I. Évad 78. rész 12/28 N

.:: Zoe Szemszöge ::.

Ahogy megérkeztünk a hotelbe lerendeztem, hogy a szobámat, végleg elhagyom nem jövök többet vissza. Szomorúan vették, hogy a kedvenc vendégük többet nem fog erre jönni. Megnyugtattam, hogy egyszer mindenféleképpen vissza nézek. Louis végig velem volt és hallgatta a beszélgetést.
Már a liftben megszabadultam a magassarkútól, mert feltörte a lábam.
 Tudod, hogy sokkal jobban nézel, ki, hogy ha alacsonyabb vagy nálam.
 Nyugi Louis tudom, hogy kisebbségi érzeted van  veregettem meg a vállam.
Ahogy fel értem az első utam a fürdőbe vezetettek, a ruhámat felakasztottam a szekrénybe. Hogy én hogy fogom haza vinni ezt a sok ruhát? Egy fél gépet elfoglal, ha nem kettőt.
Egy fekete csipkés fehérneműben mentem ki, meg egy köntös volt rajtam.
Éppen a szekrénybe kutakodtam, hogy mit vegyek fel az unalmas bál vagy estre amire el kellett mentem, mert nyertem és tudják, hogy én vagyok. Idáig azért mentem el az ilyen szarokra, mint a verseny támogatóinak a lánya. Ha szerencsém volt anya vagy apa elment helyettem. Ez kb. háromszor volt. A maradék húszon nekem kellett ott lenem.
Ruhám
A szekrény előtt gondolkoztam.
 Louis van öltönyöd?  hajoltam ki.
 Igen, miért.
 Nincs kedved velem tartani a bálra?
 Ott mit kell csinálni?  jött be a gardróbba.
 Beszélni.
 Mikor kezdődik.
 Már rég tart, csak hát én angol vagyok és azok késnek meg elegánsan távoznak  vontam meg a vállam, mire felnevetett.
 Mehetek, a többiekkel mi lesz?
 Ha a lányok nem nyírnak ki, mert angolosan távoztam meg, hogy nem tudtak a táncról. Akkor ők is jönnek. A fiúknak minden féleképen szólj, hogy kezdjenek el készülődni.
 Rendben  ment ki a szobából.
Egyet pislogtam és a lányok már ott álltak előttem. Szinte a pillantásukkal megöltek.
 Válasszatok ruhát, bálra megyünk  mutattam nekik a szekrényre.
 Ezzel nem vágod ki magad a válaszok alól  mondta Soffy.
 Szerintem ez pont rád találták ki  adtam neki egy ruhát a világos térdig érő szívkivágású ruhát.
Felpróbálta, majd összeszűkölt szemekkel elment, hogy le tudjon zuhanyozni. Tuti, hogy tetszett neki. De a bálon fejmosás várt rám.
 Miért nem tudtad elmondani, hogy hova mész?  tette csípőre a kezét Grace.
 Ugye az egyik kedvenc színed  mondtam miközben már félig a szekrénybe voltam. Meg kiemeltem az egyik lila ruhát, aminek a derekán egy kisebb ezüstös dísz volt, és a felső része egyenes volt.
 Szeretem, de ez nem válasz a kérdésre.
 Tudom, de arra a kérdésre, hogy mit vegyél fel arra igen.
 De egyáltalán milyen bál megyünk?  kérdezte miközben meg akadt szeme a kezemben tartott ruhán.
 Tánc  vontam meg a vállam.
 Nem fogok táncolni  mondta Leila.
 Nektek nem is kell, ha szerencsém lesz én is megúszom.
Grace fel próbálta a ruhát, nagyon jól állt rajta. Ő is elment, hogy készülődjön a bálra,
 Louis, hogy jött rá, hogy te vagy az álarc mögött? - kérdezte Amy.
 Úgy, hogy hagytam jeleket neki  turkáltam a rengeteg ruha között.
Nagy nehezen találtam egyet ami Amyre öntötték. Ez az élénk rózsaszínes árnyalat nagyon jól állt rajta, és neki lett a legrövidebb ruhája. Oda adtam neki, majd felkészültem a legrosszabbakra. Ő elment, hogy készülődjön.
 Négy éve ismerjük egymást, már a testvérem vagy. Miért nem mondtad, hogy versenyzel, egyáltalán azt, hogy táncolsz?
 Senki nem tudta, ez mind ezért volt, mert Brad megfenyegetett, még anno. Ő rájött, hogy kit rejt az álarc. Nem éppen kellemes emlékeim vannak arról az estéről. Azt mondta, hogy elmondja mindenkinek. Ez akkor volt amikor még csak otthon táncoltam. Onnan jöttem át ide. A verseny meg Brad miatt.
 Miért nem mondtad el, hogy Brad megint feltűnt?
 Mert lerendeztem. Akkor azt hittem, hogy végleg, most már meg tudom mit kell tennem, hogy örökre kitöröljem az életemből?
 Ugyan mit?
 Azokkal kell foglalkoznom akik fontosan nekem. Veletek és a fiúkkal. Ti vagytok a második családom, néha meg az elsők is  mondtam mire felnevetett, majd megölelt.
 Ettől még haragszok  mondta miközben elengedett.
 Nem tudom kik nem tudnak vigyázni  tártam ki az ajtót.
 Nem örülsz?
 Egyszer biztos fogok, de addig el kell viselned a folyamatos piszkálódásaimat.
 Renden, de attól te leszel a keresztanya?
 Nialllal letisztáztad.
 Igen, ő azt akarja, hogy Louis legyen.
 Akkor amint látom megbeszéltétek  nevettem fel, majd oda adtam a kiválasztott ruhát. Fekete volt egyszerű szoknya résszel, de a hátán durván ki volt vágva és egy nagy masni díszítette.
 Mit csinálsz te ennyi ruhával?
 Ha kell vigyél, mind ilyen alkalmi vagy báli, esetleg fellépő, de van egyszerű hétköznapi is. - nyitogattam sorban ki az ajtókat.
 Ezt biztos, hogy viszont nem látod.
 Csak szét ne tépjétek, Párizsból lett hozatva egy jótékonysági estre, csak akkor lebetegedtem és apának kellett menni. Néha még mindig felhozza és panaszkodik róla. Gondoltam vissza a pillanatra.
" Nem hiszem el, hogy ilyen szaron kellett részt vennem. Egy életre elegem van a tömegből.
 Ugye tudod, hogy max 70 ember volt ott  mondtam neki a teámat iszogatva.
 Nem, vagy az ötvenszerese.
 Jól van apa te tudod  hagytam rá.
Még fél órát azt hallgattam, hogy milyen kicsi szendvicseket adnak, mag a pezsgő is rossz volt."
Szép emlékek, kár hogy fájdalmasak.
 Megyek elkészülök  ment el Leila.
Az aulában mindenki harci díszben volt.
 Zoe neked nem a pároddal kellene menni?  kérdezte Soffy.
 Nem, én azzal megyek akikkel szeretnék, úgy is ez az utolsó  vontam meg a vállam.
Beszálltunk a limóba. Bent a lányok és a fiúk közösen panaszkodtak, hogy nem mondtam el, hogy én vagyok az álarcos páros női tagja. Végre megérkeztünk. Louis a kezét nyújtotta, hogy karoljak bele. Ahogy beléptünk és már menni is akartam.

9 megjegyzés:

  1. Imááááááááááádlak!!!!!!!mikor lesz kövi????? nagyon siesssss!!!!!!! xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és sok sikert a vizsgához!!!!!!!!!hajrá patrik, hajrá...hajrá patrik, hajrá(spongyaboooooooob kocakabát))):))):DDD

      Törlés
    2. Köszönöm. Nagyon jó a kis hajrá szöveg :DDDDD

      Törlés
  2. Szia!:DD Imádtam a részt és nagyon sok sikert a vizsgádhoz remélem annyira jól fog sikerülni mint ez a történet!;) Már várom a folytatást!:DD
    Hatalmas ölelés: Rose:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem. Ha átmegyek koccintás után teszem is ki a részt. Ölel Zoe:)))))

      Törlés
  3. Sok sikert és ha találkozunk koccintunk mi is egyet. Ha a könyv osztásnál akkor azt még nem tudom, hogyan de majd valahogy megoldjuk :) puszi lányod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma hozattam öregapámmal cseresznye pálinkát, hogy ha átmegyek ne vizet igyak hanem valami ütőset. Ha tudok akkor viszek könyvosztásra.

      Törlés
  4. jesszusom, ez a kedvenc blogom. a csaj stílusa hatalmas, hogy mindenkinek beszól. Tetszik, hogy nem jöttek össze már a második részbe és nincs az a nyáladzás. Tetszik, hogy nem olyan hisztis, hogy a legapróbb dolgokon is bőg. Fantasztikus! Várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szeretem az olyan blogokat amiben az első tíz részben együtt vannak. Meg agyon csalják egymást, majd megbocsátanak.

      Törlés