I. Évad 68. rész 12/24 N

.:: Leila szemszöge ::.

 Min gondolkozol?  kérdezte Niall miközben befeküdt mellém.
 Vissza gondoltam amikor Zoe elment.

" Nem tudom, hogy egyedül merjelek-e titeket hagyni, de nekem el kell mennem. New Yorkban találkozunk  jött le Zoe bőrönddel.
 Jó  mondtuk egyszerre, de nem nagyon figyeltünk arra, mit is csinál, teljesen magunkba fordultunk és sajnáltattuk magunkat.
 Bárcsak itt lenni Liam  sóhajtott Amy.
 Hova ment Zoe?  törte meg a 20 perce tartó csendet Soffy.
 Nem tudom, valamit mondott, de nem figyeltem  válaszolt Grace.
Elkezdtem telefonon zaklatni, de ki volt kapcsolva. Mindenki próbálta utol érni telefonom. Az én fejembe megfordult, hogy hívjuk a rendőrséget, mert valaki elrabolta. Mondjuk ki lenne az a hülye?
Végre felvette azt a göthös telefont.
 Szia.....Leila  köszönt.
 Mit keresel New Yorkba?  tértem a lényegre.
– Denishez jöttem megígértem neki valamit.
– Milyen ígéret?
– Lényegtelen.
– Harry tud róla?
– Nem neki, de nem fogom elmondani, hogy mi mert megígértem neki.
– Miért olyan amit nekünk sem mondasz el. Harry biztos tud róla, vele úgy is jóba vagy.
 Nem. Csak anyáék. Nem véletlenül nem megyek haza ünnepekre.
– Mi az amiről ők tudhatnak mi meg nem?
– ők az egészet tudják de nem olyan rég óta
– Nem értem minek kell titkolózni, nem bízol bennem?
– De bízok, de nem tudom elmondani sajnálom. De egyszer mindenféleképpen megtudod, úgy ahogy a többiek is.

 Jó, majd találkozunk. Szia.

– Szia – tette le a telefont. 
Grace teljesen felhúzta magát azon, hogy Zoe csak úgy minden szó nélkül bepakolt és itt hagyott minket. Szokott őrültséget csinálni, de akkorát még idáig ő sem tett.
– Mi az, hogy nem mondja meg, hogy miért ment el, egyáltalán hol lakik vagy kihez ment? Miért nem mond semmit? – akadt ki.
Egész nap nyugtattam, de teljesen lehetetlen volt jobb belátásra bírni. Bíztam benne, hogy egy kis idő majd jobb belátásra téríti. Szerencsére egyszer csak megcsörrent a telefonom.
 Igen?  vettem fel.
 Hogy vagy tündérkém?  kérdezte egy kedves ír akcentus.
 Nem a legjobban, ideges vagyok.
 Niall te rendeltél kaját.
 Én nem  kiabált ki.  Miért vagy ideges? 
 Mert Zoe New Yorkba van.
 Nézzétek kit hoztam  kiabált valaki.
 Szerintem ő a titkos csomag  bíztam benne, hogy igazam lesz. Akkor tudom, hogy nem esik baja.
 Nézd meg, hogy minden rendben van-e vele, majd szólj mi történt.
 Jó. Csók. Hiányzol.
 Te is, de nézd meg az idiótát  tettem le a telefont.
A lányok itt maradtak éjszakára, amikor tudattam velük, hogy Zoe állítólag még él, nem zuhant le és nincs semmi baja. Már majdnem elaludtam amikor elkezdett csörögni a telefonom.
 Mi van vele?  köszöntem.
 Kiment a bokája, de azon kívül él és virul, most is kint beszélget. Nem mondta, hogy hol mászkált. 
 Köszönöm. De nem mondta, hogy mi történt a bokájával? 
 De azt, hogy semmi baja, majdnem mindig az ez vele. Bemelegítés nélkül csinált valamit. Mást nem mondott.
 Nem, de most leteszlek. Holnap reggel hívlak. Szeretlek.
 Én is. Jó éjt."

– Furcsálltam is, hogy nem mondta senkinek, hogy hova megy. Még Harry-nek sem. Pedig ő tudta, hogy hamarabb ment. Nem tudom mi van köztünk, de jobban megbíznak egymásba mint bennünk.
 Azt mondta, hogy elmondja. Remélem hamar.
 Ne stresszel, nem tesz jót, inkább pihenj  puszilta meg a homlokom.
 Jó éjt  dőltem az ágyra.
 Neked is szerelmem  ölelt meg.
Egymás karjaiba nyomot el az álom.

2 megjegyzés: