I. Évad 23. rész 09/04 L

.:: Liam szemszöge ::.   
                       
Mint egyetlen józan mentem a többiekkel, hogy ha kell elrángassam őket. TESCO-ban nem néztek minket kicsit sem hülyének főleg, hogy Hazza és én csak egy nadrágba mentünk. Grace meg Amy egy-egy üveg pezsgővel jöttek, amit meg is ittak, mire a bolthoz értünk, Zayn meg mutogatta a kockáit mindenkinek. Soffy megvette a tejszínhabot, majd megindultunk vissza. Amikor beléptünk a házba Louis Zoe-t tartotta karjaiba és fölfelé ment.
– Végre elmondtad neki, hogy nem csak barátként tekintesz rá? – ujjongott Harry.
– Shhhh maradjatok csendben elaludt  szólt ránk azonnal.
– Ezek szerint mégsem sikerült – szomorkodtam és elkezdtem befelé lökdösni Zaynt, aki a kocsi ablakába csodálta magát.
– Gyere van itt egy tükör – kiabálta ki Harry.
– Ti nem tudjátok mi az a csönd? – hallottam Louis hangját, ki lehetett belőle hallani, hogy fogytán van a türelme.
– Nem, miért mi az? – kérdezte Amy.
– Az amikor nem hangosan beszélsz – ült le mellénk a kanapéra Louis.
– Jó csendben leszünk szerelmes, de mit csináljunk? – kérdezte Harry.
– Nem tudom nekem mindegy – vontam meg a vállam.
– Vetkőzős póker – adta a tippet Zayn, neki csak azon jár az esze, hogy minél kevesebb ruha legyen rajta, meg a lányokon.
– Rendben, akkor ti öltözzetek fel – mutattak Harryre, Zaynre és rám.
– Igaz – mondta Soffy, majd levette a pólót és vissza adta jogos tulajdonosának. Mindenki felöltözött abba a ruhába amibe jött.
– Amúgy honnan szedünk póker készletet? – kérdeztem amikor már mindenki az asztal köröl ült és várta, hogy a kártya meg a zseton a semmiből oda repüljön.
– Zoe szobájába mintha láttam volna kártyát – gondolkozott hagosan Louis.
– Akkor hozd ki.
– Jó – indult meg felfele.
– De mi lesz a zsetonnal? – kérdezte Soffy.
– Majd a tányérokat használjuk zsetonnak – legyintett Amy.
– Amúgy ki tud pókerezni? – kérdezte Grace.
– Mi – mondta Zayn közben Harryre, magára és rám mutatott.
– Az jó mert én nem tudok – mondta egyszerre Amy és Soffy.
– Nincs kártya – jött el szomorún Louis.
– Akkor mit csinálunk? – kérdeztem.
– Szerintem, nekem nincsen ötletem – Zayn, vajon mennyit ivott, ha már így beszél?
Az biztos, hogy elégé megcsappant a pia készlet az üvegezés alatt. Szinte az egész bulin nem ittak annyit mint ebben a két órába. Kb. Semmire nem fognak holnap emlékezni, és majd megint nekem kell kiselőadást tartani, hogy mi is történt este. Remélem azért Niall és Leila nem fulladt bele a vízbe. Az kellene még csak. A directioner-ek ott nyírnák ki a lányokat, hogy nem figyeltek az ő kis Ír manójukra.
– Amúgy mennyi az idő? – kérdezte Harry.
– Öt óra – a mondtam kikerekedett szemekkel.
– Lehet, hogy elteszem magam holnapra – indulta meg Harry egy irányba de nem figyeltem, mert Louis ült le mellém szomorún. Megvárta amíg mindenki el nem ment. Soffy lecsórta Zayn pólóját és úgy indult meg valamerre, Amy is vele ment. Zayn utoljára a szekrény felé láttam. Grace meg az üvegajtónak ment, lecsúszott a földre és fel sem kell onnan, hanem ott nyomta el az álom.
– Majdnem elmondtam neki, de elaludt – mondta Louis, miközben előre dőlt a térdére.
– Mond el neki reggel – adtam a tippet.
– De mi van ha nem úgy érez mint én?
– Láttam, hogy néz rád.
– Az még nem jelent semmit.
– Figyelj, ma amikor felkel elmondod neki.
– Jó, de most megyek – kelt fel.
– Rendben, jó éjt.
– Neked meg sok szerencsét a reggelhez – mondta, majd felment.
Beakartam menni a fürdőbe, de egy Hazzaval találtam magam szembe amint éppen kiadja magából a piát.
– Harry jól vagy?  mentem be.
– Persze, most már jobban vagyok – ment megmosni az arcát.
– Amúgy hova lettek a ruháid? – kérdeztem tőle mert amikor elindult akkor még volt rajta ruha.
– Nem tudom – vonta meg a vállát és kiment.
– Hogy tudod elhagyni a ruhádat? – kérdeztem, mert érdekelt a válasza.
– Szerintem a konyhába lesznek, levettem mert melegem volt, vagy azért, mert fáztam? – gondolkodott el.
– Oké – indultam meg felfelé, hogy hozzak le pokrócokat és betakarjam a részegeket.
Leila mondta, hogy ha kellenének akkor a vendég szobába lesznek az említett tárgyak. Felvettem amennyit elbírtam, majd megindultam lefelé a kertben, hogy megnézem a csónakban alvókat.
Nagyon szépen nézet ki a medence, ahogy a ruhák úsztak a tetején. Egy bottal meglöktem őket, hogy a medence szélén legyenek. Aranyosak voltak ahogy Leila Niall-on feküdt így pont takarták egymást. Rájuk terítettem az egyik pokrócot. Éppen mentem volna be, amikor hallottam, hogy valami vagy valaki leesik a kert végében. Oda mentem és Hazza-t láttam ahogy a napágy alatt fekszik. Vissza fordítottam az ágyat, majd felhúztam rá azt, aki elhagyta a ruháit, majd rádobtam a takarót. Oda mentem az üvegajtót ölelőhöz. Elvittem a kanapéra, majd őt is betakartam. Soffyt a konyhába találtam meg ahogy a kiborult tej mellett szunyókált. Elcipeltem őt is a kanapéra, beborítottam a pléddel. Amy a konyhapulton aludt el, az egyik keze lógott a másik meg egy lábosban volt benne. Őt is oda vittem a lányokhoz. Szorítottam neki helyet, bebugyoláltam a pokrócba. Nem akartam, hogy a végén lebetegedjenek.
Megindultam meg keresni Zaynt. Fél óra múlva megtaláltam ahogy a szekrényben szunyókál. Elhúztam a nappaliba, kinyitottam a másik kanapét majd nagy nehezen felemeltem rá. Rádobtam egy pokrócot és megindultam megnézni az ifjú párt. Vagyis ha minden jól megy akkor hamarosan azok lesznek. Mind a ketten békésen szunyókáltak egymást ölelve. Mosollyal az arcomon mentem be a szobába ahonnan a pokrócokat hoztam. Bedőltem ágyba. Elő vettem a telefonom, hogy megnézzem milyen képek lettek csinálva. Próbáltam nem túl hangosan nevetni ahogy nézem a telefon képernyőjét. Felejthetetlen egy buli volt. Mosollyal az arcomon nyomot el az álom. Zoenak ezt a képet mindenféleképpen át kell küldenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése