I. Évad 84. rész 12/31-01/01 N

.:: Leila szemszöge::.

Nagyon rossz volt bent a levegő, alig kaptam bent. Régen soha nem volt bajom a szórakozó helyekkel. Sőt szeretem őket. De amióta gyermekemet hordom a szívem alatt az életem gyökerestül megváltozott.
 Jól vagy  jött mögém Niall.
 Igen, de neked hol a kabátod?  fordultam felé.
 Jöttem ki hozzád, siettem így nem vettem fel.
 Vegyél fel valami kabátot. Ide fagysz, még a hó is esik. Csak az örültek jönnek ki ilyen időbe ilyen lengén öltözve  toltam el.
 Igen. Őrült vagyok. Örültem szerelmes beléd  mondta, majd hosszasan megcsókolt.
 Attól még vegyél fel egy kabátot.
 Az orvos mit is mondott, mit nem szabad csinálnod?
 Egészségtelen ételt ennem, szex – próbáltam felhúzni ezzel a megjegyzéssel, se semmilyen reakciót nem mutatott.
 Futnod szabad?
 Igen, de nem szabad megerőltetni magam nagyon.
 Egy gyors sprint bele fér a rajongok ellen?  kérdezte.
 Igen  mondtam neki, majd megfordultam.
Nem egy rajongó volt ott hanem egy tömeg egy hatalmas tömeg.
Megfogta a kezem, majd kezdetét vett a hajtó vadászat. Az volt a baj ezzel, hogy mi voltunk a vadak akik üldöztek.
Niall leintett egy taxit, ami szerencsére meg állt. Villám gyorsan beszálltunk, majd Niall lediktálta a szálloda címét. Írtunk a többieknek egy sms-t, hogy vissza mentünk, mert rosszul voltam és vigyázzanak rajongok vannak kint.
Csodás volt az út. Főleg amikor defektet kaptunk. Szerencsénkre egy óra alatt megtudták javítani.
Ahogy megérkeztünk a szállodába Niall elkezdett vacogni.
 Mondtam, hogy meg fogsz fázni – adtam neki egy takarót, mire jobban magára húzta.
 Inkább megfázok, mint, hogy téged egyedül hagylak.
 Most mi lesz a turnéval?
 Nem tudom. Meggyógyulok  vonta meg a vállát.
 Feküdj le  lökdöstem az ágy felé.
Nyakik betakarózott. Tettem rá még pokrócot, majd magára hagytam és lementem a recepcióhoz.
 Steven  szólítottam meg Zoe barátját.
 Igen?  fordult meg, amikor meglátta, hogy én vagyok elmosolyodott.  Leila miben segíthetek?
 Niall megfázott. Tudnál felhozni neki teát, jó sok citrommal.
 Persze. Mást ne vigyek?
 Nem kell.
 Zaklass nyugodtan, hogy ha kell még valami.
 Köszi  mondtam miközben elmentem a lifthez.
Ahogy beléptem a szobánkba zsepi heggyel találtam szembe magam.
 Annyira örülök neked  mondtam miközben kidobtam egy kupacot, majd oda vittem a kukát.
 Sajnálom.
 Nem kell – mondtam, majd hallottam, hogy kopognak.
Elvettem Steventől a teát, majd oda adtam a betegnek. Én elmentem lezuhanyozni. Ahogy a tükör elé álltam figyeltem a hasamat. Nem nőt sokat még, csak egy keveset. Azt lehet hinni, hogy csak túl sok csokit ettem esténként.
Mire vissza mentem a szobánkba Niall már nagyban aludt. Nem keltettem fel inkább óvatosan mellé másztam, majd én is nyakik betakaróztam. Izgalmas új évnek nézhetünk elébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése