I. Évad 25. rész 09/04 L

.:: Leila szemszöge ::.

Reggel vagy délben, elvesztettem az idő érzékem mindegy, nem ez a fontos. Arra keltem, hogy valaki röhög alattam. Mikor kinyitottam a szemem Niallal találtam magam szembe, Ádám kosztümben.
 Mit röhögsz?
 Azon, hogy hol vagyunk – törölgette a szemeit.
 Miért hol vagyunk? – toltam el egy kicsit magam tőle, hogy bele tudjak rendesen nézni a szemébe.
 Medence közepén csónakba.
 Hogy fogunk ki jutni, meg hol vannak a ruháink?  néztem le magunkra, csak egy pokróc volt ránk terítve.
 Nem tudom, de te mire emlékszel, nekem az üvegezés előtt részek kiestek?
 Nekem az üvegezésről nincsenek emlékek, mondjuk amikor a tejszínhabot csókolgattad le a nyakamról, azt nem felejtettem el, de akkor megmondhatod, hogy kerültünk egy csónakba?
 Nyugi, azt én sem tudom  kacagott.
Gondolkozni kezdetünk, hogy jutunk ki szárazon. Semmi épp eszű gondolat nem jutott az eszünkbe, de az sem segített, hogy a nekem szörnyen fájt a fejem.
 Kievezek  ült fel.
Az egyik pillanatban ott volt és evez a másik pillanatban meg már a habokba úszkált, és próbált nem meg fulladni.
 Ha már ott vagy kikötheted a hajót.
 Nem Titanicosdit fogunk játszani  borított ki.
Ha bele lökött akkor legalább visszakapja, elkezdtem kapálózni, mintha nem tudnék úszni. Azonnal jött a segítségemre. Kivitt a partra, és leültet szélére.
 Köszi kedves vagy  csaptam hátra a hajam, hogy lássak is.
 Szívesen, menjünk be, mert széthasad a fejem.
 Ne menjünk be, mert bent kiabálnak és attól csak jobban megfájdult.
 Liam bent vár reggelivel, meg fájdalomcsillapítóval.
 Jó megyünk, csak mibe?
 Parancsolj, vedd ezt fel  adta oda az ingét, ami a víz tetején úszkált.
 Neked meg itt egy nadrág  dobtam meg.
Megtaláltam a bugyimat, azt is felhúztam. Kivánszorogott a vízből, szörnyű fejfájással, hiába fogtam a fejem, attól ugyan úgy hasogatott a homlokom közepén.
Bementünk és ott azt láttuk, hogy Zoe, meg a fiúk valamin nagyon röhögnek.
 Jó reggel, veletek meg mi lett?  fogta a fejét a nevetéstől a kedves húgom.
 Megnéztem, hogy jó-e a víz hőfoka, hogy bele dobjalak  vágtam rá.
 Meg sem szólaltam  vette fel védekezően a kezét és hátrált míg neki nem ment Louis-nak.
 Liam véletlenül nem tudod, hogy kerültünk ki a csónakba?  kérdezte az Ír manóm.
 De tudom  adta oda a gyógyszert.
 Nem akarod véletlenül elmondani?  kérdeztem tőle.
 Ja, hogy azt is szeretnétek tudni?
 Igen, szóval mond, mert erre én is kíváncsi vagyok  sürgette Zoe.
 Csónak légyottot kaptátok feladatnak az üvegezéskor  mondta mire kirekedett a szemem.
 Ugyan ki adta, várj kitalálom Zoe?  vetettem felé pár gyilkos pillantást.
 Ne nézz így rám kilenctől nem emlékszem semmire, amúgy meg kinézem magamból szóval nem lepődnék meg  gondolkozott el.
 Akkor ki volt annyira pihent agyú, hogy ezt a feladatott adta.
 Soffy  vágta rá Liam, mire rajta kívül mindenkinek kikerekedett a szemel nézett.
 Atya úr isten!  mondtuk teljesen egyszerre.
 Ennyire meglepődtetek?  törte meg Liam a csendet ami már 10 perce tartott, nem mindennapi döbbenetben volt részünk, ennél még több idő kellett volna, hogy teljesen felfogjam.
 Igen  vágtam rá.
 Azért engem még nem sokkolt le annyira, de mondjuk a polip óta azon sem lepődnék meg ha egy pingvin elrepülni mellettem  válaszolt Zoe, mire Louis kivételével mindenki furcsán nézett rá.
 Mi?  kérdeztem.
 Rémálom  vonta meg a vállát.
Leültünk reggelizni Louis meg Zoe csak iszogatták a teájukat, mert ők már rég reggeliztek. Evés közben a buliról volt szó, elvégre túl sok fekete folt volt, amiket be akartunk tömni.
 Vajon a ők mire fognak emlékezni?  kérdezte Zoe, amikor látta, hogy Grace leesik az ágyról és magával húzza a takaróját. Elég nagyot puffant, de őt nem hatotta meg, aludt tovább.
 Kevesebbre mint te  röhögtem, mert hallottam ahogy valaki a nappaliba csikorgatja a fogát.
Amúgy elég furcsán nézhetünk ki. Liam mint egy szorgoskodó apu leste minden kívánságunk.
Harry bealudt evés közben, az arca a tányérban volt így még a haja is rántottás lett. Zayn magát nézegeti a kanálban, hogy jól áll-e a haja, az nem zavarja, hogy Liam nem bírja elviselni, hogy emelgeti az evőeszközt. Louis meg Niall evő versenyt rendeztek. Közben Zoe tiszta fitten ült a konyha közepén napszemüvegbe. Meg persze Niall-ból meg belőlem csöpög a víz. Kintről meg horkolások hallatszanak be.
 Felejthetetlen egy buli volt, kár, hogy nem emlékszek rá  könyökölt fel az asztala Zoe.
 Szerintem te még mindig részeg vagy  mondtam őszintén.
 Nem én az-napos vagyok. 
 Inkább maradj csendben, mindenki jól jár  már kezdett fájni a hülyesége.
 Rendben, akkor vegyétek úgy, hogy itt sem vagyok  fordult durcásan.
A röhögésünket Liam telefonja zavarta meg.
 Szia... Nem ... Rosszabb is lehetne... Mindjárt... Szia – tette le.
 Mentek? - kérdezte Zoe.
 Igen, menedzserünk keres a koncert miatt.
 Megtudod oldani egyedül?  fordultam Liam felé és közben a négy másnaposra mutattam.
 Meg, már van gyakorlatom. 
Liam felöltözött, de a fiúk nem, mert nem találták a ruhájukat.
 Ruhában feküdtetek le, hogy nem tudjátok, hogy hol vannak?  kérdezte Liam.
 Biztos levette  mondta Niall.

 Inkább keressük meg  indult meg Harry a konyhába.
Végül Niall bokszerén kívül minden meg lett, felvették a ruháikat és már mentek is mert Paul keresés közben 10-szer hívta őket. Elbúcsúztam Niall-tól, nagy nehezen szétváltunk. Mire jöttem be az ajtóból, már Zoe elkezdett takarítani. Felmentem gyorsan lezuhanyoztam majd felkaptam valami egyszerű ruhát, ami jó lesz majd a rendrakáshoz. Neji-t kiengedtem és megettem, szerencsétlen nem bírja a bezártságot. Lementem és neki láttam a konyhának, mire kész lettem három másnapossal találtam magam szemebe. Elkezdtem csinálni nekik a reggelit.
 Nem akarom tudni, hogy nézek ki  vágta le magát Grace, utána azonnal fel is feküdt a padra.
 Jobban is jársz  adtam oda hét alvóknak a gyógyszer.
 Köszönöm  örült meg Amy, aki időközben levágta magát Grace melletti székre, a másik oldalán meg a szőke foglalt helyet ugyan olyan gané állapotban. Nem tudtam volna megmondani melyik néz ki rosszabbul, mind a három úgy nézett ki mint a mosott szar.
 Zoe, még alszik? - kérdezte Soffy.
 Nem már kint takarít.
 Milyen fitt, tán nem ivott az este?  fogta a fejét unottan Grace.
 Annyit ívott, hogy kilenc után minden kieset neki. Nektek?  tettem fel főzni a kávét.
 Emlékszek arra, hogy bele esek a medencébe, meg valakit bökdösök, de hogy kit azt már nem tudom, de az unikornisra tisztán emlékszem  feküdt le a pultra Amy.
 Soffy?  kérdeztem.
 Arra, hogy ki kell nyírnom Zoe-t mert a tejembe valamit tett, így szinte minden kiesett, de arra emlékszek, hogy voltam Dj  válaszolt a szőke.
 Grace?
 Előbb mondja már meg valaki miért rózsaszín a hajam?  kérdezte, miközben az egyik tincset figyelte ami az ujjai között forgatott.
 Zoe festette be  mondtam az infót amit Liamtől tudtam meg.
 Minek?  kérdezte Soffy.
 Üvegeztünk  válaszolt Zoe.
 Honnan tudod, amikor azt mondták, hogy csak a buli elejére emlékszel  kérdezte Amy, de ennyi időre emelte fel a fejét és inkább vissza fektette a padra.
 A kispárnám mondta  vonta meg a vállát.
 Minek neked szemüveg?  kíváncsiskodott Grace.
 Mert vakít a nap  válaszoltam helyette, miközben oda adtam a lányoknak a kávéjukat.
 Térjünk vissza arra, hogy beszél a kispárnád  mondta Amy.
 Inkább beszéljünk arról, hogy nővérkém, hogy került egy csónakba  terelte a témát húgi, nagyon ügyesen játszik.
 Ha emlékeznék megmondanám  nem szabadul a válasz adástól.
 Grace, te mire emlékszel?  próbálkozott megint Zoe.
 Amy megmentésére, arra, hogy valakivel csókolóztam, de az arcára nem emlékeszem, táncolunk, meg töménytelen mennyiségben isszuk a koktélokat  válaszolt Grace.
 Én meg mentem, folytatom a takarítást  indult meg Zoe.
 Várj!  állítottam meg.
 Szerinted sikerült?  kérdeztem, halkan és közben a lányok felé böktem a fejemmel.
 Igen, de tényleg megyek takarítani.
 Előbb elmondod, mi van köztetek Louis-sal?  húztam vissza a kezénél fogva.
 Nem volt semmi komoly.
 Rendben, csak ennyit akartam, jó rendrakást.
 Köszi és meg lesz  már el is tűnt a kúpi közepén.
Vissza mentem a lányokhoz akik időközben meg ették a reggelit. Felmentek, hogy átöltöztek. Miután lejöttek segítettek pakolni, így kettőre készen is lettünk. Megtalálták Niall bokszerét, amibe bele volt varrva a monogramja, szerencsére nem jöttek rá, hogy kié. Hulla fáradtan dőltünk le a kanapéra.
 Mennyi az idő?  kérdezte Grace.
 Kettő múlt pár perce, miért?  kapcsolgatta a Tv-t Soffy.
 Elkésünk a pon-pon edzésről, gyerünk Zoe készülődj  ugrott fel Grace.
Grace-nek az volt az egyetlen szerencséje, hogy Zoe még nem sajátította el pillantással való ölést, mert ahogy nézet, még én is ijedtem. Kirázott a hideg. Mi lett volna ha rám néz így?
 Menj te, én maradok  dőlt el a földön, mivel neki csak ott jutott hely.
 Jössz te is, nem nyitok vitát  indult meg felfelé, de minek ment fel ha minden cucca lent van?
 El sem kezdtünk vitatkozni  kiabált utána húgom.
 Mondom, hogy jössz  kezdte el húznia a földön az ajtó felé.
 Ne is álmodj, hogy én kimegyek, menj te és ugrálj, én maradtok  kapálózott.
 Hova megyünk?  jött oda Lucifer, mire Grace elengedte Zoe lábát.
Aki felpattant és verseny futókat megszégyenítő gyorsasággal indult meg a kert felé.
Végül elkaptuk és rá tudtuk venni, hogy jöjjön el, mi is velük tartottunk, ki nem hagynám az ingyen cirkuszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése