I. Évad 57. rész 11/28 L

.:: Zoe Szemszöge ::.


,,Péntek az én napom a kedvem az estére hangolom. Egy jó ital amit szürcsölök minek is kéne ennél több. "

Hát ez a péntek nem az én napom. Hatkor kipattan a szem és nem tudtam vissza aludni ezért vettem egy forró fürdőt, és felöltöztem. Lucifert megettem és leültem a kanapéra és ellövettem egy könyvet és elkezdtem olvasni. Nem tudtam sokáig mert az eső kopogott és zavart. Fél nyolc lehetett amikor rászántam magam, hogy elindulok az iskolába. Fogtam egy esernyőt és kezdetét vette az elemek harca. Fél úton jártam amikor mellettem meg állt egy fekete Range Rover állt meg mellettem.
 Gyere elviszlek  nyitotta az ajtót Harry.
 Köszi  csuktam össze az ernyőt és villámgyorsan beültem.
 Hova vigyelek?
 Iskolába. Ünnep van  vontam meg a vállam.
 Hogy áll a terv?  kérdezte.
 Alakul. Ezért is megyek, szerintem ma ki tudom szedni belőle  mondtam.
 Bízok benned.
 Én is benned.
 Jó ma ráállok  mondta majd beparkolt.
 Köszi a fuvart  szálltam ki.
 Szívesen, majd a ha esik akkor valaki érted küldök.
 Köszi. Szia  futottam az iskola felé.
Spanyolon ért a meglepetés egy hatalmas meglepetés. Új osztálytársat kaptunk. Nem is lenne baj ha véletlenül nem az exem lett volna. Még Grace sem jött iskolába, mert meglátogatta a nagymamáját. Leilanak vezetése volt, így az iskola felé sem nézett. Soffy nem is ebbe az iskolába járt, Amy meg lebetegedett. Egyedül maradtam vele. Ha nem lenne messze az ablak akkor még ki is ugornék rajta. De aki lusta az az is maradt. Ez ellen nem tudok tenni.
 Szia Zoe. Szabad  mutat a székre.
 Nem. Grace ül itt  fordultam el.
 Hát most nincs szóval nem fáj neki  ült le.
 De itt van, csak éppen kiment, szóval takarod innen.
 Goldenwin kis asszony, van valami probléma  kérdezte a tanár. Mrs. Taylor.
 Azon kívül, hogy mellettem ül, meg nem tudtam aludni, meg, hogy semmi kedvem itt ülni semmit  vontam meg a vállam.
 Akkor maradjon csendbe mert zavarja az órát.
 De jó nekem  morogtam.
 Mondom, hogy csendbe.
 Jobb ha csendbe maradsz, mert a végén ki küld  suttogta Brad a fülembe.
Hozzá vágtam a könyvem és elfordultam. A füles betettem a fülembe és próbáltam kizárni a külvilágot.
Hála istennek hamar kicsengettek, én voltam az első aki felpattant és indultam ki a teremből. Ha szerencsém van akkor nem az én csoportomba fog járni, csak spanyolon kell majd a fejét néznem. Imáim nem találtak meghallgatásra, mivel egész nap a nyakamon lógott. Azt hittem, hogy ott helyben megölöm. Már csak egy óra és mehetek innen.
 Zoe, miért nem kezdjük újra?  tette fel a kérdést ma már hatodszorra.
 Mert utállak.
 Az utálatot és a szerelmet egy vékony vonal választja le egymástól.
 Nálam a Berlini fal.
 Az is dőlt egyszer.
 Remélem rád esik és agyonnyom.
 Hol az az édes kis Zoe, akit annyira szerettem? Mindenkivel kedves voltál régen.
 Hillsideban marad. Ahol neked is kellene lenned.
 De hát azt mondták, hogy kövessem az álmaim, és az te vagy.
 Oké  indultam meg az ablak felé.
 Hova mész?  fogta meg a kezem.
 Kiugrok az ablakon, hogy megszabaduljak tőled  mosolyogtam.
 Utánad mennék.
 És szörnyet is halnál, szerinted miért akarom?  mondtam neki.
 Tetszik ez az új vad Zoe  fordított meg, hogy szembe legyek vele.
 Tényleg. Pedig csak most ismerted meg  rúgtam meg a térdét.
 Te kis...  sziszegte.
 Örülj, hogy nem ment egy kicsit följebb  indultam statisztikára.
Órán terrorban tartottam. Ha megmukkant bele rúgtam, megcsíptem, fejbe vágtam egy könyvvel. De nem adta fel.
Ahogy kicsengettek, már indultam is haza. A suli ajtajáig jutottam mert még mindig szakadt az eső.
 Elvigyelek?  kérdezte Brad.
 Nem kell, inkább elázok  mondtam.
 Addig maradok amíg rá nem veszlek, hogy haza vigyelek  mondta.
Hála istennek nem kellett válaszolnom, mert jött a felmentő seregem. Louis kocsija gurult be a parkolóba.
Rohantam feléje, nem csak azért mert esett az esem, hanem mert akkor nem kellett Bradet látnom. Amikor bepattantam elöntött a megkönnyebbülés.
 Életmentő volt  fújtam ki a levegőt. Nem is vettem észre, hogy idáig benntartom.
 Miért?
 A volt pasim rám szállt.
 De ő nem Hillsideben lakik?
 De ott kellene lennie, de nincs ott. Sajnos.
 Ne is foglalkozz vele, majd megunja. Áll még az alku amit tegnap mondtál?
 Igen.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Minél hamarabb a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Nagyon Nagyon Nagyon Imádom!! Isteni!!!!!!!! Most azonnal a kövit!!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia még egyszer! Bocsi, hogy ide teszem ki, de nagyon fontos szerintem neked is!:
      http://pancellany.blogspot.hu/2013/06/reszletesebben-fontos-hir.html

      Törlés
    2. Überkirályságos rész lett! ;) Hamar kövit te lány ! :DD
      ~Pusszantás: Christy Horan xx

      Ui.: christywith1d.blogspot.hu Bekukkantanál? ;DD

      Törlés
    3. Rose, köszi, hogy szóltál. Nagyon örülök neki, mert kb 40 blogot követek. Ott kaptam volna agyfaszt, hogy ha elveszik a listám.

      Törlés