I. Évad 40. rész 09/29 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Miután abba hagytuk a röhögést, mellénk álltak a lányok, akik az egészből nem értettek semmit. Vagy is Soffy igen, de ő nagyon jól tette, hogy fogalma sincs semmiről.
 Na, hogy tetszik?  kíváncsiskodott Grace, idegességébe még a körmét is rágta.
 Ti tényleg egy One Direction koncertre hoztatok el?  kérdeztem.
 Igen, tetszik?  kérdezte Amy.
 Nagyon  öleltem meg őket.
Addig tetszett míg a fiúk észre nem vesztek, hogy bent tartózkodtunk az épületben. Mivel négy rajongó a barátom. Így hallottam a fiúk összes számát. Meg hát meg is szeretem őket.
 Örülök, de menjünk be  indult meg Grace a bajárat felé.
Oda adta a jegyeket és fülig érő mosollyal az arcán. Az első sorba szóltak. A fiúk tuti észre fogvak venni, mi meg halottak leszünk.
 Mit mondunk ha lebukunk?  suttogtam Leila fülébe.
 Nem tudom, gondolkozz rajta meg majd én is fogok  adta a tippet.
 Mit szóltok?  ült le mellém Amy. Grace Leila mellé vágta le magát. Soffy meg Amy mellett foglalt helyet.
Őrjöngött a tömeg, meg a lányok is amikor a fiúk jöttek ki. Furcsa volt őket így látni, hogy pusztán azzal, hogy kijöttek mit váltottak ki a rajongókból. Az első daluk a Live While We're Young volt. Ez közben Liam észre vett minket. Mutattam neki, hogy ne szólja el magát mire egy aprót bólintott. Mondjuk elég feltűnő társaság vagyunk. Grace rózsaszín haja, Amy lilája, Leila vöröse, Soffy szőke haja, ha nem és vennék észre a szín kavalkádot Grace és Amy sikoltozására tuti felfigyelnének. Kíváncsi vagyok holnap lesz-e majd hangjuk. Dal után Liam köszöntötte a tömeget.
Második daluk: Na Na Na utána ez Zayn mesélt egy keveset, egy olyan történetet amit az egyik ivos estén már említett.
3. Daluk: Up All Night
4. Daluk: Nobody Compares Niall ahogy énekelt meg akadt a szeme Leilaán. Még szerencse, hogy befejezte a szövegét mert a szája tátva maradt. Leila csendre intette az urát aki egy aprót bólintott majd vissza tért a valóságba és elkezdett újra énekelni, szerencsére a szöveget nem felejtette el.
5. Daluk: Heart Attack  már kezdtem meg süketülni, ha ezt tudtam volna füldugóval jövök el. Miután lement a dal a fiúk elmentek átöltözni, addig mi is tartottuk egy pisi szünetet. Vagy is csak Leila és én a többiek nem akartak elmozdulni.
7. Daluk: More Than This-el énekelve jöttek vissza a színpadra, amitől Grace teljes kábulatba esett.
8. Daluk Leila kedvence volt. Velük együtt énekelt, teli torokból. Úgy éreztem a fülem egyre jobba tiltakozik ezek a hamis hangok ellen.
Summer Love-ot énekelték el kilencediknek. Az egész rajongó táboruk velük együtt énekelt valaki meg szipogott rajta. Louis észrevett, hogy az első sorban ülünk. Valamit súgott Harrynak aki csak mosolygott rajta. Rosszat sejtek.
Tizedik daluk a Magic Harry miután elénekelte a szólóját végig szalad a színpad szélén és lepacsizott mindenkivel. Én is fel álltam. Mikor az én kezemhez ért megfogta és felhúzott a színpadra.
 Idióta!  csaptam tarkón.
Mikor vége lett a számnak készültem lemenni a színpadról, mert kaptam elég utálkozó meg értetlen pillantást, amikor Harry kezemnél fogva vissza húzott.
 Hagyj, menjek le, mert kinyírnak a szemükkel  néztem rá.
 Az a büntetésed, amiért nem szóltál, hogy jöttök a koncertre.
 De nem tudtam, hogy jövünk, mert meglepetésnek szánták, meg akkor Leila miért nincs itt kint, hisz őt sem tudtátok, hogy jönni fog?  tettem szét a kezem. Szerencsére nem hallották a beszélgetésünket.
 Jó, hogy szólsz  ment oda Niallhoz és súgott valamit a fülébe.
Miközben mi eszem cserét folytatunk Liam folyamatosan beszélt a közönséghez, ezzel is próbálta rólunk elterelni a figyelmet. Nem sok sikerrel. 
Láttam, ahogy Niall lemegy a színpadról egészen Leilahoz.
 Tuti, hogy el fogja mondani, hogy Leila a barátnője  mondtam Louis-nak.
 Szerintem nem  rázta a fejét.
 Fogadjunk  tartottam felé a kezem.
 Rendben, ha nem jelenti be, akkor elmondod, amit csak Harry tud.
 Rendben, ha én nyerek, akkor megmasszírozod a hátam.
 Benne vagyok  fogtunk kezet.
A beszélgetésünknek az őrjöngő tömeg vetett véget. Közben Niall visszasétál egyedül a színpadra.
 Mi jön, hogy ennyire örülnek?  mutattam a tömeg felé.
 Kérdések amit twitteren tettek fel  szinte kiabálta Louis.
 Még mindig nem mehetek le igaz?
 Jól tudod.
Dühösen levágtam magam a kanapéra, ami a színpad szélén volt. Hála istennek így nem annyira láttak. De a kivetítőt innen tökéletesen láttam.
Az első kérdés: Mikor lesz új Videó klip?
 Hamarosan bemutatjuk a Kiss Yout.  mondta boldogan Liam.
Következő kérdés már meg is jelent: Louis Eleanorral mi van rég hallottam felőle.
 Köszöni szépen jól van. Volt egy kisebb vitánk, de minden megoldódott  mondta boldogan.
Következő egy feladat volt, amiben Louis kézen, Liam meg a fejen állt Harry is bemutatta, hogy milyen akrobata mutatványokat tud. Többiek röhögtek. Zayn meg Niall megszerencsétlenkedett a színpadon.
Ki az a lány aki a kanapén ül?  olvastam a következő kérdést.
 Van egy csaj a kanapén?  nézett körbe Zayn.
 Legalább bikinibe van?  kérdezte Harry.
De szerencséje volt, hogy messze voltam tőle, különben keresztbe megakadt volna a mikrofon a torkán. Azért fejbe vágtam egy párnával.
 Egy barát, akinek ma van a szülinapja  mondta Liam.
Mikor találkoztatok Zoeval? Ps.: Véged. Ahogy olvastam a kérdést tudtam, hogy Grace vagy Amy tette fel, de inkább Grace.
 Akkor találkoztam vele meg a barátjával, amikor jöttem haza a rokonaimtól  mondta Niall.
 Én meg akkor, amikor segített vissza szerezni az ellopott répáimat Harrytől  válaszolta Louis.
 A mágussal, nem sokkal a fiúk után találkoztunk  mesélte Liam.
Forgattam a szemem a válasza hallatán kár, hogy ők nem látták.
A Következő kérdés: Niall van barátnőd is ki?
 Van és Leilanak hívjak  mondta Niall majd felém dobta a mikrofont. Éppen, hogy elkaptam. Lesétált és felhúzta a színpadra a barátosnémat.
Amikor a színpad közepére értek megcsókolta. Mi tapsoltunk meg fütyültünk, de a tömegben látta csalódott arcokat, de voltak boldogok is.
 Ő az én barátnőm és szeretem  vette el a mikrofont Harry-től.
Visszadobtam a mikit a tulajdonosának és folytattam a terv szövést, hogy-hogy tudnék meglépni. Leila nyugodtam lesétált a színpadról, neki bezzeg hagyták.
Már ki is vetítették a következő kérdést. Lányok szerint ki csókol a legjobban?  ebből aztán lesz vita.
 Én  mondták mind az öten tökéletesen egyszerre.
 Zayn  ordibálta Soffy.
 Zoe szerinted?  kérdezte Harry.
 Én nem vagyok itt  zártam le a témát. Louis csókol a legjobban ez természetes.  Egótok jól van látom  mondtam halkan.
 Mint mondtál nem hallottam  jött oda Louis.
 Nagy az egótok  veregettem vállba, mire röhögve visszament.
 Ki az igaz szerelmetek  olvasta fel a kérdést Liam.
 Az enyém nem rég ment le  mosolygott az egyetlen ír a bandába. Louis nem mondott semmit csak a plafont nézte. Liam meg a fejét vakarta.
 Ha lesz szólok  válaszolt Harry.
 Shhh Titok  tette a keze elé az ujját Zayn.
 Zoe a következő kérdés neked szól: Ki a kedvenced a bandából?  olvasta fel Louis, majd oda dobta a mikrofont.
 Louis, azért mert mindig megnevetett. Niall, mert velem tart mindig egy pót vacsorára. Harry, mert kiönthetem neki a lelkem. Zayn, mert figyel másokra. Liam meg, azért mert vele lehet mindig beszélgetni  mondtam őszintén.
 És jöjjön az utolsó kérdés. Ki a jobb az ágyba?  olvasta fel Niall.
 Egyértelműen én  húzta ki magát Harry.
 Göndör szex isten  kiabált valaki a nézők sorai közöl.
 Ennyi  mondta büszkén.
Nem tudtak vissza vágni neki a fiúk mert elkezdődött a Rock meMivel nem látnak a rajongók, meg mikrofon sem volt nálam, a fiúk el voltak foglalva az énekléssel ezért halkan én is velük énekeltem. Ez a kedvenc számom tőlük. A következő, amit elénekeltek a másik kedvencem a She's not afraid. Végig dúdoltam a számot. Truly Medly Deeply énekelték utolsó előtti számnak. Az utolsó a Little Thing  volt.Megköszönték a rajgongoknak, hogy lejöttek, meg, hogy támogatják őket. Harry lehet egy kérdésem, nagyon fontos és kérlek, őszintén válaszolj. Nagyon sok múlik rajta – néztem fel rá.

2 megjegyzés:

  1. Hee...ne itt hagyd abba..xdd
    nagyon jo lett...suess a kovivel!!:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őrölök, hogy tetszik az új rész. A folytatás, meg holnap fent lesz.

      Törlés