I. Évad 63. rész 12/18 N

.::Zoe szemszöge::.

 Akkor mesélem, hogy valósítottam meg.
Miközben mondtam újra éltem a napot.
,,Szerda reggel nem volt kedvem bemenni, főleg mivel extra ideig kellett bent maradnom, hogy menjen a feldobás. Nem baj, elmegyek. Brad végig a nyakamon lógott. Nem törődtem vele. Lelkiekben készültem az edzésre, ja meg persze tervet fontolgattam. Hisz ez a negyedik és egyben az utolsó. Ahogy eljött az edzés, nem tartott csak egy óránál tovább így nem sok időm volt, hogy kicseréljem a táblát a férfi és női zuhanyzó között. Villámgyorsan megcsináltam, majd kimentem és feltartottam Rebechat, mert tudtam, hogy tetszik neki Jake, meghallottam amikor a barátnőjének mondta a folyóson  hogy Jake annyira jól néz ki egy menetre de megszerzi. Segítek a barátomnak sőt még egy idegennek. Tiszta jó szívű voltam. Addig tartottam szóval minden hülyeséggel amíg nem láttam, hogy Jake a fejét lehajtva meg be a zuhanyzóba  Szerencsére nem vette észre, hogy kicseréltem a táblát. Ő végzett utoljára így csak egyedül volt bent.
 Most már végre mehettek tusolni?  kérdezte Rebecha.
 Persze, csak azt szeretném megkérdezni, hogy neked, hogy kiválasztott zene?
 Hagyjál Zoe, ehhez most nincs kedvem  ment be pontosan ugyan abba amiben Jake volt.
Vártam 10 percet, majd mintha nem tudnák semmit mentem be. Egy csókolózó párt láttam.
 Bocs, hogy zavarok  hátráltam kifelé.
Jake oda kapta a fejét, majd el lépett Rebecha mellől.
 Ez nem az aminek látszik  védekezett Rómeó azonnal.
 Tudod lehet, hogy te vak vagy de én nem. Jobb ha te mondod el neki, mert ha tőlem tudja meg akkor nem jársz jól  mondtam majd kimentem.
Grace az ajtó előtt várt, mint ahogy megbeszéltük, direkt kértem meg, hogy kivételesen itt találkozunk.
 Mit kerestél a a fiú zuhanyzóba? 
 Ez a lány  mutattam a táblára.
 Mióta?  nézett értetlenül.
 Én nem tudom, de ez van kint  mutattam a feliratra.
 Jó  vonta meg a vállát és már indult is.
Jake pont jött ki Rebechaval az oldalán.
 Grace van egy perced?  kérdezte.
Elmentek, hogy négy szem között beszéljék meg. Fél fülel hallgattam, de csak egy pofont halottam ahogy elcsattan. Amikor oda néztem, még nekem is fájt.
 Lesz valami köztetek?  kérdeztem Rebechat.
 Azt mondta, hogy szakít Gracevel. Sajnálom.
 Nem fogja egy ilyen probléma tönkre tenni  vontam meg a vállam, meg persze ha Harry nem szúr el semmit akkor nem is fogja sokáig a szinglik sorát erősíteni. Két hét is találkoznak.
Grace ment el előttem fújtatva, biztonságos távolságból követtem.
 Elegem van  akadt ki amikor már nálunk voltunk.
 Egy ilyen szemét miatt nem kell kiakadni  mondtam.
 Mi történt?  jött le Leila.
Elmeséltünk neki, hogy vége Grace kapcsolatának. Azt nem tettem hozzá, hogy én is közre játszottam. Én ott sem voltam.
Szerencsére Grace csütörtökön úgy ment be mintha mi sem történt volna. Erős lány. Egy pasi miatt nem fog tönkre menni az élete. Jake meg még pár napig viselte a megcsalás jelet. Egy szép lila kézlenyomatot az arcán.”
 Nem vagy kis pályás  mondta Louis.
 Köszönöm.
 Harry neked mi volt a terved?  kérdezte Louis.
 Kiiktatni Taylort.
 Hogy csináltad.
 A legegyszerűbb módon. Megmondtam, hogy már nem úgy szeretem mint régen, és, hogy ezen nem tudok változtatni.
 Én sokkal leleményesebb voltam  ismertem be.
 Ez igaz  értett egyet Louis.
 Louis meséld el te, hogy szakítottál  mondta Harry.
 Még mielőtt New Yorkba jöttünk megbeszéltem Eleanorral, hogy semmi sem lesz a régi  mondta.
 Még mindig én vagyok a legjobb  dőltem hátra az ágyon.
 Én megyek, holnap van valami programod?  kérdezte Louis.
 Huszonnegyedikétől rá érek. Ezen a héten csak este  mondtam.
 Ugyan mit csinálsz? – nézett vissza.
 Gyilkolok.
 Jó éjt  ment ki a szobából szem forgatva.
 Megvannak?  kérdezte Harry.
 Parancsolj  adtam oda neki a két repülő jegyet ami Bora Borára szól.
 A hotelt is elintézted.
 Igen, de még egyeztetni kell az idő pontot.
 Köszönöm  ölelt meg.
 Szívesen.
 Magadra hagylak, ha majd lesz időd akkor este ugorj be.
 Mindenféleképpen, jó éjt.
 Neked is  mondta miközben kiment.
Bezártam utána az ajtót, majd lezuhanyoztam. Whiskynek adtam tejet, majd bekapcsoltam a laptopom. Megnéztem mi van a nagyvilágban. Egy órát nézegettem a semmit, majd kikapcsoltam. Bebújtam az ágyba. Whisky oda jött hozzám és befészkelte magát a mellkasomhoz. Így aludtunk el.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, hogy teszek, hamarosan hozom a friss és ropogós új rsézt

      Törlés
  2. Szia!!:DD Sajnálom, hogy nem írtam a részek alá de táborban voltam:/:) De felzárkoztam és nagyon jók imádom őket!!<3:DD Kérlek siess a következő résszel!!:DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy hozom mint midig. :D Mondjuk most hogy nem tudok aludni a koncert miatt legalább egy kicsit előre tudok dolgozni és nem fogok lemaradni. I don't Love Rúzsa Magdi

      Törlés
    2. Rendben és még valami egy meglepi vár az oldalamon :))
      http://pancellany.blogspot.hu/2013/07/az-elso-dijamdd.html

      Törlés
  3. Nagyon jó rész lett. ;)) Csak így tovább és hamar köviiiiiiit!!! :DD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés