I. Évad 49. rész 10/23 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Hétfőn egy átlagos napnak indult. Nem volt kedvem suliba menni, mint mindig. Komásan mentem le a konyhába, hogy mielőtt felöltözök egyek valamit. Niall alsóban reggelizett. Már megszoktam, hogy ha itt „alszik” akkor így szokott mászkálni. Majdnem minden reggel ő vitte Leilat az iskolába, ha késében voltam, akkor meg kibotoltam, hogy engem is vigyen el.
Az iskolában csak szenvedtem. Mivel dupla lukasom volt ezért haza ugrottam, hogy egyek valamit. Végül egy pizzat rendeltem. Visszamentem az iskolába és döglődtem a matekon. Graceval találkoztam csak a lányok közöl vele is órán, szünetben Leilaval beszélgettek, én meg olvastam. Mikor végre vége lett a kedvenc tantárgyamnak, mintha ágyúból lőttek volna ki úgy mentem haza.
Mikor haza értem érdekes látvány fogadott a konyhaajtóba. Mintha nem láttam volna semmit hátráltam az ajtó felé. Táskámból kivettem a kulcsom a telefonom meg a pénztárcámat. Még szerencse, hogy tegnap itt hagytam a kisebb táskám. Mivel Lucifer az ajtóban volt ezért felvettem és megindultam kifele. Halkan becsuktam az ajtót, bezártam, mivel a szerelmesek azt elfelejtették. Mivel rég volt az-az idő, amikor pizzat rendeltem. Papagájjal nem lehet bemenni az étterembe, lányoknak meg órájuk volt még. Esetleg nem értek haza. Bízunk benne, hogy valaki itthon van a fiúknál. Nem volt kedvem taxit fogni ezért gyalog mentem a közös házukhoz. Mivel a fiúk voltak olyan kedvesek és lemásolták a kulcsot, hisz néha én vagyok a futárjuk. Szerencsémre nem kellet használnom a pótkulcsot. Ezek szerint valaki itthon van vagy már megint elfelejtették bezárni az ajtót.
 Sziasztok  köszöntem miközben levettem a kabátom és táskámat meg letettem az asztalra. Konyha felé vettem az irányt. A hűtőbe hajoltam és néztem, hogy mit ehetnék. Lucifer meg a gyümölcs tálban lévő almát támadta meg.
 Szia, Zoe, hát te mit keresel a hűtőbe?  kérdezte Louis.
 A konyhánkat Leila és Niall elfoglalta, így jöttem kifosztani a hűtőt  hajoltam vissza.
 Mit csinálnak?
 Ha azt mondod, hogy egy melltartó log a sütőről akkor gondolom, rá jössz.
 Igen rájövök  röhögött.
Kitaláltam, hogy mit fogok enni.
 Louis, hol van liszt?  kérdeztem tőle, miközben kivettem a tejet meg a tojást.
 Parancsolj  adta oda. Beszereztettem vele a hiányzó alapanyagokat, miközben én a tésztát kevergettem.
 Fel tudod dobni?  kérdezte Louis a pulton ülve egy répát rágcsálva.
 Igen  mutattam meg neki a tehetségem.
Megsütöttem az összeset és megtöltöttem Nutellaval. Mivel láttam, hogy volt eper ezért tettem rá azt is. Íncsiklandóan nézett, ki de valami hiányzott róla. Benéztem a hűtőbe és a szemem meg akadt a tejszínhabon. Nyomta a palacsintára egy kicsit és már kész is volt. Oda adtam egy az egyik tálat Louisnak a másikat meg magamnak és élveztem az ebédemet.
 Az isteni, jobb, mint Harryé.
 Mi jobb mint az enyém?  jött be az emlegetett szamár.
 Kóstold meg!  nyújtotta oda neki Louis a harmadik tányért.
 Ez tényleg finom  mondta teli szájjal.
 Köszönöm  adtam egy falatot Lucifernek is.
Furcsa ma még meg sem szólalt, pedig mindig járt a csőre. Lehet, hogy beteg? Majd holnap ha haza értem elviszem orvoshoz. Miután meg ettük a palacsintát Harry bevállalta a mosogatást. Ő is beteg?
Még nem kockáztattam meg, hogy haza megyek, ezért Louissal leültünk TVt nézni. Éppen a híradó ment. Én nem nagyon figyeltem rá. Addig amíg meg nem hallottam egy ismerős várost.
 Frontálisan ütközött egy személy gépkocsi egy kamionnal. Hillside városában történt a szörnyű baleset.  A kamion sofőr, aki a balesetet okozta kisebb karcolásokkal megúszta de a személygépkocsi vezetőjének kritikus az állapota. Mentő helikopterrel Montrosei kórházba szállították  olvasta fel a híreket a kopasz koma a TVbe. Teljesen lefagytam.
 Mi az?  kérdezte Louis.
 Szülőváros  ráztam ki a fejemből rossz gondolatokat és koncentráltam a Tvben lévő kis tigrisekre. Nem ment egyre csak azon járt az eszem, hogy ki vezette a kocsit.

 Zoe!  lóbálta a kezét Louis a szemem előtt.
 Mi az  zökkentett ki a rémes gondolataimból. Hála istennek.
 Csörög a telefonod  adta oda a készüléket amin apa hívott. Felpattantam a kanapéról és a fülemhez emeltem a telefont.
 Igen  mondtam komolyan.
 Anyád... balesetet ... szenvedett  csuklott el a hangja.
Kezemből kiesett a telefon én meg vissza dőltem a kanapéra.
 Persze, viszlát  hallottam Louis hangját a hátam mögül.
Felhúzott a kanapéról. Leült a fotel karfájára. Én vettem egy mély levegőt és felé fordultam. Kinyújtotta a kezét megfogtam és óvatosan húzott maga felé. Szorosan a karjai közé zárt. Pár könnycsepp legördült az arcomról és az ingén landoltak.
 Gyere  fogta meg a kezem és elkezdett kifele húzni.
 Hova megyünk?  vettem egy mély levegőt.
 Haza viszlek  hangsúlyozta ki a haza szót.
 Többiekkel mi lesz?
 Harry majd mindent elrendez, de gyere  nyitotta ki a kocsi ajtót.
Csendben ültünk az autóban. 

2 megjegyzés:

  1. Szegény Zoe!:(( Most azonnal kérem szépen a következő részt, mert tényleg nagyon jól írsz!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon jól esik, hogy tetszik amit írok és mivel mindig kommentelsz ezért csak miattad kiteszem az új részt:)

      Törlés