I. Évad 34. rész 09/16 L


.:: Zoe Szemszöge ::.

Mivel szabadságot vettem ki erre a napra így fel sem keltem volna délig ha nem kapok sms-t tíz percenként, hogy hol a picsába vagyok, elraboltak, élek-e még. Drága Grace és Amy aggódott. Felhívtam őket és elmondtam, hogy miért nem mentem. Megnyugodtak, hogy nem raboltak el a földön kívüliek.
Nem tudtam magammal mit kezdeni ezért elmentem várost nézni. Harmadik hete lakol már Londonba, de még nem láttam a várost. Elmentem egy fodrász szalon mellet és rászántam magam, hogy bemenjek. Untam, hogy egyszínű a hajam, ideje egy kis szint vinni az életembe. Új város, új élet. Sőt fel hagytam az elvemmel miszerint minden pasi bunkó disznó. Mert kapásból tudtam öt ellenpéldát mondani. Kellet ez a kis változás. Mosollyal az arcomon mentem tovább.
Megnézem minden nevezetességet. Big Bent, London Eye-t és nem hagyhattam ki, hogy ne száljak fel egy piros buszra, de a régi stílusúra nem az újakra.
Jót tett ez a kis séta. Miközben az utcákat jártam bementem megvenni Leila ajándékét ami szerencsére megérkezett időbe.
 Jó napot  léptem be az üzletbe.
 Jó napot kis asszony miben segíthetek  kérdezte mosolyogva egy kedves idős ember, akivel már annyi szót váltottam.
 Jöttem az ajándékért  mosolyogtam.
 Meg sem ismeretem az új frizurájával, nagyon jól áll.
 Köszönöm.
Kiment hátra, hogy odaadta az ajándékot, amit, még nem tudtam, hogy fogok majd otthon elrejteni, de bízzunk benne, hogy sikerül megoldanom.
 Parancsoljon  nyújtotta át a dobozt.
 Nagyon szépen köszönöm  fizettem.
 Remélem örülni fog neki a barátja.
 Mérget vehet rá, viszlát  léptem ki a dobozzal a kezembe.
Haza mentem, elrejtettem az ajándékot és leültem a Tv elé ezután néztem a hülyébbnél hülyébb műsorokat. Ki találja ki az ilyeneket? Az értelmes műsor nézése közben megváltás volt amikor hallottam, hogy csörgött a telefonom.
 Szia  köszöntem Louisnak.
 Szia, kerestél és csak most láttam.
 Igen, szenvedtem, valakivel akartam beszélni.
 Kivel beszélsz?  hallottam Harry hangját.
 Zoeval.
 Szia, Z a Mágus  kiabálta Harry a telefonba.
 Hazza, Kuss, és nehéz két betűt még a Z után mondani?
 Milyen kedves vagy és igen nehéz.
 Ugye, ki van ott még rajtatok kívül?  tértem a lényegre.
 Mindenki, ki vagy hangosítva szóval mond  hallottam meg Liam hangját.
 Rá értek?
 Igen  válaszolt Zayn.
 El tudnátok jönni meg kell valamit beszélni.
 Mit?  kíváncsiskodott Harry.
 Titok.
 Jó megyünk  tette le a telefont valamelyikük, nem hallottam rendesen ki beszél mert Harry visítozott.
Megváltás volt amikor nem hallottam a magas hangát. Kirázott a hideg. Tárcsáztam a szőkét, hogy fáradjon ide, bele egyezett és ki kérte magának, hogy azt mondtam, hogy Zayn az ura amikor még nem is járnak. Én kihangsúlyoztam a MÉG-et és letettem mielőtt még telefonon keresztül meg ölt volna. Így is csodáltam, hogy még élek amiért a bulin leitattam a tejjel. De még jól vagyok és virulok, szóval addig nincs baj.
 Mi a titok?  ugrott elém Harry, nem hallottam hogy jöttek volna be az ajtón, vagy akárhol.
 Idióta mit képzelsz magadról a szívbajt hoztad rám  fogtam meg egy párnát és elkezdtem vele püfölni.
 Mit csináltál már megint?  hallottam Liam hangját.
 Megijesztett  mondtam, de a párnával való csapkodást nem hagytam abba, sőt már kettővel vertem.
 Vége a gyerek napnak – vette le tőlem Zayn a párnákat.
 De még mozog  mondtam szomorúan.
 Veled meg mi lett tán bele estél a festékes vödörbe?  kérdezte Soffy.
 Mikor jöttél meg?
 Nem rég, láttam a kirohanásodat, de az okát nem tudom.
 Jé tényleg  eset le a többieknek is, hogy egy kicsit beszínesedtem.
 Jól áll  dicsérte meg azonnal Louis.
 Köszönöm, kellet a változás.
 Tényleg testvérek vagytok  jegyezte meg Soffy.
 Jól néz ki a testvéred?  kérdezte perverz vigyorral Hazza  Van barátja?  tette fel már azonnal a kérdést kanos úr.
 Hogy hívják?  kérdezte Liam.
 Soha nem mesélted, hogy van testvéred  szomorodott el Louis
 Egyszerű miért nem meséltem a testvéremről, mert ismeritek, de térjünk vissza arra, hogy miért rángattalak ide titeket.
 Engem jobban érdekel a testvéred  folytatta a témát Harry.
 Ne álmod van barátja és éppen ma jönnek haza Írországból – mondtam mire a fiúk a fejüket fogták.
 Ez nem volt vicces  fonta össze a kezét Zayn.
 Mindenki érti, csak én nem?  kérdezte Soffy.
 Igen, de rátérhetnék végre a tárgyra?  kérdeztem.
Hát még megvártuk amíg szerelmesek akik nem járnak együtt csókolóznak. Átmentem a konyhába, hogy szerezek valami rágcsát az ingyen romantikus filmhez.
 Mit eszünk?  kérdezte Harry.
 Átvetted Niall szerepét még nincs itt?  adtam neki oda a tálat.
 Mondhatni.
 Mit eszünk?  jött be Lucifer is.
 Parancsolj szívem  adtam oda a neki félretett popcornt.
 A papagájjal jobban bánsz mint velem, felháborító  mérgelődött Harry.
 Hát igen van ez így  nevettem rajta.
 Nem jöttök?  kiabált Louis.
Vissza mentünk a kajával és Harry leült Louis mellé én meg állva maradtam.
Elmondtam mit találtam ki. Tetszett neki, sőt segítenek. Elmondtam a bökkenőket, amire Harry adott jó megoldást. Mondjuk sajátos tanács, de jó. Megbeszéltük az apróbb részleteket. Louis nagy nehezen rávettük hogy vigye véghez a terv egyik legfontosabb pontját. Vonakodva de elfogadta. Megtudtam, hogy nem lettek annyira letolva, hogy Niall eltűnt, mivel hiányzott egy bandatag ezért így le kellett mondani az interjút, és ők is haza mehetek. A megbeszélésnek Harry telefonja vetett véget, Niall hívta, hogy menjen ki értük a reptérre.
 Akkor Louis ne feled  figyelmeztettem.
 Nyugi nem feledem egyiket sem.
Harry haza vitte Louis és Liam-ot. Zayn elkísérte Soffy-t. Én meg beültem az ablakba és vártam, és vártam, mindig csak vártam. Mikor jönnek már? Valami bajuk lett? Harry nem talál oda a reptérre? Tisztára kétségbe voltam esve.
Megkönnyebbültem amikor meg pillantottam Harry kocsiját a kapu bejáróba. Oda szaladtam az ajtóhoz és vártam a megfelelő pillanatot amikor Leila pont az ajtóban lesz. Amint meghallottam, hogy csörgött a kulcs, hogy kinyissa az ajtót, én szélesre tártam és a nyakába ugrottam.
 Végre megjöttél  mondtam miközben borultunk.
Mivel Leila mögött Niall állt, aki meg akart minket tartani, de sajnos nem sikerült neki ezért így ő került a rakás aljára. Harry meg a bőröndöket tartva röhögött.
 Én is örülök neked, de nem kapok levegőt  nyögte Leila.
 Én még jobban örülnék ha nem lennétek rajtam  hallottam meg Niall hangját.
 Segítsek?  nyújtotta Harry a kezét.
 Megköszönném  fogadtam el.
Behordtunk minden bőröndöt és utána a elmentek. Kifaggattam, hogy milyen volt Írország.
Elmesélte, hogy mi mindent csináltak, a piszkos részletektől megkímélve. Utána meg ő kérdezett.
Elmondtam neki minden mi történt velem, megdicsérte a hajam, majd mivel a repülőn nem tudott aludni ezért felment, hogy végre lepihenjen. Megnyugodott amikor látta, hogy Nejinek egy szőr szála sem görbült.  Felmentem, lezuhanyoztam és elterültem az ágyon. Bekapcsoltam a gépem és fel léptem Twittere. A szemem kikerekedett amikor láttam, hogy a követőim száma négyszeresére nőt. Rájöttem, hogy azért, mert a fiúk bekövettek. Őket visszakövettem, majd kiléptem. Betakaróztam és gyorsan elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése