I. Évad 28. rész 09/07 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Kelj fel és segíts bepakolni  ugrált rajtam Leila.
 Nem zártam be az ajtót? – kérdeztem tőle, majd ásítva átfordultam a másik oldalamra.
 De, csak van kulcsom.
 Ugyan hány óra van?
 Hat  mondta mire kikerekedett a szemem.
 Különben minek kell elmenned?  ültem fel az ágyon, és feladtam hogy hagy vissza aludni..
 Megyek Írországba.
 Minek?
 Ennyire le vagy lassulva?  húzta le rólam a takarót.
 Tegnap futottam, tökön rúgtam egy embert, és még lopakodnom is kellett  válaszoltam.
Felkeltem és szereztem egy elfogadtató ruhát, ami számomra annyi volt, hogy a pizsamámra felhúztam egy köntöst, a hajamat meg felkötöttem.
Átmentem a szobájába és segítettem bepakolni neki. 17.- én fog majd vissza jönni, szóval két bőröndnyi ruhát pakoltunk el. Kerestünk neki ruhát, amiben elmehetett. Még nem vette fel, nehogy összegyűrődjön. Nialltól kapott nyakláncot már most felvette. Amúgy bánom hogy elviszi ezt a nagyon jó vörös ruhát, pedig én is szívesen felhúznám. 
 Hányra jön érted?  kérdeztem miközben elfeküdtem az ágyában.
 Este.
 Kelts fel, ha ide ért  indultam meg a szobámba.
Visszafeküdtem forgolódtam egy kicsit utána elnyomott az álom. Álom, ahol nem történt semmi, és számomra ennél jobb nem is lehet.

 Zoe azonnal kelj fel hatalmas baj van  ugrált rajtam valaki. Biztos ma úgy kell felkelteni hogy közben összeroppantja a bordáim.
 Hagyjatok már aludni – löktem le magamról az idegesítő egyedet, nem érdekelt, hogy ki csak hagyjon engem végre békén.
 Hatalmas baj van.
 Mi? Ég a ház? – kukucskáltam ki a szőkére a takaró alól. 
 Nem sokkal rosszabb.
 Árvíz van?
 Nem. Rosszabb.
 Elfogyott a Nutella?  ugrottam fel.
 Nem annál is rosszabb.
 Annál nincs rosszabb – ráztam meg tagadóan a fejem.
 De van.
 Soffy nyugodj már meg és mond el, hogy mi ilyen rossz?
 Ez  nyomta a képembe a telefonját. Amin egy ismeretlen számtól egy üzenet várta. "Este hatkor találkozunk Zoenál. Moziban megyünk, utána meg vacsorázni."
 És ezen mi a katasztrófa? – néztem rá unottan.
 Azt, hogy nem tudom ki küldte.
 Hát, amint látom ismerem.
 De én nem. Mi van, ha valami őrült vagy erőszakos, vagy kitudja hogy mit fog csinálni? Lehet, hogy gyilkos.
 Igen én gyilkosokkal szoktam barátkozni.
– Lehet, hogy te sem ismered.
 Ebben mész randira?
 Nem megyek randira.
 De mész és mivel kedves vagyok én nyitok ajtót és ha ismerem, akkor elmész vele, ha nem ismerem, akkor meg elküldöm melegebb éghajlatra.
 Köszönöm. Mit vegyek fel?
 Ha rám hallgatsz ruhát, de mehetsz fehérneműbe is, viszont akkor valami fekete csipkés tanga legyen rajtad, akkor biztos tartalmas lesz az éjszakád. 
 Idióta  röhögött.
 Hozd el a lehetséges darabot.
 Rendben  már el is tűnt.
 Leila  rontottam be a szobájába.
 Mond – fordult felém a könyvéből.
 Soffy kivel volt a bulin?
 Nem tudom, miért?
 Mert ma randija van és nem tudja ki hívta el.
 Akkor, hogy emlékszik rá?
 SMS-t kapott.
 Majd kiderül, de megyek készülődni, mert hatra jön értem Niall.
 Miért mennyi az idő?
 Öt óra álomszuszék.
Forgattam a szemeimet, majd hallottam, hogy nyílik az ajtó. Soffy jelent meg 5 ruhával a kezébe.
 Minek ennyi ruha?
 Nem tudtam szűkíteni a kört.
 Akkor vedd fel ezt  böktem véletlen szerűen egyre. 
 Szerintem is  értett egyet a  Leila.
 Rendben  ment fel a szobába és felhúzta a ruhát. Egy rózsaszínű vagy milyen színű ruhát választottam ki neki amit azonnal fel is vett. Segítettem a cipzárt felhúzni, és már kész is volt.
Elmentem csináltam egy teát magamnak és leültem a kanapéra majd vártam mikor lesznek készen a szerelmesek.
 Tökéletes  mutattam fel az ujjam.
 Hajaddal kellene kezdeni valamit  nézett rám Leila.
 Gyertek  intettem fel a fürdőmbe.
Leila haja
Látszódik, hogy kis koromban mindig is fodrász akartam lenni. Élvezem, hogy más haját úgy alakítom ahogy én akarom.
Mivel jó volt az idő így mind kettejüknek felkontyoltam a haját, sőt még tűztem bele dísznek virágokat is. Amúgy vicces, hogy pár perc alatt meg tudok csinálni egy ilyen hajkölteményt, de a saját hajamat mindig csak felcopfozom. Irritál, hogy hosszú, de irritál amikor rövid. A hajamhoz rajtam kívül nem nyúlhatott senki hozzá, akinek megengedem, az érezze magát különlegesnek.
Soffy haja
 Ez eszméletlen  csodálta Soffy a frizuráját.
 Az én fodrász húgom  ölelt meg Leila.
 Fodrász vagy?
 Régi nagy álmom volt.
 Fodrászból közgazdász. Nagy fordulat  mondta Soffy.
 Kisvárosból nagyvárosba, kell a változás  vontam meg a vállam.
 Valamit nem értek, ha ilyen hajat tudsz csinálni, akkor miért van mindig felkötve a hajad?
 Ez a védjegyem  vontam meg a vállam.
 Ez igaz a barátom is copfosnak hívja  mondta Leila.
 Itt vannak a lovagok  jött be Lucifer a fürdőbe.
 Menjetek  lökdöstem ki őket.
 Ígértél valamit  nézett rám Soffy.
 Jó megnézem, hogy ki a titkos hódolod.
Lementem, az ajtóban pedig három srác állt. Név szerint Louis, Niall és Zayn. Én meg egy kicsit meglepődtem, Niallra számitottam, mert jön Leilaért, de hogy a másik két jó madár mit keres itt azt nem tudtam elképzelni.
 Sziasztok.
 Szia, copfos most keltél fel?  kérdezte Niall, miközben bejött mellettem és fordult a lépcső felé.
 Nem már, egy ideje fent vagyok.
 Attól áll még az este?  kérdezte Louis.
 Persze, de lehet egy kérdésem?
 Persze  válaszolt Zayn.
 Niall megy haza Leilaval ugye?  kérdeztem és bólintottak rá.
 Louis kiviszi őket  erre is bólintottak.
 Akkor Zayn te mit keresel itt?
 Soffyért jöttem.
 Ááá, akkor te vagy a titkos lovag.
 Miért lennék titkos lovag?
 Azért mert nem emlékszik, hogy elhívtad volna randira, kiesett neki az a rész – válaszoltam.
 Semmire nem emlékszik? – kérdezte csalódottam.
 Asszem a csókra igen, de szólok neki.
 Köszi.
Leila lejött a bőröndjével, és Niall segített bepakolni neki.
 Akkor majd jövök  köszönt el Louis és már szállt is be az autóba.
 Sziasztok, jó utat  intethettem. Megfordultam és megindultam a nappali felé.
 Szőke!  kiabáltam.
 Mit kiabálsz?  jött le a lépcsőn.
 Vár a lovagod.
 Rendben, de...  akart magyarázkodni, de nem foglalkoztam vele.
 Zayn és tud róla, hogy emlékezett kiesésed van a piától  már mentem is felfele, mert teljesen ki ment a fejemből, hogy ma este átmegyek Louishoz. Lezuhanyoztam, felvettem egy egyszerű ruhát, a változatosság kedvéért megcsináltam a hajam. Nem lehetek mindig copfos, most fonott leszek egy nap erejéig.
Rekord idő alatt elkészültem. Megetettem Lucifer, meg Neji-t. Vártam, hogy Louis visszaérkezzen és menjünk hozzájuk. Ha minden igaz Harry is otthon lesz. Mik lesznek ott?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése