I. Évad 83. rész 12/31-01/01 N

.:: Zoe szemszöge::.

A bulira én azt a ruhát vettem fel amit szekrényem mélyéről túrtam elő, egy teljes fekete felszerelésben jelentem meg. Mindenki fel öltözött, a fiúk egy laza össze állításba. Lányok egy kicsit jobban kicsípték magukat, de nem estek túlzásba. Grace végül azt a ruhát vette fel amit Harry nem díjazott, azért, mert nem túl sokat takart és félt, hogy valakinek megtetszik a barátnője.
 Hova megyünk?  kérdezte Liam miközben az ajtó kulcsot adtam le a recepciónál.
 Buliba – mondta Harry.
Innentől nem szóltam semmit, ez kellő löketett adott negatív irányba a bulihoz. Ahogy beértünk, már szét is széledtünk. Liam és Leila elmentek asztalt foglalni. Mindenki rendelt magának italt, majd leültünk a foglalt asztalukhoz. Leilanak meg hoztunk egy szénsavmentes ásványvizet. Nem tudtam hány kört ittunk meg, de Amy össze-vissza beszélt. Leila és Liam röhögött rajta. Mondta nekem is magáét, de én amikor valami táltos paripáról kezdett el hadoválni onnantól teljes képszakadás. Harry meg ott panaszkodott, hogy fél, hogy valami jó képű csávó lecsapja a kezéről Gracet. Louis répás énekeket dalolt. Zayn meg falba nézte magát. Soffy meg azt ecsetelte, hogy mennyire hiányzik neki az anyukája meg a kutyája. Grace Harry mellet ült és gyilkos pillantásokat lövellt azok a lányok fel akik csak a fejét mozdították a barátja felé. Niall meg neveket sorolt. A nagy összhangba Zayn és Soffy elmentek táncolni.
 Zoe, szeretsz?  kérdezte Amy.
 Mit kell csinálnom?  ittam bele az italomba.
 Taníts meg táncolni.
 Ha nem felejtem el akkor megtanítalak  mondtam.
Örömében tapsikolt majd elrángatta Liamet táncolni. Nem kellet sok idő és Grace és Harry is eltűntek. Leila rosszul volt a levegő hiánytól, ezért Niall kikísérte.
 Többiek?  kérdezte kábultan Louis.
 Leila nem bírja a levegőt bent, mert fülledt, Niall kikísérte. A többiek elszórtam a tánctéren – mutattam a kezemmel.
 Csináljunk valamit, unatkozok  kezdett el nyavalyogni.
 Mehetsz táncolni, én innen csak haza megyek.
 Miért?  fordította oldalra a fejét.
 Mert nem szeretem a szilvesztert  vontam meg a vállam.
 Hogy nem lehet szeretni a szilvesztert? Az a legjobb ünnep.
 Nem tudom nekem ezt azt ünnepet utálom. Jobb szeretek ilyenkor egy jó könyv mellet lazítani mint örült módjára bulizni.
 Olvasással búcsúztatni az évet, furcsa.
 Hát én ilyen vagyok  vontam meg a vállam.
 És ezt szeretem benned  mondta mire teljes testemmel felé fordultam.
 Jól hallottam?  kérdeztem vissza.
 Igen  fogta meg a kezem és közelebb húzott magához. Habozás nélkül megcsókoltam. Azonnal visszacsókolt.  Mi lenne ha vissza mennénk a szálódába és ott ellenénk?  húzogatta a szemöldökét.
 Attól, hogy részeg vagyok, nem tudsz az ágyba vinni  néztem a szemébe.
 Jó nekem a kanapé is  csókolt meg.
 Fogalmazok más kép. Ruha marad!  mondtam komolyan miközben mélyen a szemébe néztem.
 Még lekerülhet  fogta meg a kezem.
Az ajtóban elengedtem mire értetlenül nézett rám. A kamerák felé böktem mire lesett neki, hogy mire gondoltam.
 Zoe együtt vagytok? Louis komoly a kapcsolat?
Egyre több kérdés vágtak hozzánk. Mivel én türelmes és kedves vagyok megálltam és megvártam míg lenyugodnak.
 Csak ne csinálj semmi hülyeséget  suttogta Louis miközben ő is megállt mellettem.
 Már késő  tátogtam le.
 Egyetlen egy kérdésükre fogok válaszolni, jól gondolják meg melyik legyen az  tettem csípőre a kezem.
 Mi van közted és Louis között? – törte meg a békés csendet egy bátor.
 Barátság semmi több. Mielőtt komplikálnak mert azt fogják tenni nem szeretném a holnapi újságokban valamit is olvasni arról, hogy melyik One Directionos fiúval járok. Ne hozzanak össze a partneremmel a táncnál. Senkivel, mert szingli vagyok és az is maradok  mondtam egy kicsit hangosan mit a normális.  Esetleg valami nem világos?  kérdeztem már vissza nyugodtan. Vártam pár percet és a csöndet én törtem meg.  Viszlát  mentem el, miközben Louis követett.
 Józanon sem vagy velük kedves, de részegen rosszabb vagy  mondta nevetve.
 Bóknak veszem  kacsintottam rá.
A szállodáig gyalogoltunk. A forgó ajtónál még "játszottunk" egy kicsit, majd viszonylag épségben megérkeztünk az előcsarnokba.
 Fogadjunk...  kezdett bele Louis.
 Ha nyerek akkor megtanítasz zongorázni  vágtam rá.
 Ha én akkor meg este szórakozunk  monda mosolyogva.
 Benne vagyok, mi a feladat?
 Ki ér fel hamarabb a lépcsőn.
 Három. Kettő. Egy  számoltam vissza és egyszerre indultunk meg.
Végig egymás mellet ugráltunk a lépcsőn. Az utolsó lépcső fokon kísértetiesen egyszerre tettük le a lábunkat.
 Ki nyert?  kérdezettem.
 Én!
 A fenét. Én!  vágtam rá.
 Én!
 Én!
~ 15 perc múlva~
 Én!  kiabált Louis.
 Én!  szinte sikítottam.
 Én!  ugrált össze vissza.
 Maradjanak már csendben attól, hogy hajnali egy óra van még más aludna  jött ki egy öreg koma.
2-19-kat-dance-damon-salvatore_large
 Mondja meg ki nyert és csendbe maradunk  mondta Louis.
 Te  bökött rám, majd vissza ment a szobájába.
 Ez az  mint valami örült úgy táncoltam.
Letörölhetetlen mosollyal az arcomon mentem be a szobánkba. Éppen az örömömet értem ki amikor Louis neki nyomott a falnak és vadul elkezdett csókolni.
 Ne feled én nyertem. Taníts mester  suttogtam az ajkaiba.
Nyomott egy utolsó csókot az ajkaimra, majd megindultunk a lakosztály felé, mivel ott volt egy zongora, ami csak arra várt, hogy elhangoljam.
 Mit tudsz?  kérdezte.
 Azt, hogy ez egy zongora és Amy tud rajta játszani  mondtam büszkén és közben kihúztam magam.
– Tudod mit csináljunk olyat amit te meg én is tudunk  mondta miközben az ölébe húzott.
 Miben settenkedsz Tomlinson?  suttogtam a fülébe.
 Csak jóba, nagyon jóba  fogta meg az arcom.
Én beletúrtam a hajába, majd a minimális távolságot átléptem ami a szánk között volt. Vadul faltam az ajakit és ő sem tett más kép. Eldöntött a székén, majd fölé, tornyosult és a nyakam kezdte le csókolgatni. Hirtelen egy magas hangra kaptam fel a fejem.
 Ez mi volt?  kérdezte Louis.
 Nem tudom  ültem fel.
Körülnéztem a szobába és Whiskyt láttam, ahogy a zongorán egyensúlyozik.
 Még a macska is jobban játszik tőled  mondta nevetve Louis.
 Hé, még egy gombot sem nyomtam le rajta.
 Billentyűk vannak rajta.
 Nyomkodni kell mind a kettőt  ásítottam.
 Gyere Lusti jobb ha lefekszel, mert részegen nem tudnálak cipelni – mondta miközben megfogta a kezem és felhúzott a székről.
 Előbb játssz el egy dalt.
 Csak egyet  mutatta fel az ujját.
Belekezdett a dalba. Azonnal fel ismeretem. Felkaptam Whisky-t majd Louis kíséretébe kimentem. Úgy ahogy voltam bele dőltem az ágyba.
 Nem is számoltunk vissza  szomorodott el Louis.
 De amikor verseny volt.
 Ja tényleg akkor jó  bújt be mellém az ágyba  Jó éjt csókot kapok?
Oda hajoltam hozzá és hosszasan megcsókoltam. Az arcom a mellkasába fúrtam és ott nyomott el az álom.

6 megjegyzés:

  1. háááh elsőőőőő!!!!juppíííí öszejöttek,öszejött!!!istenvagy patriiiik4!!!szorítokkk és ha kel majd kihúzlak a vízből!!!xoxo.Zsoo

    VálaszTörlés
  2. Rád sem ismerek. Nálad ez valami mást fog eredményezni. Bár jó volna ha összejönnének :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:DD
    Ááááá nagyon jó lett a rész!!:DD Isteni!!!:DDDD Sok sikert és bele ne merj ugrani a folyóba!!!!;) Wáá már nagyon várom a folytatást!!:DDD
    Rose X

    VálaszTörlés
  4. áwwwh imádomm *-* nem véletlen ez a kedvenc blogom :D hamar köviit

    VálaszTörlés