I. Évad 60. rész 11/28 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Ott hagytam őket a gondolataikkal. Felmentem a saját szobámba. Ledobáltam magamról a ruháimat, majd beálltam a zuhany alá. Egy perce állhattam bent amikor hallom, hogy dörömbölnek az ajtón.
 Gyere be!  kiabáltam ki.
Lemostam magamról a szappant, majd felvettem a bugyim meg az alvós ruhámat. Ami egy nagy póló. Felvettem a köntöst, majd vissza mentem a szobámba. Harry az ágyban feküdt és Nejivel játszott.
 Milyen az új csajod az ágyba?  kérdeztem miközben adtam Lucifernek enni.
 Nem rossz, de sóvárgok az igazi után. 
 Nekem mondod. Mind a ketten kurva szar helyzetben vagyunk. És szépen fogalmaztam.
 Ha ez szép akkor nem akarom tudni, hogy mi a csúnya.
 Elmondhatom, de ez biztos, hogy csak a kötőszavakat nem kell kisípolni.
 Elég nekem a szép.
 Mi lesz velem két hónapig nélküle?  kérdeztem miközben bele dőltem az ágyba.
 Szerinted nekem jobb?  kérdezte miközben kitette Neji-t.
 Nem baj december 17.-től egészen január 7.-ig boldogítalak titeket.
 Az meg hogy?
 Én mindenféleképpen ott lettem volna karácsonykor. Egy ígéretet tartok be egy kedves ismerősömnek. Így legalább nem lesz gond, hogy nem tudom felköszönteni Louis szülinapja alkalmával.
 Ki tud róla, hogy hamarabb jössz?
 Szerinted.
 Gondolom ne mondjam tovább.
 Már gyakorlott vagy benne, de van egy jó hírem.
 Kinek jó?
 Neked.
 Akkor hallgatlak  könyökölt fel.
 Van öt bomba biztos tervem.
 Öt? – pillantott rám csodálkozva.
 Igen, ha egy csődöt mondta van tartalék, de az ötödik egy kicsit durva.
 Nem akarom tudni.
 Kár pedig elmondtam volna, szerintem röhögtél volna.
 De mi van akkor, hogy ha egyik sem válik be.
 A hatodikat nem akartam felhozni, mert az egy kicsit nagyon – próbáltam megtalálni a tökéletes kifejezést –, nem találok rá szavakat.
 Jó elhiszem. Csak ne essen baja senkinek.
 Most ugrott az ötödik terv miszerint kinyírom. Jó, nem bántom  forgattam a szemem.
 Te csak maradj csöndbe, én mennyit szenvedek, hogy sikerüljön.
 Mert nekem könnyebb. Te csak beszél én meg tervezgetek, még dőlésszöget is ki kell számolnom. Szóval nekem nehezebb.
 Mihez dőlésszög?  nézett értetlenül.
 Az elsőhöz. Nem mindegy, hogy-hogy dől az áldozat, ha rossz helyre esik akkor egy terv kilőve, főleg, hogy az első több lépéses.
 Majd értesítsd, hogy ha sikerült.
 Nyugi te leszel a ötödik aki megtudja.
 Miért csak ötödik? – tette a fejét a kezeire.
 Mert először a lányoknak kell a hírt megtudniuk.
 Női logika  forgatta a szemét.
 Én azzal nem rendelkezem.
 Tudom, neked valami extra különleges van.
 Óóó és még csak a felét tudod.
 Már most félek.
 Félj, kérsz teát?  kérdeztem miközben nagy nehezen felkeltem az ágyból.
 Igen, csak nem mérgezd meg.
 Most elrontod a meglepetést.
Letotyogtam a lépcsőn majd célba vettem a konyhát ahonnan hangok szűrődtek ki.
 Tuti, hogy testvérek  mondta Soffy.
 Zoenak nincs testvére  rázta a fejét Leila.
 De gondoljatok bele. Mi lehet az a titok amit nem mondanak el senkinek  érvelt Soffy.
 Ugye tudod, hogy ez lehetetlen  a hangján hallottam, hogy mennyire unja már ezt a vitát.
 Nem is tudom milyen lenne már egy báty  mondtam miközben bementem.
Ledöbbentek, hogy bent voltak és hallgattam a beszélgetésüket. Nem foglalkoztam velük. Megcsináltam a  teákat és visszamentem a szobába.
 Szia bátyuskám, hogy vagy. Mi történt veled az elmúlt pár percben?  adtam oda neki az italt.
 Semmi, de miért is hívsz így.
 A lentiek azt hiszi, hogy az a titkunk, hogy testvérek vagyunk – mondtam.
 Hát húgi. Üdv a családba  nevetett fel.
 De jó nekem. Zoe Samantha Styles. Nem Goldenwin jobban tetszik. Te jössz a mi családunkba.
 Harold Edward Goldenwin. Nem hangzik jól.
 Akkor a név marad  mondtam majd befeküdtem az ágyba.
 Jó éjt húgi  mondta miközben lekapcsolta a lámpát.
 Neked is bátyus.
Nem kellett sok és már Harry el is aludt. Mi lesz velem ez a öt idióta nélkül. Egy hetet is alig bírtam ki, hogy ne lássam Louist, de egy hónap. Bele fogok őrülni.

2 megjegyzés: