I. Évad 85. rész 12/31-01/01 N

.:: Grace szemszöge ::.
(+18)

Három kezem nem tudnám megszámolni, hogy hány kört ittunk, de szerintem senki nincs ezzel tisztába, vagy is azzal, hogy miből mennyit ivott. Leila és Liam röhögött rajtunk meg a szenvedésünkön. Harry meg ott panaszkodott, hogy fél, hogy valami jó képű csávó lecsapj engem az ő kezéről. Louis messze volt, így nem hallottam, mit motyog, de Zoe fejéből ítélve örülök. Zoffy páros jól elvolt, mind a ketten egymásnak magyarázták a dolgokat, teljesen mást. Niall meg össze-vissza mondogatta, hogy fogja hívni a kutyáját, csak tudnám milyen ebről beszélt.
Már megint oda jött egy csaj – ez ma már a sokadik – és Harryt akarta leszólítani. Még ő volt felháborodva, hogy majd nem lehet rólam levakarni a pasikat. Tévedett róla a csajokat leszedni lehetetlen.
 Zoe szeretsz?  kérdezte Amy.
 Mit kell csinálnom?  ivott bele az italába.
 Taníts meg táncolni.
 Ha nem felejtem el akkor megtanítalak  mondta Zoe.
Örömében tapsikolt majd elrángatta Liamet táncolni. Nem kellet sok idő és én is magam után húztam Harryt.
 Menj innen  szólt egy srácnak aki mögém lépet.
 Nyugi. Élvezd a bulit.
 Én mást csinálnák máshol  suttogta a fülembe, miközben a kezeit a derekamra csúsztatta.
 Hol és mit?  karoltam bele a nyakába.
 A hotelbe újra meg akarom nézni a tetkód a hátadon  puszilta meg az arcom.
 Én inkább levetném.
 Miért, nekem tetszik  csókolgatta a nyakam.
 Csak neked  fordultam vele szembe.
 Menjünk el  morogta a fülembe.
 Talán kanos vagy? – nevettem a kijelentésemen.
 Igen  fogta meg a kezem és elkezdett kifelé húzni.
Felvettük a kabátjainkat, Harry leintett egy taxit. Lediktálta a címet. Közben végig a combom simogatta. Lefogtam a kezét, mielőtt valami olyan helyre tévedett volna amit itt nem szeretnék.
Ahogy kiszálltunk Harry fizetett, addig én megindultam. A lift mellet bevártam. Ahogy beszálltunk elkezdett egy dalt halkan dúdolni.

I still hear your voice when you sleep next to me
I still feel your touch in my dreams
Forgive me my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive

'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last
I need you by my side

‘Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go
I want you in my life


 Hála istennek  örültem meg amint a biztos talajon voltunk.
Harry kutakodott a zsebébe, majd elő vette a kulcsot. Nem sikerült neki elsőre a lyukba találni, csak másodikra.
 Nincs lyuk érzéked  cukkoltam a göndörkét, amin én nagyon jól szórakoztam, de ő nem élvezte annyira.
 Máskor nem ezt mondod  zárta vissza az ajtót.
Neki nyomott a falnak, majd azonnal elkezdte lehámozni rólam a ruhát.
 Még mindig túl rövid  suttogta a fülembe, majd messzire hajította.
Felkapott az ölébe, majd az ágyig elvitt, közben lehúztam a nadrágját. Ahogy letett az ágyra, úgy szabadult meg a pólójától is. Végig simítottam a hasán, majd levezettem a kezem a férfiasságára.
 De kis tüzes lettél  csókolta a nyakam.
Letépte rólam a bugyit, meg a melltartót, majd magáról is leszedte a boxert.
 Bánom, hogy nem tartottam meg a bilincseket  fogta meg a kezem és a fejem fölé tartotta.
 Késő bánat  haraptam bele a nyakába, mire egy állati morgás hagyta el a száját.
Nem habozott, azonnal belém helyezte méretes férfiasságát. A fájdalomtól és az élvezettől felnyögtem. Várt egy kicsit, majd elkezdett bennem mozogni, ezzel a gyönyör olyan kapujába juttatott amiről nem is hittem hogy ennyire intenzív lehet.
 Harry  nyögtem a nevét, minden egyes lökéstél.
Nem kellett sok és a csúcsra jutottam, ahogy én elmentem Harry is belém élvezet. Még szerencse, hogy szedek bogyókat, így nyugodtabb vagyok.
Harry kicsúszott belőlem, majd a mellkasára húzott, és a hajam simogatta.
 Tudtad, hogy amit az új év első percében csinálsz, az fogod egész életedbe?  kérdezte.
 Fárasztó, és izgalmas év elé nézünk  csókoltam meg.
Felnevetett, majd jobban ránk húzta a takarót. Halkan dúdolt egy számot, de nem ismertem fel. A legjobb a védelmező karjai közt aludni. Ilyenkor elkerülnek a rémálmok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése