I. Évad 64. rész 12/23 N

.:: Zoe Szemszöge ::.
**Egy héttel később**

Mivel a fiúk nem értek rá, próbájuk volt ezért én mentem a lányok elé a reptérre. Felkészültem a legrosszabbra.
 Sziasztok  köszöntem nekik.
 Tudod, hogy hiányoztál?  ölelt meg Leila.
 Amit mondtál a telefonba az ugye nem volt igaz?  kérdezte Amy miközben megölelt.
 Nem  nevettem. Láttam az arcán, hogy megkönnyebbül.
 Fiúkkal mi van?  kérdezte Grace.
 Nem tudom, hétfőn beszéltem velük, csak azt tudom, hogy próbájuk van.
 Mondtam, hogy nem lesz semmi baja  ölelt magához Soffy.
 Hol próbálnak?  kérdezte Leila.
 Ott. Nem tudom elmondani, de tudom, hol van.
 Akkor tegyük le a cuccainkat és menjünk meglepni őket  mondta Amy.
A szoba fel osztással rengeted gondom volt. Mivel Niall Leilaval akart lenni. Amy meg Liammal, Harry Gracevel. Zayn meg Soffyval. Így ez az egy megoldás van, hogy a fiúk lakosztályához három szoba tartozik. Ott lesz Zaffy, Leill, Limy páros. Kivettük a mellettem lévő szobát ott lesz Grarry jövendő bele páros. Én meg Louissal osztozom a sajátomon. Gracet nem lesz nehéz meggyőzni, hogy Harryvel legyen. Én meg őrölök, hogy Louis kaptam társnak.
 Hogy lesz a szoba fel osztás?  kérdezte Leila, szerintem gondolat olvasó.
 Ti hárman a fiúk lakosztályába lesztek az uraitokkal  mutattam Amyre, Soffyra meg Leilara.
 Grace, te itt leszel, Harryvel  nyitottam ki az ajtót.
 Én meg a saját szobámba Louissal  mutattam az ajtóra.
Lányok bedobták a cuccaikat, addig én meg ettem Whiskyt, aki végre kijózanodott.
 Mehetünk?  kérdeztem az ajtónak dőlve.
 Igen  jött ki Leila.
 Akkor indulás  nyomtam meg a lift gombot.
A konyháig jutottunk, ott kiharcoltunk, hogy süthessünk egy répa tortát. Louis szülinapja alkalmával.
Látom rajtuk, hogy haragudnak amiért elmentem, de megállíthattak volna, vagy kérhettek volna az okot. Pedig szóltam, hogy elmegyek, csak éppen azzal voltak elfoglalva, hogy Harry a testvérem vagy nem.
 Zoe  szólított le Steven, a recepciós.
 Igen?
 Késik a megrendelés. Csak estére lesz itt. A taxi meg kint vár.
 Üzenem nekik, hogy ha hat előtt nem lesznek az ajtómba, akkor nagyon megjárják. 
 Átadom, jó mulatást.
 Neked meg jó munkát. Szia.
 Szia. 
Lányok kint vártak rám, és láttam, hogy próbálnak rájönni mi a fene történt előbb.
 Ez meg ki volt?  kérdezte Grace.
 A recepciós nem a bátyán, nem az öcsém, még az apám se, sőt nem is a szeretőm, nem is a barátom az anyja sem vagyok. Csak egy kedves ismerős, akivel rég találkoztam – mondtam el minden lehetséges variációt ami eszembe jutott.
Beszálltunk a kocsiba amit, még fent kértem, lediktáltam a címet, majd hátra dőltem.
 Milyen rég óta jársz titokba New Yorkba?  kérdezte Leila.
 Úgy – néztem az órámra –, öt éve. 
 Rajta van az órán?  kérdezte Soffy.
 Igen  vontam meg a vállam. Mutattam fel az órát, ami nem is járt, mert kifogyott belőle az elem reggel.
Befelé menet Paulba ütköztünk. Aki hatalmas örömmel fogadott minket.
 Sziasztok, mi szél hozott titeket erre félé?  kérdezte miközben kinyitotta az ajtót.
 Délnyugati  vontam meg a vállam.
Mindenki a fejét fogta, fájhatott.
 Már hiányoztál  veregette meg a vállam Leila.
 Nézd a jó oldalát, ritkán tölthettél egy hetet nélkülem, így sokkal kipihentebb vagy.
 Hamarosan sűrűbb lesz, hogy nem találkozunk, mert találtunk egy házat, csak meg kell nézni, nincs messze fiúk házától, meg a miénktől sem.
  Nyugodt éjszakák  ábrándoztam, amit Leila bökése szakított meg.
Ahogy beléptük láttunk, hogy a fúik táncolnak. Nem tudtam, hogy egyszerre akarták vagy nem. És mellékesen nem tudtam kinézni, hogy mit csináltak. Sok táncot láttam, de ilyet még soha.
Fiúk észrevették  hogy a szenvedésüket mi is látjuk, Niall eldobta a mikrofont és Leilahoz szaladt, Zayn meg Soffyhoz. Amy meg Liamhoz szaladt.
Harry meg Louis oda jött hozzánk. Többiek elvoltak. Ki tudja mi történik akkor ha nem vagyunk ott. Nyíltam megerőszakolják egymást a párok.
 Sziasztok  köszönt Harry.
 Sziasztok, na milyen volt New York?  kérdezte Grace miközben leült egy kanapéra.
 Jó csak hiányoztatok  mondta Harry miközben leült Grace mellé szorosan.
Louis biccentett a fejével, hogy hagyjuk őket kettesbe.
Mi kimentünk a folyosóra. Ott leültem egy kanapéra Louis meg körbe-körbe mászkált.
 Mond nem harapok érte  néztem fel Louisra.
 Hová tudtál eltűnni egy hétre, úgy, hogy nem vettük észre, hogy mikor jössz mész?
 Egyszerű korán reggel amikor aludtok, és este későn.
 Milyen későn, mert éjfélig figyeltük az ajtódat.
 Én éjfélkor jövök el. De miért érdekel, hogy mikor jövök vissza?  kérdeztem rá, mire felém nézett.
 Aggódtunk érted  vonta meg a vállát. Még mindig nem tudott hazudni. De nincs kedvem most vitatkozni.
 Fölöslegesen nem egyszer jártam már itt.
 Attól még bajod eshet.
 Nem lesz bajom.
Nyílt az ajtó és csapat hiányzó tagjai jöttek ki rajta.
 Megzavartunk valamit?  kérdezte Harry.
 Nem  mondta Louis, de láttam, hogy még szeretne valamit mondani.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó. Gyorsan KÖVIT!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik holnap hozom a szerdai részt, mert megígértem a nővéremnek.

      Törlés
  2. Hozd gyorsabban a részeket!!! ez parancs! :DD Imádom amit írsz. Siess kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Szia!:DDD Nagyon jó lett és jöjjenek már össze!:) Olyan cukik lennének együtt!:D Megparancsolom.hogy siess a kövivel!!:D

    VálaszTörlés
  4. Már várom a kövit! Nagyon!!! Siess am!

    VálaszTörlés