony tudja.
 Rendben, holnap találkozunk  köszöntem el, és Zoet felkaptam az ölembe és úgy vittem.
Beültettem a kocsiba, majd beszálltam, de nem indítottam az autót.
 Mik a részletek?  fogtam meg a kezét
 Bele is halhatok, de a jobbik esetbe csak elvesztem örökre a hangom. A műtét összesen négy óráig fog tartani. De mi lesz a koncerttel?
 Háromkor kezdődik, úgyis hamarabb el kell hozlak. Mire fel ébredsz az altatásból már itt is leszek és haza is viszlek. Neked most azzal kell foglalkoznod, hogy a hangod rendbe jöjjön.
 Ha sikerül is a műtét, akkor is megint két hét némaság vár rám vagy több.
 Utána meg minden jó lesz  pusziltam meg a homlokát, majd indítottam a kocsit.

7 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Szegény Zoe!:(( Úgy sajnálom, de annyira aranyosak Louissal csa MIKOR JÖNNEK ÖSSZE???:DDD Gyorsan a folytatást!!!!!!!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Imaaaaaadlak!!! hoztam volna en is a reszt csak minden nap proba volt utana meg uncsi tesom volt itt:(sieesssss patrik!!!; )

    VálaszTörlés
  3. Tul elteeeeeeeem!!! ezazzzzz:)remelem te is:)

    VálaszTörlés