I. Évad 6. rész 08/30 L

.:: Louis szemszöge ::.

Figyeltem a távolodó alakját, közben megnéztem azt a formás feneket, a copf még jobban kiemelte.
– Hogy értette azt, hogy a zsebemben néztem-e?  értetlenkedtem.
– Nézd meg! Nem veszíthetsz semmit – mondta Harry, miközben fizettünk.
Megnéztem a zsebeimet, de nem találtam semmit. végig tapogattam a seggem egy teli bevásárló központba. Remélem holnap ezt viszont látom, valamelyik újságban. Louis Tomlinson, aki saját magát taperolja a bevásárló központba. Szalagcím gyanús, meg hogy utána fel is adhatom az álmaimat, hogy folytatom a hírességek élet vitelét. 
– Farzsebedbe nem nézted  mondta Harry amikor látta, hogy nem találtam semmit.
– Itt van!  kiáltottam fel miközben beültünk a kocsiba. Mint valami őrölt, páran oda is fordultak szemüket ráncolva. Nem érdekelt, sokkal inkább a titokzatos lány, azokkal a markolni való fenekellel. 
– Mi van rajta  vette ki a kezemből, sőt inkább tépte.
– Még nem láttam add vissza  kaparintottam meg.
– „Zoe 7783319 hívj fel ;)”  olvastam fel mosolyogva.
– Akkor mire vársz hívd fel  állította le a kocsit.
– Majd felhívom  legyintetettem.
– Ha te nem hívod fel akkor az enyém lesz  mosolygott el gonoszul. 
– Jó felhívom, majd  mondtam végét halkan, inkább csak magamnak, ezzel is próbáltam megnyugtatni magam. Annyira bele feledkeztem magamba, hogy fel sem tűnt, miszerint már megérkeztünk a házhoz. Harry meglökött mire sikerült magamhoz térnem. Kivettük a táskákat a kocsiból, majd megindultunk a hatalmas puccos házhoz, ami nem neveznék otthonnak. 
– Megjöttünk  kiabálta Harry.
– Hoztunk kaját  ordítottam teli torokból én is.
Liam és Zayn futott lefele alsógatyában. Azonnal rá vetették magukat a kajára, én meg egy répát vettem ki és kezdtem el rágcsálni. Valami hiányzott, de egyszerűen nem jöttem rá, hogy mi.
– Hol van Niall?  kérdeztem, mert furcsálltam, hogy az éhen korász nincs itt amikor kaja van.
– Randija van. Hétre ment a csajáért  kezdett el kotorni a zacskóba Zayn.
– Mikor csajozott be?  kérdeztem.
– A vonaton találkoztak  forgatta a szemét unottan Liam közben meg fájdalmasan felsóhajtott.
– Louis is becsajozott  dörzsölte a kezét gonoszul Harry, már csak a jellegzetes Joker kacaj hiányzott, még a mosolya is pontosan ugyan olyan volt.
– Nem  tiltakoztam.
– Igen egy bűvész talált magának  bökött meg Harry, közben a kezével úgy csinált volna mintha megátkozott volna engem.
– Mi volt a trükkje?  kérdezte kíváncsian Liam.
– Talán elvarázsolt a szemével  cukkolt Zayn csokival teli pofával.
– Dehogy úgy tudja becsempészni a zsebedbe a papírt, hogy észre se veszed  mondtam két harapás között.
– Legalább megfogta a segged, bele markolt – kérdezte Harry röhögve.
– Mondom, hogy nem éreztem  forgattam a szemeim, már nagyon utáltam a béna disznó vicceit, de szerintem senki nem szórakozott már ezen..
– Mikor hívod fel a Répás lányt, vagy inkább varázsló lányt?  kezdte le enni a chipset Zayn.
– Majd – mentem volna fel, de Harry kikapta a kezemből a papírt.
– Akkor majd én felhívom a varázslót!  kezdte le beütni a számát a telefonba.
– Meg ne próbáld – akartam elvenni tőle a telefont, közben meg a szemem vérben fogott. Semmi esélyem nem volt el venni tőle, túl magas volt hozzám képest.
– De megcsinálom  nyomta meg a zöld gombot és közben egyre jobban ívelt felfelé a szája és megjelent rajta megint az a jellegzetes gonosz és perverz mosoly. 
– Szia…Harry…Igen jó trükk, de hogy csináltad?...mond meg…Rendben megyünk… Viszünk fürdő nadrágot, pezsgőt is...Szia  tette le a telefont. Közben meg eltűnt a vigyor a képéről.
– Mit mondott?  kérdeztem izgatottan, ha már beszélt vele, minél többet meg akarok tudni, főleg hogy olyanról beszéltek, hogy megyünk, de fogalmam sincs, hogy hova.
– Megyünk és szerzünk pezsgőt meg hozd a fürdő nadrágodat.
– Miért?  néztem értelmetlenül, ennél azért jóval több információt is megoszthatna velem, elvégre a barátom, vagy mifene.
– Mert megyünk medencézni azzal az feltétele, hogy viszünk neki pezsgőt.
– De ki megy?  kérdezett Zayn.
– Én meg Louis  mondta Harry.
– Hogy mindenki csajozik, Daniel és Perrie meg nem érnek rá  panaszkodott Liam, és inkább vissza fordult a csokijához, az legalább rá ért este.
– Megyünk pá  intettem és felszaladtam a fürdő nadrágért.
Kivettünk a hűtőből egy pezsgőt és meg indultunk. Nagyon közel volt a háza. 15 perc séta vagy annál kevesebb, de mivel kocsival mentünk ezért úgy 5 perc alatt oda értünk. 
 Te nem itt lakott az a csaj, aki egyszer megtámadott minket?  kérdezte Harry.
– Nem ott  mutattam a mellette lévő házra. 
– Akkor jó, menjünk be. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése