I. Édad 73. rész 12/27 N

.:: Louis Szemszöge ::.

 Na milyen volt?  kérdezte Soffy már a kocsiba.
 Nem tudom honnan, de ismerem  mondtam ki.
A maszk mögül leskelődő, igéző barna szeme, amit soha nem feledek. Tudom, hogy már valahol láttam, de hol? A kecses mozgás is ismerős, de kinél láttam. A határozott válasz, de hol találkoztam már vele? Miért vagyok ilyen hülye, hogy nem jövök rá?
 Louis megérkeztünk  lóbálta a kezét a szemem előtt Zayn.
Ahogy beléptünk a szállodába, az egyik recepciós oda adott egy borítékot nekem.
 Zoe kisasszony küldi  ment vissza a helyére.
A borítékban egy kulcs volt, amit még annyira sem értettem. Miért adja nekem borítékba, amikor elkérhetem a recepcióstól is? 
 Ez meg mi?  kérdezte Zayn miközben elvette.
 A szobakulcsunk  vontam meg a vállam és zsebre tettem.
 Minek adta oda a szoba kulcsot, bármikor elkérheted?  mondta Leila.
 Nem adják ki a kulcsot senkinek sem  válaszolt rá Harry.
 Hisz szobatársak vagytok.
 Attól még csak Zoenak adják oda  mondta Zayn.
 Én ezt nem értem  rázta meg a fejét Grace.
Elmagyaráztunk neki, hogy miért mindig Zoenak adják csak oda a kulcsot. Nagyon csodálkoztak mikor teljesen megértették a szoba lényegét.
 Mennyin titka van még?  tette fel a költi kérdést Leila.
 Sok  mondta egy hang mögülünk.
Oda fordultam és egy számunkra idegen fiú nézett vissza rám az ajtó félfának dőlve. Próbált menőnek tűnni az össze-vissza hajával, meg a hanyag stílusával, de nem sikerült neki.
 Ki vagy te?  tette fel azt a kérdést Niall, amire mindenki tudni akart azonnal.
 Denis Redway.
 Óóó a titokzatos ismerős  mondtam össze szűkölt szemekkel, hűvös hangnemben.
 A dalos pacsirták, meg a barátnők  mondta ugyan abba a hangnembe mint én.
Éppen válaszolni akartam, amikor egy kalap repült neki Denis fejének. Ami nem kicsit fejbe vágta.
 Legközelebb pontosabb leszek  mondta Zoe, majd mint ha mi sem történt volna felvette a kalapját és ment tovább.
 Nem vársz meg?  szaladt utána Denis.
 Nem, maradsz és elgondolkozol, hogy mit tettél ma, meg a fiúkat is, hogy hívtad?  csapta be az ajtót.
 Nők  sóhajtott fel, miközben megrázta a fejét.
 Na jó, utána megyek  indult meg Leila, de Niall vissza fogta.
 Nem ismered New Yorkot, meg nem tesz jött nektek, hogy ha eltévedsz  mondta miközben magához ölelte.
 Ki ismeri New Yorkot?  nézett körbe Leila.
 Annyira mint Zoe senki  motyogta Denis.
 Nem hiszem, nem ide valósí  morogta.
 Nem is az egészet ismeri, hanem a környéket, de jobban mint én  mondta.
 Miért mert te ide valósí vagy?  kérdezte Harry.
 Nem, de többet vagyok itt az iskola miatt, amúgy én is Hillsideben laktam.
 Soha nem láttalak  gondolkodott Leila.
 De találkoztál is velem nem egyszer, csak nem tudtad, hogy ki vagyok, de én megyek, Sziasztok, holnap még látjuk egymást  ment ki az ajtón.
 Ez egyre furább  mondta Amy.
 Nagyon  értett vele egyet Liam.
 Már azon sem lepődnék meg, hogy ha kiderülni, hogy ez a valaki gyilkos  mondta Soffy.
 Asszem én sem  nyomta meg a lift gombot Grace.
A fölfele után csendben telt csak a lift zenét lehetett hallani, ami nem volt mást mint a One Way Or Another. Előkaptam a kulcsom a zsebemből, majd kinyitottam az ajtót. Ott velem együtt mindenki döbbenten nézte az elé táruló jelenetet.

5 megjegyzés:

  1. Ez nem fer!!! A leg izgalmasabb résznél?? Írok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is agyon alkudoztak hogy kitegyem sőt még hétfőn is hozok részt. Akkor kiderül mi van a szobába, vagy mi nem.

      Törlés
  2. Siess siess siess a kövivel!!! Hogy lehet itt abbahagyni???:DD Amúgy nagyon jó de siess!!!!!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyoooon jó rèsz lett! már varom a kövit;)

    VálaszTörlés