I. Évad 59. rész 11/28 L

.:: Leila szemszöge ::.

Ahogy végeztem mindennel már mentem is haza. Mivel otthon nem volt senki ezért felhívtam Gracet, hogy szóljon a lányoknál, hogy most a fiúknál leszek.
A ház elé érve ott vártak.
 Sziasztok.
 Helló  köszöntek, mikor megálltam előttük.
Fiúk nem tudtak róla, hogy ide jötünk. Meglepetés lesz, csak nem tudom kinek. Nagy csend és hulla szag (na jó nem) uralkodott a házba.
 Valaki!  indultam meg az emelet felé.
A zeneszoba ajtajában álltak és hallgatóztak.
 Kik vannak bent?  kérdezte Grace.
 Zoe és Richard. És valamiről megy a vita  mondta Zayn.
Oda mentünk és hallgatóztunk. Néhány szót csíptem el, de nem tudtam össze kötni. Számomra teljesen értelmetlenek voltak.
 Egyáltalán miért jött?  kérdeztem.
 Hogy közölje, hétfőn megyünk két hónapra Amerikába  mondta Niall, miközben át ölelt.
 Ezt most mondta?  kerekedett ki Soffy szeme.
 Igen, most szervezte le  morogta Liam.
Mikor kinyílt az ajtót, Harry meg Zayn beesett rajta, Louis meg rájuk esett. Niallt megfogtam hogy nem dőljön rájuk. Soffy meg Amy hátul álltak és éppen valamit megbeszéltek. Grace meg Liam árgus szemekkel nézték az ajtót. Zoe nem foglalkozott velünk, egyszerűen átlépte a fiúkat és meg indult az ajtó felé.
Kellett pár perc, hogy észbe kapjunk. Az ajtóban Paulba ütköztünk.
 Merre ment Zoe?  kérdezte Louis.
 Azt üzeni, hogy a beszélgetés csak rá és Richairdra tartózik  mondta nyugodtan.
 Minek nem az érdekel, hogy mit mondott hanem az, hogy merre ment.
 Arra, de nyugi Louis  mutatott balra.
Megindultunk, útközben mindenki felvette a kabátját, mert elkezdett esni a hó. Gyorsan elszaladt az idő már november van.
Minden üzletbe benéztünk, megnéztünk minden lehetséges helyen. Az utolsó lehetőség a Starbucks volt.
Lehajtott fejjel ült az egyik asztalnál szembe vele meg Brad az exe.
Brad mondott valamit, utána meg csak felszisszent. Nem akartam megzavarni őket, majd ha kell akkor.
Nem kellett sok idő és Brad elhagyta az asztalt. Zoe még mindig a földet tanulmányozta.
 Mi az, hogy csak úgy magyarázat nélkül el tűnsz  támadtam le.
 Igenis ránk is tartozik amit Richarddal beszélgetettek  folytatta Harry.
Felváltva mondtuk neki, hogy mi ez a viselkedés, annyi mindent soroltak fel nekik a fiúk, hogy még én sem tudtam követni.
 Abba hagytátok?  kérdezte 10 perc múlva.
 Nem, mert még nem kaptunk választ  vágta rá Zayn.
 Hosszú éjszakánk lesz  dőlt hátra a széken és beleivott az italába.
Mindenki mondta neki a baját. Arról, hogy nem mondta el, hogy mit beszélt a menedzserrel meg, hogy miért vitatkoztak. Mikor kezdődött. Ezt én sem értettem. Mire megmagyarázták  hogy ez egész beszélgetés úgy kezdődött, hogy Zoe azt mondta, hogy várta mikor tudják folytatni a beszélgetést.
Miközben mindenki mondta a magáét Zoe csak a haját meg a körmét nézte.
 Zoe itt vagy?  lóbálta a kezét Louis.
 Hol, mi, ki, mi, hol, mi?  ugrott meg egy kicsit.
 Nem válaszoltál a kérdésre.
 Ja arra a kérdésre, hogy haza megyünk arra igen a válasz  állt fel.
 Nem arra, hogy mi volt ez az egész.
 Mondom ez az én vitám megoldom egyedül is  sóhajtott fel.
 De…
 Semmi de ha tetszik hanem ez így lesz  fojtotta a szót Graceba.  Esetleg még akartok valamit?
 Mióta ennyire makacs?  kérdezte tőlem Soffy.
 Mióta ismerem  ráztam meg a fejem.
 Köszönöm, végre mehetünk?  mutogatott az ajtó felé mint egy ideg beteg. 
 Igen  állt fel Liam.
 Ez az!  örült meg.
Fütyörészett miközben ment ki az ajtón. Nem tudtam mi történhetet vele ma, de még ilyen viselkedést csak egyszer láttam tőle, akkor meg nem mondta el, hogy miért csinálta.
Ahogy haza ért még a kertben ugrált. Rá hagytuk. Biztos rossz napja volt és így vezeti le a feszültséget. Ahogy beért felment a szobájába és bezárkózott.
 Jól vagyok  jött le.
 Két óra rekord  néztem a telefonomra.
 Köszi. Mit nézünk?  kérdezte.
 Nem tudom a címét, de valami romantikus vígjáték  mondta Soffy és Amy.
 Sziasztok  köszönt el, és ment vissza a szobájába.
Néztem egy kicsit a filmet, de mivel nem az én világom ezért inkább kimentem a konyhába a fiúkhoz.
 Min gondolkoztok ennyire?  kérdeztem miközben bele ültem Niall ölébe.
 Az, hogy mi lesz a következő két hónapba  mondta Harry.
 Én azt javasoltam, hogy karácsonyra gyertek el, meg a szilvesztert is ott tölthetnétek  mondta Zayn.
 Ez jó ötlet, ha anyáéknak most megmondom akkor nem is lesz belőle gond, csak Zoe lesz húzós, mert náluk a karácsonykor szokott össze jönni a család.
 Kihagyom, az idei faggassuk Zoet mi van a sulival meg a pasikkal  mondta miközben felült az asztalra , meg anyám, mikor mondod el, hogy mit tudsz. Ja meg nem akarom hallgatni, hogy ezt mondják, hogy London milyen hely és vissza ne menjek, mert le lő egy fegyveres őrült. De a kedvencem amikor evés közben a az unoka testvérem számol be arról, hogy Afrikába milyen dögökre, meg undorító dolgokra talált. Nem nagyon szoktam enni. Amúgy is anyával már közöltem szeptemberbe, hogy rám karácsonykor ne számítson, sőt már alibit is kitaláltunk. Eltörtem a lábam és fekvő gipszem van.
 Mit tudsz?  kérdezte Harry.
 Szerinted el fogom mondani a jó kis titkomat amit már lassan 5 éve őrzök, ha nem több  húzta fel a szemöldökét.
 Kiszedem belőled.
 Én meg kikotyogom a kis titkod  mosolygott gonoszul.
 Nekem nincs titkom én faggathatlak  mondta Louis miközben egyre közelebb ment Zoehoz.
 Nehéz faggatni, hogy ha elmegyek  mondta miközben az ajtót támaszkodott.
 Jó békén hagyunk, de nem értem mi ilyen titkos. Csak nem embert öltél?
 De  vonta meg vállát.
 Inkább segíts, hogy oldjuk meg a következő két hónapot  mondtam mire Niall bele puszilt a nyakamba.
 De szép dolog a szerelem  forgatta a szemét.
 Kellene neked már egy pasi.
 Köszi nem kell, most sokkal jobb van.
 Ugyan mi jobb a pasinál  kérdezte Louis.
 Idegesítő ex aki a én osztályomba jár, rá adásul a fejébe vette, hogy megszerez.
 Ja Brad  mondtam.
 Imádom  sóhajtott fel –, hogy nem ütöttem le akkor  morogta.
 Mit nem csináltál mikor? – ráncolta Louis a szemöldökét.
 Titok. Térjünk a fő gondunkra. Mi lesz hétfőn, meg még két hónapig?
 Hogy vagy ilyen nyugodt, mint ha őrölnél, hogy elmegyünk  mondta szomorúan Louis.
 Reggel amikor felkeltem esett az a szar eső, most már a hó. Sokkal jobb. Hála istennek Harrynek köszönthetően nem áztam át. Az iskolába érve tudom meg, hogy ma egyedül leszek. Ha reggel tudom meg akkor be sem megyek. Megfordult a fejembe, hogy haza megyek, de mivel esett így elvetettem. Első óra új osztály társ. Drága és egyetlen exem. Aki végig azt hitte, hogy én bedőlök neki, csak meg szépen köszönt. Egész nap a nyakamba lihegett. Közben Dina szólt, hogy jövőhét szerdán tovább kell bent maradni az edzésen, mert még a feldobós figura nem megy, plusz én kapok valami különleges feladatot. Azt sem értem, hogy én minek álltam be. Nem baj végre vége az iskolának. Louisnak köszönhetően nem áztam el. Megérkezek erre ki fogad? Hát persze, hogy a puszipajtás barátom Richard, aki még a koncerten teremtett le, jó nem kell félteni kétszeresen visszaadtam neki. Erre még ti faggattok, holnap fodrászhoz kell mennem, mert kopik a szín a hajamból. De már levezettem a feszültséget, szóval ezért vagyok olyan higgadt.
 Ugyan hogy?
 Olvastam  mondta mire
 Az megnyugtat.
 Igen, főleg ha tömegesen nyírnak ki benne embereket. De rólam ennyi, akkor azt kéne tudni, hogy karácsonykor hol lesztek. Liam elővett valami papír, majd felé görnyedt.
 New York  mondta.
 Tökély ott már rég voltam, mondjuk még ebben az évben Egyesült Királyságot sem hagytam el – mondtam.
 Csodállak, hogy milyen higgadt vagy  mondta Amy majd át ölelte Liamet.
 Szingli élet előnye. Meg mindenképpen elkellet volna mennem New Yorkba. Okot nem mondok.
 Egyszer értenélek meg. Nobelt kapnák  motyogta Soffy.
 Sok szerencsét, néha még saját magam sem értem, de ha nem haragudtunk, én nem az éberségemről vagyok híres hanem a lustaságomról. Jó éjt szerelmesek. Aludni szeretnék este  mondta miközben ránk nézett szúrós szemmel.
Harry elnevette magát.
 Ne buktass le!  fenyegette meg Zoe Harryt majd fel ment aludni.
 Túl higgadt, ez már gyanús  mondta Grace.
 Nem tudom szerintem is titkol valamit  mondtam mire Harry felé fordultam.
 Én is fáradt vagyok, ha nem haragudtok, meg akkor én ma itt alszok, jó éjt  már ment is felfelé.
 Ezek valamit titkolnak  mondta Zayn ölében Soffy.
 De mit?  kérdezte Grace.
 Nem tudom, de rengeteget vannak együtt  mondta Liam.
 De miért? Szerintetek is sok időt töltenek együtt?  kérdezte Louis.
 Lehet, hogy van közöttünk valami?  kérdezte Grace.
 Nem tudom, Harry és Zoe. Együtt?  mondta vagy is inkább kérdezte Louis.
 Eleanorék szerint össze illenek  gondolkodott hangosan Zayn.
 Szerintem meg nem  morogta Louis.
 Szerintem sem. Ellentétek  mondta Grace.
Most buktak le mind a ketten. Azt nem értem, hogy ha Gracenek tetszik Harry, akkor miért nem szakít Jakevel. Majd megkérdem tőle, ha nem lesznek ennyien.
 Kérdezzük meg  mondta Niall.
 Zoeból semmit nem tudsz kiszedni, Harryből sem, mert fél Zoetól. Zsák utca. Max figyelünk és meg lássuk, hogy mi van közöttük.
 Azért faggassuk majd Harryt  ajánlotta Zayn.
 Jó én meg megpróbálom a lehetetlent  roppantotta meg a kezeit Niall.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó és tetszik, hogy ilyen hosszú lett!!:DDDDDD Gracet én se értem na mindegy várom a folytatást!:DD

    VálaszTörlés
  2. Minél hamarabb a kövit!!! Várom a fejleményt és, hogy Harry össze jön e Grace-el. :)

    VálaszTörlés
  3. imádom szeretem amit csinálsz =) és csupán egy dolgon akadtam fel: a Rubintvörösben hol a francban gyilkolásznak agyba főbe???
    egyébként tényleg nagyon jó, Zoe titkát mikor tudhatjuk végre meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen itt kellet variálni mert az eredeti könyvet amit írtam az nincs angolba.

      Törlés